چگونه آفریقای جنوبی می توانید آدرس دیجیتال نابرابری در آموزش الکترونیکی

آفریقا, آموزش و پرورش, عناوین آموزش و پرورش دانش آموزان با قرص در یک مدرسه در آفریقای جنوبی. اعتبار: AMO/جکی

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399
آفریقا, آموزش و پرورش, عناوین

آموزش و پرورش

Access to e-learning is not a panacea to the challenges in South African education. But it does provide an opportunity to make access to learning resources for all children more equitable.

دانش آموزان با قرص در یک مدرسه در آفریقای جنوبی. اعتبار: AMO/جکی Clausen

کیپ تاون, آفریقای جنوبی, Apr 30 سال 2020 (IPS) - آفریقای جنوبی سیستم آموزش و پرورش پیچیده است با تاریخی نابرابری قدمت آن به آپارتاید. بسیاری از کشور دانش آموزان آمده از محروم پس زمینه. زبان یک موضوع است; اکثر دانش آموزان صحبت می کنند زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری و در عین حال زبان غالب در بسیاری از کلاس های درس. و به عنوان COVID-19 بحران حاکی از وجود یک شکاف دیجیتالی را در بازی.

اثرات مداوم از ویروس ها نگه داشته اند دانش آموزان و معلمان در صفحه اصلی. این آغاز یک حرکت به e-learning. در تئوری این می تواند یک گام مهم به سمت عادلانه تر سیستم آموزش و پرورش. سیستم عامل های دیجیتال فعال کردن دسترسی عادلانه برای زبان آموزان به کتاب های دیجیتال شبیه سازی آزمایشگاه های علوم و مربوط نوآورانه منابع یادگیری.

الکترونیکی و آموزش از طريق تلفن همراه می تواند دیده می شود به عنوان یک اضافی منابع آموزشی است که همچنین می تواند کمک به افزایش دسترسی به ابزارهای آموزشی. دسترسی به e-learning نوش دارو نیست به این چالش ها در آفریقای جنوبی در آموزش و پرورش است. اما آن را ارائه یک فرصت برای ایجاد دسترسی به منابع آموزشی برای همه کودکان عادلانه تر.

COVID-19 نشان داده است که فن آوری است که دیگر لوکس اما یک جزء مهم از فرايند آموزش است. در ارائه راه حل طیف گسترده ای از عوامل باید در نظر گرفته شود. این محدوده از دسترسی به کامپیوتر, به آموزش, به چالش های اقتصادی و اجتماعی مواجه شده توسط معلمان و دانش آموزان و مدارس در جوامع خود
اما واقعیت در آفریقای جنوبی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه بسیار متفاوت است. معلمان باید متفاوت مهارت های دیجیتال. بسیاری از خانواده ها و معلمان نیز نمی توانیم اطلاعات لازم برای حفظ برخی از آنلاین فعالیت های یادگیری.

COVID-19 نشان داده است که فن آوری است که دیگر لوکس اما یک جزء مهم از فرايند آموزش است. در ارائه راه حل طیف گسترده ای از عوامل باید در نظر گرفته شود. این محدوده از دسترسی به کامپیوتر, به آموزش, به چالش های اقتصادی و اجتماعی مواجه شده توسط معلمان و دانش آموزان و مدارس در جوامع خود.

تمرکز ملی

در حال حاضر وجود دارد برخی از سیاست های استراتژیک و منابع در محل برای کمک به مدارس و معلمان با استفاده از تکنولوژی به عنوان بخشی از آموزش و یادگیری است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تدریس به عنوان یک موضوع مدرسه. اما دولت نیاز به در نظر گرفتن اضافی طیف وسیعی از مسائل اگر آن را به تحکیم تعهد نسبت به e-learning. این شامل سیاست ها و استراتژی های اطراف آن, اتصال, اطلاعات, هزینه, مهارت های توسعه سخت افزار دسترسی و همچنین متنی چند زبانه دیجیتال محتوای یادگیری.

بسیاری از مدارس را کم و یا هیچ تکنولوژی و امکانات. برخی از قرص و تنها چند پیشرفته محاسبات آزمایشگاه. رسمی آموزش کاربردی مهارت های فن آوری ارائه شده است برای معلمان که می خواهند به یک متخصص فناوری موضوع در مدارس.

اما این همه نیاز به تمدید شود. کافی دیجیتال آموزش مهارت باید تبدیل به جزء اجباری از تمام معلم های آموزشی در دانشگاه ها, دانشگاه تکنولوژی و کالج ها. در حالی که وجود داشته است چندین دیجیتال برنامه های آموزشی برای هر دو سرویس و کارآموز معلمان در برخی از استان ها آن است که زمان برای هماهنگ برنامه ملی برای اطمینان از تمام معلمان ماهر در دیجیتال آموزش و فن آوری است.

مطالعات متعددی منعکس شده در استفاده خلاقانه از تلفن های همراه و برنامه های کاربردی مربوط به حمایت از یادگیری در آفریقای جنوبی.

اما آفریقای جنوبی برخی از بالاترین هزینه های داده ها در این قاره. این به این معنی است که دانش آموزان همیشه نمی توانید به راحتی دسترسی به اطلاعات بر روی تلفن همراه خود را.

در پی آفریقای جنوبی اولین COVID-19 موارد به مدارس بسته, چند, آموزشی, سایت, شد, صفر امتیاز; این بدان معنی است که آنها در حال حاضر به رایگان استفاده کنید.

این باید توسعه یافته برای حمایت از تحصیل در خانه و هر آینده, بازگشت به مدرسه, به طوری که هزینه های داده ها را نگه نمی مدارس در جوامع فقیرتر از دسترسی به این منابع است. سیاست برای فعال کردن چنین فراتر از همه گیر باید در نظر گرفته شود.

پروژه هایی که کار

به عنوان یک مربی که با تمرکز بر آموزش و پرورش, پژوهش فن آوری, من می دانم که وجود دارد این است که شور و شوق زیادی در میان معلمان و دانش آموزان برای تبدیل شدن به بیشتر دیجیتالی زرنگ و دانا. من با تعدادی از تحت ذوات مدارس حمایت از آموزش علوم و ریاضی و موضوعات اساسی از طریق برنامه های کاربردی نرم افزار آموزش سیستم های مدیریت و دیگر رایگان-برای-استفاده از ابر آموزش مبتنی بر سیستم عامل.

هنگامی که دانش آموزان و معلمان دریافت حمایت مناسب برای یادگیری دیجیتال پاسخ این است که اغلب قابل توجه است. من ملاقات بسیاری از معلمان که با میل و رغبت خود را وقف تعطیلات آخر هفته و تعطیلات مدرسه برای یادگیری دیجیتال و آموزش, بدون انگیزه های مالی اما شور و شوق برای تجهیز دانش آموزان با مهارت های دیجیتال.

من به خصوص افتخار همکاری بین رایانه دانشجویان از دانشگاه کیپ غربی با معلم در یک دبیرستان در یک محروم بخشی از کیپ تاون است. کار خود را با هم به کشت مهارت محاسبات و موجب دانشجويان و علاقه در افراد دیگر مانند شیمی و نجوم است.

مشابه همکاری گسترش یافته است که از شمال و شمال شرق استان و متقاعد من که هزاران نفر از معلمان که مشتاق به آموزش مجدد برای آماده سازی دانش آموزان خود را برای عصر دیجیتال.

این COVID-19 بحران ارائه می دهد یک فرصت منحصر به فرد برای مهار این شور و شوق. با حمایت مناسب و آموزش های دیجیتال, آموزش و یادگیری می تواند تبدیل به همه جا حتی در منابع محیط های بسته.The Conversation

Mmaki Jantjies دانشیار در سیستم های اطلاعات دانشگاه کیپ غربی

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن