انکار توالت دسترسی 'جدی بهداشت عمومی از ماده" هشدار اتحادیه

گری یک هنر کورکوران / Shutterstock.com تحویل درایور و فست فود پیک اغلب نیاز به ادرار کردن در بوته و هیچ راهی ب

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

گری یک هنر کورکوران / Shutterstock.com

تحویل درایور و فست فود پیک اغلب نیاز به ادرار کردن در بوته و هیچ راهی برای تمیز کردن دست های خود را – بر خلاف coronavirus مشاوره – زیرا آنها محروم توالت دسترسی به صورت مکرر اتحادیه ادعا کرده است.

متحد شده تماس گرفته توسط رانندگان بسیاری از آنها کار را برای سیستم عامل های مانند Uber می خورد و Deliveroo که ادعا می کنند آنها به طور فزاینده ای در حال رد توالت دسترسی به رغم ارائه یک درست در زیر محل کار (سلامت ایمنی و رفاه) مقررات 1992 و بهداشت و ایمنی در کار قانون 1974.

این است که اغلب به دلیل توالت های عمومی باقی می ماند بسته به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus و رستوران و غذای آماده این رسانه ها اجازه می دهد که بازدید از تحویل کارگران به استفاده از امکانات خود را.

متحد ملی افسر Adrian جونز گفت: "این جدی بهداشت عمومی مهم است. زمانی که دولت توصیه کلیدی برای شستن دست های خود را در آن هشدار دهنده است که takeaways به طور جدی به پیشگیری از رانندگان از انجام این کار و پس از آن در انتظار آنها برای ارائه مواد غذایی به خانه های مردم.

"Takeaways و رسانه ها فست فود رو برای جلوگیری از مصرف آبیاری از رانندگان تحویل و به جای اطمینان حاصل شود که آنها دسترسی به تشناب زمانی که آنها به آنها نیاز دارید.

"مشکل عدم دسترسی به توالت است نه محدود به فست فود پیک; در طول همه گیر تحویل رانندگان باید به طور منظم گزارش شده است که آنها را از دسترسی به توالت."

این اتحادیه گفت: کارگران که دسترسی به توالت باید گزارش این حادثه به سلامت و ایمنی اجرایی است.

متحد هشدار آمد به توالت دسترسی فعالان به نام مستراح عمومی امکانات را دوباره باز به عنوان غیر ضروری رسانه های خرده فروشی شروع به تجارت دوباره در سراسر انگلستان است.

خیریه کرون و کولیت بریتانیا خواست شوراهای محلی و مراکز خرید برای باز کردن توالت عمومی اجتماعی فاصله اقدامات در محل در اسرع وقت.

مدیر کمپین سارا Hollobone گفت: "این نه تنها به طور چشمگیری بهبود کیفیت زندگی برای افراد مبتلا به بیماری کرون یا کولیت بلکه مردم با شرایط دیگر که نیاز به توالت دسترسی داشته باشید.

"افراد مبتلا به بیماری کرون و کولیت در حال حاضر احساس انزوا به دلیل بیماری خود را و قفل کردن توالت های عمومی بی ارزش می افزاید: به این."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن