جگوار لندرور کاهش کارکنان موقت

مت Crossick/مت Crossick/Empics سرگرمی جگوار لندرور است به کاهش تعداد کارگران موقت این استخدام در کارخانه خود

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

مت Crossick/مت Crossick/Empics سرگرمی

جگوار لندرور است به کاهش تعداد کارگران موقت این استخدام در کارخانه خود طبقه دادن به 1100 نفر در خطر از دست دادن شغل خود.

ماشین تولید کننده گفت: آن را به حال شده است به طور قابل توجهی مختل توسط Covid-19 گیر با خرده فروشی پایین تقریبا یک سوم در آغاز سال 2020 است.

به عنوان یک نتیجه از آن گفته است: "گرفته شده دشوار است تصمیم به کاهش تعداد قرارداد-کارکنان آژانس در کارخانه های تولیدی در ماه های آینده".

JLR "پاسخ سریع" به همه گیر توسط به طور موقت خاموش کردن آن کارخانه در اوایل سال جاری اما پس از بازگشایی آن در تولید گیاهان در سلیهولل, Halewood در Merseyside و خارج از کشور.

"به عنوان یک نتیجه از تاثیر در سراسر جهان مستندات و فروش کارخانه خاموش شدن ناگهانی جریان نقدی آزاد منفی بود c. 1.5 میلیارد پوند در ماه آوریل و مه" آن را گفت.

با توجه به متحد اتحادیه آژانس کارگران در انگلستان به کار گرفته شده توسط نیروی انسانی و عمدتا کار در JLR ماشین خط تولید.

یک سخنگوی نیروی انسانی گفت: "از طریق مداوم آن تحول برنامه جگوار لندرور است که اقدام به بهینه سازی عملکرد و دستیابی به بیشتر بازده عملیاتی برای فعال کردن رشد پایدار و حفاظت طولانی مدت موفقیت کسب و کار خود را.

"متاسفانه این تاثیر تعدادی از همکاران ما نقش. مردم ما اولویت ما – همه کسانی که تحت تاثیر مطلع شده است و ما در حال ایجاد یک وب سایت اختصاص داده شده به پاسخ به هر گونه سوال و ارائه پشتیبانی. ما می دانیم این است که نامشخص و دشوار است برای تمام کسانی که نهفته و ما متعهد به انجام همه ما می توانیم به ارائه آموزش های تخصصی و کار فرصت های به این اختصاص داده شده و کارگران ماهر."

اتحادیه ادعا کرد که حدود 400 شغل از دست رفته خواهد بود در JLR گیاه در سلیهولل با باقی مانده زیان کار گسترش بیش از سایت های دیگر در غرب میدلندز و Merseyside.

متحد ملی افسر Des کوین گفت: "با توجه به افت بی سابقه ای در تقاضا با توجه به Covid-19 همه گیر آن بود اما اجتناب ناپذیر است که زیان کار را اعلام خواهد کرد.

"این یکی دیگر از ضربه ویرانگر برای ما در بخش خودرو و جوامع است که تکیه بر آنها برای شغل. ما مصرانه از دولت برای به دست آوردن با تحویل فوری مورد نیاز بخش پشتیبانی بسته به کشورهای دیگر از جمله فرانسه و آلمان انجام می شود به طوری که ما می تواند به ساقه جزر و مد از افزونگی."

HR jobs در مهندسی و بخش تولید در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR jobs در مهندسی و بخش تولید



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن