جامپینگ بادی اینتکس کد ۴۸۴۷۶

دیدن زیبایی های شهر تهران از بالای این برج، بسیار جذاب و به یادماندنی است که حتما باید تجربه کنید. پریدن روی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

دیدن زیبایی های شهر تهران از بالای این برج، بسیار جذاب و به یادماندنی است که حتما باید تجربه کنید. پریدن روی ترامپلین برای تناسب اندام و سوزاندن کالری اضافه نیز تاثیرگذار است. جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260 Intex یک محصول بینظیر با سایز بزرگ برای تفریح و لذت کودکان بوده و با توجه به شکل و ابعاد و رنگ محصول، توانسته بهخوبی مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید. تشک بادی جامپینگ با دو مارک شرکت بست وی و اینتکس intex و bestway تولید میشوند و هر دو محصول دارای کیفیت بالا و طراحی های زیبا هستند و از نظر اندازه در سایز های بزرگ و کوچک با اشکال متنوع ساخته میشوند . جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260 Intex بهعنوان جامپینگ تور دار نیز نامیده میشود. تحمل وزن این تشک به عنوان جامپینگ مناسب است. جنس بدنه جامپینگ ساختهشده از وینیل بسیار ضخیم است و دارای کیفیت بسیار بالایی نسبت به نمونههای مشابه است. تشک جامپینگ اینتکس با بدنه شفاف یکی از جدید ترین و شیک ترین جامپینگ های بادی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با بدنه شفاف می باشد. اگر به دنبال محیطی آرام و سرسبز در دل شلوغی پایتخت می گردید، باغ گیاه شناسی بهترین گزینه است.

در ادامه اسامی وسایل و دستگاههای بازی موجود در شهربازی کوهستان پارک شادی مشهد آورده شده است. باغ علم نوجوان اولین شهربازی با موضعیت علمی در ایران است که در آن کودکان میتوانند با پدیدههای علمی مختلف آشنا شوند و این در صورتی است که در حال بازی کردن به این حقایق و دانستههای علمی دست پیدا میکنند. در ادامه اسامی وسایل و دستگاههای بازی موجود در شهربازی سرزمین بازیها آورده شده است. این شهربازی سه شعبه دارد که یکی در باغ کتاب، یکی در تهرانپارس و دیگری در مرکز خرید گالریا قرار دارند. همه این تفاسیر آن را به یکی از بهترین جاهای تفریحی برای کودکان تبدیل کرده است. مجموعه 5 طبقه سرزمین آفتاب کودک، بخشهای مختلف اداری و تجاری دارد و در طبقات پایین از یک شهربازی جذاب بهرهمند شده است. صبا مال که تقریباً در محدوده مرکز شهر (خیابان کارگر جنوبی) قرار میگیرد، در کنار سالنهای سینما، فروشگاههای متنوع و مراکز مختلف خود، شهربازی هم دارد. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید خود را با اتوبوس به خیابان فدائیان اسلام و نزدیکی مرکز خرید نجم خاورمیانه برسانید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی چیتگر، نزدیکترین ایستگاه به سرزمین آفتاب کودک است. نام این مجتمع امیر است و بهخاطر موقعیت تجاریاش، میتوانید به فروشگاهها، رستورانها و فضاهای تفریحی و تجاری دیگری هم دسترسی داشته باشید.

اگر قصد دارید تا از تخفیف شهربازی هپی لند مشهد بهرهمند شوید، میتوانید از طریق سایت شهربازی هپی لند، اقدام به خرید کارت تخفیف این مجموعه کنید. در این شهربازی میتوانید با هماهنگیهای لازم، جشنهای تولد و مراسم اینچنینی را برگزار کنید. این شهربازی سرپوشیده مشهد با دارا بودن بیش از ۱۱۰ دستگاه سالنی و همچنین تجهیزاتی همچون سینمای ۵ بعدی، باشگاه بولینگ، بیلیارد، پینت بال، فوتبال دستی، تیر و کمان و اتاق تولد و سالن همایش، میتواند میزبان گردشگران و مجاورین شهر مشهد باشد. از بازیهای فان تایم میتوان به شبیهساز مسابقات فرمول یک، شبیهساز هواپیماهای جنگی، چرخ و فلک، فوتبال دستی و خیلی از بازیهای هیجانانگیز دیگر اشاره کرد. غیر از این موارد، میتوانیم به خانه کودک با مربی مخصوص برای کودکان، امکان برگزاری جشن تولد و مراسم، برگزاری کلاسهایی مثل نقاشی، سفالگری و کلاسهایی دیگر اشاره کرد. میتوانیم شهربازی امیر را بزرگترین شهربازی سرپوشیده تهران در شرق (از لحاظ تعداد بازی و مساحت) بنامیم. از نمونه مشاغل این شهربازی میتوانیم به آتشنشانی، پلیس، فرودگاه، تعمیرگاه ماشین، دندانپزشکی و مواردی دیگر اشاره کنیم. جایی که پر شده از فروشگاههای پوشاک، لوازم فرهنگی، اسباب بازی، سالنهای سینما و صد البته یکی از بهترین شهربازی های سر پوشیده تهران که بازیهای زیادی هم دارد.

در طبقه منفی یک برج میلاد، یکی از متفاوتترین شهربازی های تهران جای گرفته است. فان تایم پالادیوم اما مساحتی حدوداً 300 مترمربعی دارد که در آن حدود 50 بازی مختلف قرار داده شده است. تعداد بازیهای این مجموعه به حدوداً 250 بازی میرسد که تنوع بالایی را در بر میگیرد. در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما بهطور کامل مراقبت میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده آنها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید. در ادامه اسامی برخی از مشاغل شبیهسازیشده برای کودکان در شهربازی کارالند مشهد آورده شده است. در ادامه اسامی وسایل و دستگاههای بازی موجود در شهربازی پروما مشهد آورده شده است. این شهربازی از استانداردهای لازم برخوردار است و از حیث وسایل بازی، ایمنی و مراقبت از کودکان جایگاه خوبی دارد. این مزایا باعث شده است که افراد به فکر نصب ترامپلینهای متنوع در فضاهای مختلف مانند پارک، شهربازی، خانه بازی و حتی خانه و ویلا بیافتند. وجود تبلیغات تلویزیونی پرتکرار، ارائه خدمات جدید و بازی های گوناگون، از موارد اثرگذاری بودند که در معرفی سرزمین عجایب به مخاطبان، عملکرد بسیار خوبی داشتند و باعث شدند که تقریباً اکثر ساکنین تهران، حداقل یکبار به این شهربازی سرپوشیده واقع در پاساژ تیراژه مراجعه کنند. A rt icle has  be en created by GSA C ontent Gen​er᠎ator Demoversi᠎on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن