دنی رمضان به ارمغان می آورد یک چشم انداز جدید به ساسکاتون ادبی جامعه

محتوای مقالهدنی ماه رمضان می خواهد برای کمک به حاشیه رانده شده و نویسندگان پیدا کردن صدای خود را.ماه رمضان سور

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

محتوای مقاله

دنی ماه رمضان می خواهد برای کمک به حاشیه رانده شده و نویسندگان پیدا کردن صدای خود را.

ماه رمضان سوریه-کانادا نویسنده و سخنران عمومی و پناهندگان-LGBTQ فعال شده است با نام جدید ترین نویسنده در محل اقامت برای ساسکاتون کتابخانه های عمومی, پیوستن به صفوف از نویسندگان مانند مرد Vanderhaeghe (1983-84) و Yann Martel (2003-04). ابتدا در ماه سپتامبر و رفتن تا زمانی که ممکن است 2021 او را مربی نویسندگان در ساسکاتون از جمله کمک به آنها در توسعه و تصحیح نسخه های خطی.

ماه رمضان که در حال حاضر در ونکوور زندگی می کند می گوید: موقعیت با SPL به دادگاه تجدید نظر به او چرا که او معتقد است نوشتن را بهبود می بخشد و هنگامی که مردم بحث و توسعه ایده ها با دیگران است.

"من باور نمی کنم در کل این تصویر از یک نویسنده نشستن و نوشتن در تاریکی با یک لوله و نوشتن در سبک ماشین تحریر در تنها و بیکس. من فکر نمی کنم که چگونه آن کار می کند. من فکر می کنم نوشتن یک روستا به نوشتن یک کتاب" در ماه رمضان گفت.

"من فکر می کنم که من باید تکامل در طول پنج سال گذشته (از) بسیار تنها و بیکس زمانی که من نوشتن (در حال حاضر) صحبت کردن با مردم و بحث در مورد آنچه در آن به معنی نوشتن به فکر می کنم در مورد روایت به فکر می کنم در مورد صدای چه چیزی را انتخاب کنید چه فعل و چه زمان و چگونه است که تاثیر خوان."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب