با طرح دوباره استخدام کارکنان در شرایط بدتر ادعای اتحادیه

PA بایگانی/PA تصاویر متحد اتحادیه را متهم بریتیش ایرویز از برنامه ای برای "re-استخدام" بسیاری از نیروی کار خود

توسط AKHSHIJNEWS در 6 خرداد 1399

PA بایگانی/PA تصاویر

متحد اتحادیه را متهم بریتیش ایرویز از برنامه ای برای "re-استخدام" بسیاری از نیروی کار خود را در کمتر مطلوب و شرایط و ضوابط.

هواپیمایی که متعلق به خطوط هوایی بین المللی گروه اعلام کرد در ماه گذشته بود که آن را در مشاوره به حدود 12000 کارکنان کار برکنار شده است.

اما متحد و GMB متهم شده اند عدم حضور در جلسات مشاوره به بحث در مورد برنامه. خلبانان اتحادیه Balpa شده است تنها اتحادیه به تعامل با توجه به نامه ارسال شده به کارکنان در روز جمعه توسط BA اجرایی الکس کروز.

در نامه ای به او نوشت: "مشاوره بسیار مهم است و مکالمات تولیدی در حال حاضر در حال برگزار شد با Balpa. من متاسفم که نه متحد و نه GMB با حضور در هر یک از جلسات روزانه آنها را دعوت به طوری که آنها می توانید با ارائه ایده ها و ورودی به هر یک از دیگر تغییرات پیشنهادی و حداکثر رساندن تعداد مشاغل را نجات داد."

متحد و GMB گفت: آنها قادر به مذاکره با شرکت هواپیمایی در افزونگی در حالی که هزاران نفر از کارگران در کردند و اجتماعی به دلیل فاصله گرفتن قوانین به معنای نشست گروه بزرگ بودند امکان پذیر نیست.

در حال حاضر این اتحادیه ادعا می کنند که با آتش خواهد شد اکثریت قریب به اتفاق نیروی کار آن و rehire آنها را در کاهش پرداخت و بدتر از نظر.

متحد عمومی, منشی, Len McCluskey گفت: "ما نمی تواند تحمل کند و با استفاده از این بحران به عنوان پوشش برای تحمیل یک برنامه بلند مدت برای تعدیل پرداخت و شرایط.

"دیگر هیچ کارفرما تهدید کرده است که به طور موثر به آتش و rehire آن کل نیروی کار است. بیش از 40,000 وفادار BA کارکنان در حال حاضر با چشم انداز از دست دادن یا معیشت خود و یا به طور بالقوه بودن دوباره مصاحبه برای شغل خود را در بسیار کاهش می یابد و شرایط و ضوابط.

"اگر پیشنهاد شد در مورد برخورد با Covid بحران به همین دلیل است که این شرکت را تهدید به فسخ قرارداد از جمله از بین بردن انضباطی روش ؟ این کمک خواهد کرد این شرکت از طریق Covid-19. این چیزی بیش از یک بدبینانه عمل حرص و آز شرکت های بزرگ و خیانت BA نیروی کار و بریتانیا است."

McCluskey به نوشته IAG به تقاضای خروج آن بخش 188 اطلاع – اطلاع که باعث جمعی افزونگی دوره مشاوره است که فکر را به پایان اواسط ماه ژوئن برای BA کارکنان – و اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای مذاکرات معنی دار.

یک BA سخنگو گفت: این شرکت اقدام به "محافظت از به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است".

"صنعت هواپیمایی مواجه است عمیق ترین تغییر ساختاری در تاریخچه آن و همچنین رو به شدت تضعیف اقتصاد جهانی است. ما متعهد به مشاوره آشکارا با ما اتحادیه های کارگری و مردم ما که در حال آماده شدن برای یک آینده جدید است."

یکی دیگر از کارفرما – خودکار Windscreens – نیز آمده است در زیر آتش برای تحمیل یک طرفه 20% کاهش پرداخت کارکنان حتی اگر نه هر کارمند به توافق تنوع در نظر.

گاردین گزارش می دهد که این شرکت تا به حال خواسته کارکنان که در کردند به طور موقت قطع پرداخت در اوایل ماه آوریل و را بیمار پرداخت و 97 درصد از کارکنان به توافق رسیدند.

اما در حالی که خودرو Windscreens' صاحب Markerstudy گروه کارکنان گفته که هر گونه امتناع از طرح برخورد خواهد شد به صورت جداگانه پرداخت قطع شده است برای همه کارکنان backdated 1 آوریل.

یک سخنگو به این روزنامه گفت: "به منظور تلاش و حفظ به عنوان بسیاری از مشاغل که ممکن است [شرکت] در زمان تصمیم گیری دشوار به درخواست کارکنان به توافق برسند به یک تنوع به برخی از شرایط خود و شرایط.

"گروه دریافت حمایت قاطع از تقریبا 98 درصد از کارکنان که باید قدردانی نیاز برای این منظور تلاش برای تضمین این گروه همچنان زنده ماندن. Markerstudy کار کرده با کارکنان را امتحان کنید و به حداقل رساندن تا آنجا که ممکن است تاثیر قابل توجهی از این بیماری همه گیر کوروناویروس در هر منطقه از کسب و کار خود را."

منابع انسانی سیستم های فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی سیستم های مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن