چگونه شهرستانها می تواند به نوبه خود COVID-19 بحران را به یک فرصت برای ساخت بهتر

جامعه مدنی توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخ

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
جامعه مدنی توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

جانی میلر است که یک عکاس مستند ساز و UN-Habitat قهرمان مستقر در کیپ تاون آفریقای جنوبی.

آپارتمان & فضاهای سبز در مقابل با مجاور وسیع منطقه زاغه در بمبئی هند. اعتبار: جانی میلر

کیپ تاون, آفریقای جنوبی, Jun 12 سال 2020 (IPS) - تکان دهنده از مرگ و عوارض گسترده زیان کار وجود ندارد و درک شدت COVID-19 همه گیر و تاثیر آن در شهرستانها در جهان.

سیستم مراقبت های بهداشتی, اقتصاد و زندگی اجتماعی شده اند طرح میتوانست توسط یک ویروس که جهان کاملا آماده نشده است.

اما حتی به شهرستانها مبارزه با نیازهای اساسی مانند ارائه یک محیط امن برای همه وجود دارد به عنوان یک فرصت برای طولانی مدت تغییرات به شهرهای ما هر دو موفق تر و عادلانه و کمتر آسیب پذیر به آینده شوک مانند بسیار مسری بیماری است.

شهرها و دولت های محلی باید به رسمیت شناخته شده برای مراحل آنها در حال حاضر با توجه به ساخت بهداشت عمومی و اجتماعی و اقتصادی انعطاف پذیری در طول این بحران است. آنها ضد عفونی حمل و نقل عمومی و نگه داشتن فضاهای عمومی تمیز....

آنها بسیج هر دو حرفه ای و داوطلب, شبکه های به منبع مطمئن و توزیع تجهیزات حفاظت فردی برای کارگران خط مقدم. آنها مطمئن شوید که مواد غذایی می رسد افراد مسن تر که هستند خود جدا برای ایمنی خود را و مبارزه خانواده با کودکانی که دیگر رفتن به مدرسه به چالش کشیده به همان اندازه با شیوه های جدید کار مانند تحصیل در خانه و دفتر خانه.

این بی سابقه ای در لحظه نیاز به اقدام اضطراری و همبستگی اجتماعی است. ما می توانیم اموال در این مختصر پنجره به "یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب" و دائمی بهبود هر دو ارائه اصول پایدار شهرستانها از قبل از همه گیر عصر و اتخاذ اقدامات است که به احتمال زیاد لازم در پست-همه گیر عصر.

ما آینده شهرستانها باید انعطاف پذیر و پایدار و فراگیر و عادلانه. آنها باید به جلو فکر کردن قادر به نوآوری و بهتر به مقاومت در برابر شوک و فجایع مانند Covid-19 بیماری همه گیر.

برای این کار آنها نیاز به احترام هسته ای ارزش های انسانی از کرامت و مراقبت و سرمایه گذاری در سلامت شهروندان به همراه سرپناه مناسب و معقول آب تمیز و آموزش رایگان. آنها را تشخیص دهد که تنوع در قدرت و دستیابی به برابری نتایج برای همه به معنی حفاظت از حقوق آزادی بیان و فرهنگ است.

آینده شهرستانها باید تجدید نظر و سازماندهی مجدد خود را در محیط زیست ساخته شده با استفاده از لنز از سهام و دسترسی. COVID-19 در معرض واقعیت عمیقا تقسیم جمعیت. بازسازی غفلت مناطق شهری می تواند سالم و پایدار مزایای به جوامع محلی است که به نوبه خود باعث افزایش شهرستان انعطاف پذیری به عنوان یک کل.

اتصال جوامع با مردم پسند پارک ها و فضاهای سبز و جامعه تراز اجازه می دهد تا زیرساخت های محله به رونق و رشد یک بار دیگر.

ما می بینیم برخی از شهرستانها در آغوش جدید "عادی". لیون یک طرح به طور دائم خانه 1,500 افراد بی خانمان که ارائه شد سرپناه موقت در فرانسه مستند. شهرستانها در سراسر جهان بسته اند به خیابان ها اتومبیل به منظور ارائه فضای بیشتر برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

در حال حاضر سیاتل و پاریس باید گفت برخی از این تغییرات خواهد بود ساخته شده دائمی است. بوگوتا یکی از آمریکای جنوبی ترین چرخه پسند شهرستانها و در حال حاضر یک رهبر در حمل و نقل پایدار فقط اختصاص داده شده بیش از 70 کیلومتر بیشتر از مسیرهای دوچرخه سواری در بالای 550 که در حال حاضر وجود دارد.

با اختلال در عرضه جهانی زنجیره ای و راه دور سفر هوایی ممکن است که آینده شهرها خواهد نگاه و عمل بیشتر به صورت محلی با موضعی و خود کفا و شبکه های تولید مواد غذایی و فضاهای سبز و حتی تولید برق.

در حال دور شدن از اتکا به خارج از کشور تولید ما می تواند باز کند و ارزش واقعی نادیده گرفته شده دارایی ها و منابع در درون جوامع که در حال حاضر دروغ خفته.

در همان زمان, شهرهای آینده خواهد بود بیشتر متکی بر فن آوری های دیجیتال و گسترده استفاده از اینترنت حتی به عنوان یادگیری کودکان از خانه و در نهایت رفتن به مدرسه و دانش کارگران اتصال از راه دور خواهد شد و در نهایت بازگشت به صرف زمان بیشتری را در دفاتر دوباره.

حتی در فقیرترین مناطق جهان ساکنان شهرستان شروع به تکیه بر روی اینترنت برای آموزش و پرورش, کسب و کار, بانکی و روابط اجتماعی است. COVID-19 در حال حاضر باز چشم ما به یک جهان که در آن تنها کسانی که با آزادی و افتخار را قادر به دسترسی به جهان آنلاین هستند قادر به دسترسی به تمام جامعه را ارائه کرده است.

بحران کنونی را فراهم می کند یک فرصت برای شهرستانها به اطمینان حاصل شود که خدمات دیجیتالی برای همه در دسترس هستند اما آنها نیاز به یک رویکرد پیشگیرانه به فن آوری های دیجیتال.

این می تواند شامل سرمایه گذاری در جامعه پهنای باند و رایگان wi-fi را ارائه دیجیتال سواد و مهارت به افراد و جوامع به حاشیه رانده شده و ساخت وب سایت ها و سیستم عامل های آنلاین در دسترس برای افراد معلول است. پل زدن شکاف دیجیتال در حال حاضر قبل از همه گیر چالش ضروری خواهد بود به ساختمان برگشت محله بهتر.

خبر خوب این است که بسیاری از شهرستانها در حال حاضر مزایای انعطاف پذیر و فراگیر جوامع و برخی از مناطق مانند دولت کرالا در هند هوازدگی COVID-19 طوفان و حتی بدون عظیم منابع مالی است.

این نشان می دهد که با تمرکز بر بهداشت عمومی تحویل در یک دلسوز عادلانه است که فقط به عنوان مهم به عنوان محرک اقتصادی برای بهبود یک منطقه پس از همه گیر شده است.

انتخاب ما را در سال آینده را تعریف جوامع ما برای کل یک نسل و شاید فراتر از آن. اجازه دهید با استفاده از این فرصت به عنوان یک تکیه گاه اهرم آینده ای که ما می دانیم که ما می توانیم با هم ساخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن