پیاده روی و کمپینگ های زنجیره ای برای ورود به دولت

عکس: N چادویک و دارای مجوز برای استفاده مجدد تحت این لیسانس Creative Commons. در مورد 2,400 خرده فروشی کارگران

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399

عکس: N چادویک و دارای مجوز برای استفاده مجدد تحت این لیسانس Creative Commons.

در مورد 2,400 خرده فروشی کارگران مشاغل در معرض خطر هستند به عنوان اردو زدن, دوچرخه سواری و پیاده روی فروشگاه رفتن در خارج از منزل آماده به تماس در مدیران.

زنجیره ای را 67 فروشگاه ها بوده و تلاش در سال های اخیر و تعطیلی مجبور coronavirus شیوع منجر به صاحب آن, JD Sports شروع فرآیند مدیریت.

JD Sports گفت: آن را تا به حال در زمینه اطلاع از قصد خود را در دادگاه پس از بررسی تعدادی از گزینه های استراتژیک". تشکیل پرونده اطلاع محافظت می کند این شرکت از اقدام قانونی و طلبکاران آن به مدت 10 روز در حالی که یک مدیر پیدا شده است.

برجسته حسابداری شرکت تصور می شود Deloitte منصوب شده است برای نظارت بر این روند که ممکن است در نتیجه این شرکت در حال بازسازی و یا مذاکرات را در اطراف اجاره کاهش و یا "تعطیلات" برای فروشگاه خود را.

باز شدن غیر ضروری خرده فروشان در طول هفته گذشته در انگلستان و ایرلند شمالی (ولز شروع به باز امروز و اسکاتلند تدریجی است در بیشتر reopenings از هفته آینده) شاهد صف های طولانی ساخت تا در بالا خیابان اما امیدوار است که آنها نشانه ای از یک V-شکل بهبود اقتصادی شده اند quelled توسط بلند ارقام است.

این نشان می دهد که در اولین روز از بازگشایی در انگلستان بلند شد 45.3 درصد پایین در معادل روز در سال گذشته با توجه به خرده فروشی تحلیلگر اراضی تسخیر شده در ساحل.

دیگر خیابان بالا مارک های که وارد دولت شامل مد های زنجیره ای انبار, واحه, Cath Kidston, لورا اشلی و انگلستان بازوی راز ویکتوریا. هفته گذشته Poundstretcher اعلام کرد که در حال راه اندازی یک شرکت داوطلبانه تنظیم (CVA) یک عجز از پرداخت دیون فرایند است که اجازه می دهد تا شرکت ها برای ادامه تجارت در حالی که هل دادن از طریق فروشگاه تعطیلی و کاهش اجاره. و امروز corder اعلام آن در نظر گرفته شده برای راه اندازی یک سکته مغزی به جمع اوری آن فروشگاه نمونه کارها از 61 مغازه ها به 15.

ترس از coronavirus است که تصور می شود برای جلوگیری بسیاری از خریداران از عنوان کردن. این باعث شده است تا خرده فروشی تحلیلگران به حدس و گمان چگونه تجربه خرید نیاز به تغییر است.

طراحی استراتژیست کیت Machtiger نوشت: در بررسی کسب و کار هاروارد در هفته گذشته: "راه رفتن در اطراف ضروری کسب و کار امروز شما می بینید بسیاری از موقت تلاش برای کاهش تماس با ما و محدود کردن جمعیت – دستگاه های مانند نوار در طبقه پلکسی گلاس سپر و با عجله نوشته شده نشانه های رنگی پرینتر کاغذ. این روش ارزان و آسان اما آنها را کمی به کاهش ترس و مدیریت روانی دولت از مشتریان خود را."

او پیشنهاد کرد که خرده فروشان سعی کنید به انقلابی در تجربه خرید به حداقل رساندن جمعیت درهم و برهمی و لمس کردن. لوکس فروشگاه در حال حاضر عمل در اصول مشابه او گفت: برای ساخت یک دور بیشتر ارزش بالا و امن تر تجربه خرید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب