دولت متعهد پاره وقت کار برای furloughed کارکنان

دومینیک Lipinski/PA سیم/PA تصاویر دولت در نظر دارد اجازه می دهد furloughed کارکنان برای بازگشت به کار پاره وقت

توسط AKHSHIJNEWS در 22 اردیبهشت 1399

دومینیک Lipinski/PA سیم/PA تصاویر

دولت در نظر دارد اجازه می دهد furloughed کارکنان برای بازگشت به کار پاره وقت به عنوان بخشی از یک تدریجی 'پیچ در پیچ پایین' از Coronavirus کار احتباس طرح.

در زیر طرح شد و توسط صدراعظم Rishi Sunak فردا (12 مارس) طرح خواهد بود آرام به کارفرمایان اجازه می دهد به furloughed کارکنان بازگشت به کار به تدریج با دولت شکوه تا برخی از حقوق خود را برای ساعت آنها کار نمی کند.

همچنین انتظار می رود به حذف نیاز برای یک کارمند به furloughed برای حداقل سه هفته متوالی با توجه به گزارش.

حدود 6 میلیون نفر از کارگران شده است furloughed هزینه دولت در اطراف £8bn.

دولت مواجه شده است و رشد خواستار انعطاف پذیری بیشتر به معرفی این طرح است که برای اجرا تا پایان ماه ژوئن به عنوان کسب و کار در نظر بگیرید که چگونه خود را سازمان خواهد شد و در دراز مدت زنده بماند.

مایک گیلاس ملی رئیس فدراسیون کسب و کارهای کوچک گفت: "برای کارفرمایان وجود دارد باید در راه نیمه furloughing کارکنان به طوری که یک کسب و کار کوچک است که تنها قادر به دریافت و در حال اجرا دوباره به طور پیوسته می تواند بازگرداندن کارگران برخی از زمان, اما حفظ آنها از طریق کار احتباس طرح بقیه از زمان. ما مشتاقانه منتظر دیدن جزئیات بیشتر فردا در محل کار هدایت است."

گروه های کسب و کار نیز به نام برای این طرح به تمدید شود حداقل تا سپتامبر اما هفته گذشته گزارش شد که دولت آغاز خواهد شد پیچ در پیچ آن را از ماه جولای.

Sunak همچنین انتظار می رود این هفته به اعلام دیگر برنامه های بلند مدت برای حمایت از بخش های به شدت تحت تاثیر coronavirus از جمله حمل و نقل هوایی و مهمان نوازی.

یک سخنگوی وزارت خزانه داری گفت: بار: "Coronavirus کار احتباس طرح کاملا حیاتی عنصر از ما حمایت مالی در حمایت از مشاغل و کسب و کار از طریق این بحران است و در حال حاضر پشتیبانی از میلیون ها نفر از کارگران سراسر انگلستان است.

"تصمیم گیری های آینده در اطراف طرح را به حساب چارچوب وسیع تری از هر مستند فرمت و همچنین سلامت عمومی پاسخ, به طوری که مردم و کسب و کار می تواند به کار و زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار است."

نیروی کار برنامه ریزی فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر نیروی کار و برنامه ریزی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن