صاف کردن مواد غذایی: ساسکاچوان صنعتگر chocolatiers هنر و صنعت نهایی و سالم مواد غذایی راحتی

محتوای مقاله در ادامهCandice Kievits صنایع دستی خود را خام سرنوشت میله شکلات با استفاده از کاکائو خام است که م

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Candice Kievits handcrafts her Raw Karma Chocolate bars using raw cacao, which has numerous stress-reducing properties and other health benefits. (Supplied photo) (for Flat Out Food column)
Candice Kievits صنایع دستی خود را خام سرنوشت میله شکلات با استفاده از کاکائو خام است که متعدد استرس-کاهش خواص و دیگر مزایای بهداشت و درمان. /عرضه عکس

ساخت شکلات خام است یک روند حساس به دما باید کنترل شود از آغاز تا پایان برای اطمینان از کاکائو خام مزایای تغذیه نیست به خطر بیافتد. Kievits می گوید او شکلات خام نمی تواند نسبت به صورت تجاری ساخته شده از میله های زندان است.

"این شامل مجموعهای از مواد مغذی حیاتی ویتامین ها و مواد معدنی از جمله منیزیم و کروم روي و امگا-6 اسیدهای چرب و آرژینین, تریپتوفان, سروتونین و مورد علاقه من — anandamide با نام مستعار 'سعادت شیمیایی' — که واقعا ثابت کند که شکلات باعث می شود شما شاد," او می گوید.

هر نوار گردد بدون گلوتن لبنی یا قندهای تصفیه شده و شیرین با هم ساسکاچوان عسل یا شربت افرا. او شکلات نهایی استرس-تسکین دهنده مواد غذایی راحتی, به لطف کاکائو خام را adaptogen است خواص.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن