شرکت داده می شود 1000 پوند در هر تجربه کار کارآموز برای افزایش اشتغال جوانان

فارغ التحصیل و شاگرد کارگران فنی دریافت آموزش. عکس: شاتر کارفرمایان در انگلستان داده خواهد شد و 1000 پوند برای

توسط AKHSHIJNEWS در 16 تیر 1399
apprenticeships

فارغ التحصیل و شاگرد کارگران فنی دریافت آموزش. عکس: شاتر

کارفرمایان در انگلستان داده خواهد شد و 1000 پوند برای هر تجربه کار قرار دادن آنها را به افراد با سن 16-24 به عنوان بخشی از طرح کاهش سطح بیکاری در میان جوانان است.

در زیر پیشنهادات تنظیم شده بود اعلام کرد در پنج شنبه, Rishi Sunak تعهد 30,000 جدید کارآموزی که شامل کلاس درس مبتنی بر کمک درسی در ریاضی, زبان انگلیسی و نوشتن CV و همچنین 90 ساعت بدون مزد کار تجربه.

این کارآموزی خواهد بود انتظار می رود به گذشته بین شش هفته و شش ماه در نظر گرفته شده برای کمک به کسانی که ترک تحصیل امن اولین کار خود را.

انگلستان طرح را شامل £111m از بودجه دولت, در حالی که طرح های مشابه در اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی را دریافت £21m.

طرح شد و در کنار صدراعظم اقتصادی استراتژی برای مقابله با کروناویروس بحران

خزانه گفت: در بیانیه ای به بی بی سی: "افراد جوان چشم انداز اشتغال انتظار می رود به طور نامتناسبی تحت تاثیر اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus.

"گسترش کارآموزی خواهد بود بخشی از گسترده تر بسته برای حمایت از افراد جوان و به اطمینان حاصل شود آنها مهارت و آموزش برای رفتن به کیفیت بالا و امن و تحقق اشتغال است."

با توجه به دولت در حدود سه چهارم از 18-24 ساله که در آموزش و پرورش اشتغال یا آموزش به مدت سه ماه ادامه به از کار و خارج از آموزش و پرورش برای 12 ماه. در ضمن کسانی که باید انجام traineeship حرکت به بیشتر اشتغال یا تحصیل در عرض یک سال است.

هفته گذشته موسسه دانشجو کارفرمایان پیش بینی شده است که ورود به سطح شغل قطع خواهد شد تقریبا یک چهارم این سال است. آن توصیه می شود 20 درصد یارانه دستمزد برای تمام کارآموزان جدید برای پوشش این زمان آنها نیاز به انجام off-the-آموزش های شغلی و کاهش سهم بیمه ملی برای کارکنان زیر 24.

روز چهارشنبه صدراعظم نیز انتظار برای اعلام افزایش قابل توجه به تعداد JobCentre کارکنان این استخدام در تلاش برای کمک به مردم آواره این بیماری همه گیر را به کار می کنند.

او انتظار می رود که به می گویند که تعدادی از کار مربیان دو برابر خواهد شد و از 13,500 به 27,000 با هزینه حدود £800 متر می باشد.

در ضمن ناظر گزارش وزارت خزانه داری با توجه به برنامه های مخزن به همه بزرگسالان £500 و فرزندان £250 در کوپن به صرف در بخش از اقتصاد سخت ترین ضربه از coronavirus.

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن