شرکت در تلاش برای خرید 'Covid-19 امن' تجهیزات

کسب و کار, منشی, Alok Sharma. عکس: PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر سازمان در حال تلاش برای خرید تجهیزات حفاظتی مورد

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399

کسب و کار, منشی, Alok Sharma. عکس: PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر

سازمان در حال تلاش برای خرید تجهیزات حفاظتی مورد نیاز به آنها را 'Covid-19 امن' و کارکنان به کار صندلی از کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی کمیته گفته است.

در نامه ای به کسب و کار, منشی, Alok Sharma, Darren Jones مطرح تعدادی از نگرانی های کسب و کار تا به حال در اطراف دسترسی به تجهیزات دست زدن به ایمنی و بهداشت اختلافات عرضه ماسک صورت و افزایش قیمت.

جونز گفت: "بسیاری از کسب و کار در حال مبارزه برای حق خرید محافظ کیت به محل کار خود را Covid-19 امن. اقدام فوری مورد نیاز است از دولت برای کمک به کوچک و متوسط کسب و کار به طور خاص برای دسترسی به حفاظت کیت آنها نیاز به کسب و کار خود را در حال حرکت است.

"من امیدوارم که دولت جلو آمده و با جزئیات بیشتر در مورد آنچه انجام می دهند برای کمک به کسب و کار اطمینان حاصل شود محل کار خود را در حال Covid-19 امن و عمل آنها در حال گرفتن برای کمک به مغازه ها و خیابان کسب و کار با خیال راحت و بازگرداندن اعتماد مصرف کننده.

"کارگران باید پشتیبانی در این زمان دشوار است بیش از حد. بسیاری از کارگران روبرو خواهد شد فشار به بازگشت به کار در حالی که نگرانی ها در مورد اقدامات ایمنی در محل. برای کمک به اطمینان کارگران و من امیدوارم که وزیر امور خارجه را طرح آنچه که حمایت خود را از بخش ارائه برای اطمینان از محل کار اختلافات مربوط به Covid-19 امن, ایمنی و بهداشت مسائل به سرعت حل و فصل."

هفته گذشته گروه مصرف کننده کدام ؟ گفت: BEIS کمیته که از تامین کنندگان تا به حال اجرا "مسخره" افزایش قیمت در محصولات ضروری. جونز گفت: دولت باید اقدامات فوری برای محافظت از خریداران و اطمینان حاصل شود کسانی که فروش محصولات در بیش از قیمت های متورم در حال تنبیه کنید.

این کمیته همچنین شنیده می شود که کارفرمایان می خواستم برای دیدن بیشتر کردند طرح انعطاف پذیری بیشتر و حمایت مالی.

"ما شواهد اخیر جلسه برای ما coronavirus درخواست یک سری از کسب و کار و کارگر و مصرف کننده صدای ساخته شده در مورد این دولت شروع به تفکر در حال حاضر در سطح حمایت که مورد نیاز خواهد بود به عنوان کشور حرکت می کند از مستند و به دنبال بازیابی از این بحران" اضافه شده جونز.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن