قانون کمیسیون با هدف گسترش محدودیت زمانی برای اشتغال دادگاه موارد

قانون کمیسیون ساختمان در queen's Gate, London در میان یک سری از طرح ها با هدف بهبود عملکرد اشتغال دادگاه و حصو

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

قانون کمیسیون ساختمان در queen's Gate, London

در میان یک سری از طرح ها با هدف بهبود عملکرد اشتغال دادگاه و حصول اطمینان از عادلانه تر نتایج به شکایت ادعای قانون کمیسیون توصیه می شود یک فرمت به محدودیت زمانی برای مردم به ارمغان بیاورد ادعا می کند به اشتغال دادگاه حاضر از سه ماه تا شش ماه.

همچنین پیشنهاد شده است که دادگاه باید از این قدرت برای گسترش محدودیت زمانی در تمام موارد زمانی که آنها آن را "عادلانه و منصفانه" را به انجام این کار. در حال حاضر محدودیت زمانی تنها می توان در موارد که در آن "نه منطقی عملی" برای دیدار با محدودیت تاریخ.

یکی دیگر از پیشنهاد های مطرح شده توسط این کمیسیون برای افزایش قدرت از دادگاه به طوری که آنها می توانید تصمیم بگیرید که ادعای نقض قرارداد آورده شده توسط کارکنان و کارگران در حالی که آنها هنوز هم به کار. در حال حاضر کارمند است به سمت چپ کارفرما قبل از آوردن یک ادعا است.

طرح های دیگر شامل برنامه ای برای اطمینان از قضات با دانش تخصصی شنیدن مربوط به اشتغال ادعا می کند با مقدمه ای از "اشتغال و عدالت لیست" و اجازه دادگاه برای شنیدن شکایات کارکنان است که می گویند که آنها در حال کار بر ساعت در بیش از حداکثر زمان محدود.

این نظر توسط قانون کمیسیون مستقل بدن تنظیم برای اصلاح قانون, نگاه صلاحیت اشتغال دادگاه و مناطق که در آن آنها را به اشتراک صلاحیت با دادگاه های مدنی به شنیدن اشتغال و تبعیض ادعا می کند. بدن گفت: "آن را در بر داشت طیف وسیعی از مسائل از جمله رضایتبخش شکاف در اشتغال دادگاههای' قدرت است که می تواند به این معنی است که متقاضیان باید به دو مجموعه از رسیدگی به این دلیل که دادگاه نمی تواند مقابله با همه ادعاهای خود را."

بسیاری از وکلا استخدام ببینید مطرح تغییرات مفید در دوران Covid-19 زیرا آنها می تواند منجر به موافقت نامه های شهرک سازی و حفاظت از کارکنان ، روابط.

کارولین زمینه شریک در فاکس و همکاران گفت: محدودیت زمانی تمدید به مدت شش ماه خواهد آن را آسان تر برای مردم به ارمغان بیاورد پیچیده ادعا می کند از جمله کسانی که مربوط به حس کرد و تبعیض است.

"معناداری وجود دارد و موانع برای متقاضیان آوردن چنین ادعا می کند از جمله دسترسی به اسناد و مدارک مربوطه و میترا از شواهد دیگر. زمان جاری محدودیت ممکن است مانعی برای دسترسی به عدالت برای مشروع ادعا می کند" او گفت:.

"این طرح می تواند یک تفاوت بزرگ به طرفین دعوا دادگاه و محکمه و دولت نیاز به انتخاب کنید تا بر روی آنها. آنها نباید از سمت چپ به جمع آوری گرد و غبار" – کارولین زمینه فاکس و همکاران

زمینه اضافه شده که در حال حاضر سه ماه زمانبندی انباشته فشار بر کارمندان و کارفرمایان که در حال اجرا بودند تحقیقات پیچیده ای مانند به تبعیض و آزار و اذیت اتهامات. "اغلب این فرآیندها باید تکمیل شود قبل از هر گونه چشم انداز معنی دار بحث در اطراف حل و فصل این معنی متقاضیان باید به یک ادعا می کنند برای محافظت از موقعیت خود را."

در بازه های زمانی و فشارهای درگیر, گفت:, زمینه, بدان معنی است که رسیدن به یک معقول حل و فصل مالی یا قطعنامه ای است که می تواند حفظ ارتباط با اشتغال سخت تر شد. "این تنگ دستخطی به خصوص احسان که در آن موضوع پیچیده فرآیندهای داخلی هستند که با تاخیر اثرات Covid-19 بیماری همه گیر."

زمینه گفت که او به شدت به حمایت از اجرای این طرح که "می تواند یک تفاوت بزرگ به طرفین دعوا دادگاه و محکمه و دولت نیاز به انتخاب کنید تا بر روی آنها. آنها نباید از سمت چپ به جمع آوری گرد و غبار."

جرمی فروتن دانشیار در استخدام تیم در راسل-کوک توصیف کمیسیون پیشنهادات برای بهبود اجرای کار زمان مقررات به عنوان "خوش بینانه" از آنجا که "دادگاه در حال حاضر حوزه قضایی برای شنیدن ادعا می کند که اغلب بوجود می آیند از کارکنان نارضایتی حجم کار در قالب سازنده اخراج و تبعیض موارد".

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن