کالیفرنیا شکایت Uber و Lyft بیش راننده مزایای

ایالتی کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا گفت: Uber و Lyft خود را مدیون رانندگان منافع و حمایت.
عکس: کریس آلن/شاتر

ایالت کالیفرنیا است suing the ride-نقطه فن آوری شرکت Uber و Lyft برای عدم ارائه مزایا و حمایت های خود را برای رانندگان از جمله حداقل دستمزد اضافه کاری حق بیمه پرداخت, پرداخت مرخصی استعلاجی و مرخصی خانواده.

حتی در میان یک بار در یک قرن همه گیر [Uber و Lyft] رفته اند به طول فوق العاده برای متقاعد کردن مردم که خود را غیر قانونی misclassification طرح در جهت منافع عمومی” – دادگاه سند

دادستان کل خاویر بکررا گفت که Uber و Lyft بودند به اشتباه طبقه بندی رانندگان به عنوان پیمانکاران مستقل و نه از کارکنان با وجود نقطه عطفی فرفره اقتصاد بیل (AB5) به قانون در 1 ژانویه سال 2020 است.

بارگذاری و خود را کوچکتر رقیب Lyft مخالف این قانون سال گذشته است. در واکنش به این دولت طرح دعوی در دادگاه در حال بارگذاری گفت: “در زمانی که در کالیفرنیا اقتصاد در بحران با چهار میلیون نفر از کار ما نیاز به آن را آسان تر نه سخت تر برای مردم را به سرعت شروع به کسب درآمد.

“ما مسابقه این اقدام در دادگاه در حالی که در همان زمان فشار به منظور بالا بردن استاندارد کار مستقل برای رانندگان در کالیفرنیا از جمله با تضمین حداقل درآمد و مزایای جدید.”

Lyft گفت: “ما به دنبال به جلو به همکاری با دادستان کل و شهرداران سراسر کشور به آوردن تمام مزایای کالیفرنیا نوآوری اقتصاد به عنوان بسیاری از کارگران به عنوان امکان پذیر است.”

در اسناد دادگاه بکررا گفت: “Uber و Lyft نمی تواند غلبه بر این فرض و با توجه به رانندگان است. Uber و Lyft سنتی کارفرمایان از این misclassified کارکنان. آنها را استخدام و آنها را آتش. آنها کنترل که رانندگان باید دسترسی به آن ممکن است تکالیف. آنها مجموعه درایور, کیفیت استاندارد, نظارت بر رانندگان برای انطباق با این استاندارد و نظم و انضباط رانندگان برای ملاقات با آنها. آنها مجموعه ای از کرایه مسافر شارژ می شود و تعیین مقدار رانندگان پرداخت می شود.”

دولت استدلال می کند که Uber و Lyft هستند شرکت های حمل و نقل در کسب و کار “فروش سواری به مشتریان و رانندگان آنها کارکنان است که سواری آنها به فروش. این واقعیت است که Uber و Lyft ارتباط با رانندگان از طریق یک برنامه “به طور ناگهانی می کند نوار رانندگان از حقوق اساسی به عنوان کارکنان”.

“جای خود را به مسوولیت های قانونی خود Uber و Lyft کار کرده اند و بی وقفه برای پیدا کردن یک کار در اطراف” می خواند کیفرخواست. “آنها لابی برای معافیت به AB5 اما مقننه کاهش یافته است. استفاده از آنها راننده قرارداد با اجباری داوری و کلاس اقدام چشم پوشی از مقررات مربوط به زمان اجرای خصوصی از رانندگان حقوق. و در حال حاضر حتی در میان یک بار در یک قرن همه گیر آنها رفته اند به طول فوق العاده برای متقاعد کردن مردم که خود را غیر قانونی misclassification طرح در جهت منافع عمومی.

“هر دو شرکت راه اندازی کرده اند تهاجمی کمپین روابط عمومی در امید حفظ توانایی خود را به بدرفتاری کارگران خود را در حالی که همه نا مشخص دروغ که راننده انعطاف پذیری و کارگر حمایت هستند و به نوعی از نظر قانونی ناسازگار است.”

در انگلستان در یک مورد در مورد کارگر, طبقه بندی, دادگاه تجدید نظر داده است Uber اجازه درخواست تجدید نظر در تصمیم خود اسلم و دیگران v بارگذاری BV و دیگران به دیوان عالی کشور. در این مورد انتظار می رود که شنیده می شود در ماه جولای سال 2020 است.

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز

مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de