بریتیش ایرویز را 12,000 کارکنان برکنار شده

نیکولاس Economou/NurPhoto/PA تصاویر خلبانان اتحادیه Balpa خواستار بریتیش ایرویز به درخواست برای نجات دولت پس

توسط AKHSHIJNEWS در 10 اردیبهشت 1399

نیکولاس Economou/NurPhoto/PA تصاویر

خلبانان اتحادیه Balpa خواستار بریتیش ایرویز به درخواست برای نجات دولت پس از شرکت هواپیمایی اعلام کرد آن را 12,000 کارکنان کار برکنار شده است.

با پدر و مادر شرکت IAG گفت: این مورد نیاز به تحمیل یک "بازسازی و رفع اشکالات برنامه" تا زمانی که تقاضا برای سفر هوایی, بازگشت به سطح قبل از بحران.

شرکت هواپیمایی ارسال نامه ای به کارکنان در ماه مارس هشدار داد که از دست دادن شغل می تواند بر روی کارت و در حال حاضر furloughed حدود 23,000 نفر از کارکنان آن را به عنوان مبارزه با تاثیر از هواپیما که مبتنی با توجه به کوروناویروس.

در یک بیانیه IAG گفت: "این طرح باقی می ماند موضوع, مشاوره, اما این احتمال وجود دارد که آنها را تحت تاثیر قرار بسیاری از بریتیش ایرویز' کارکنان و ممکن است در نتیجه افزونگی تا 12,000 از آنها است."

کارشناسی ارشد اجرایی الکس کروز نیز با ارسال نامه دیگری به کارکنان که گفت: "در چند هفته گذشته چشم انداز صنعت حمل و نقل هوایی بدتر شده بیشتر است و ما باید اقدام در حال حاضر. ما قوی هستند به خوبی مدیریت کسب و کار است که در مواجهه و غلبه بر بسیاری از بحران های ما در صد سال سابقه.

"ما باید غلبه بر این بحران خودمان را بیش از حد. هیچ نجات دولت ایستاده برای BA و ما نمی توانیم انتظار مالیات دهندگان برای جبران حقوق و به طور نامحدود و... ما را به دیدن برخی از شرکت های هواپیمایی بیرون رفتن از کسب و کار است."

Balpa دبیر برایان Strutton گفت که اتحادیه "را قبول نمی کند که یک مورد ساخته شده برای این کار ضرر و زیان و ما را به مبارزه برای صرفه جویی در هر یک".

وی افزود: "این به عنوان یک پیچ از آبی از یک شرکت هواپیمایی که با آن ثروتمند به اندازه کافی به آب و هوا Covid طوفان و کاهش هر گونه حمایت از دولت است."

دیگر شرکت های هواپیمایی مجبور به اقداماتی مانند قرار دادن کارکنان در مرخصی و یا کاهش پرداخت. کوانتاس قرار داده 20,000 کارکنان در مرخصی در حالی که خطوط هوایی آمریکا خواسته است در اطراف 4,800 خلبانان را به کوتاه مدت را در کاهش پرداخت با 700 در نظر گرفتن بازنشستگی زود هنگام.

IAG گفت: بر این باور بودند آن را از چند سال برای سفر هوایی برای بازگشت به قبل از ویروس سطوح.

Strutton گفت: رادیو بی بی سی 4 امروز برنامه: "چرا در انگلستان است که ما در صنعت حمل و نقل هوایی ساخته? کشورهای دیگر در حال حمایت از آنان است.

"من می خواهم صدراعظم به نگه داشتن وعده های خود را از یک قرار دادی بسته برای کمک به صنعت حمل و نقل هوایی. ما آن را دیده نشده است."

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن