جزر و مد برای تبدیل محل کار به عنوان مستند برطرف

عکس: شاتر Coronavirus گفتگو تبدیل شده به ما بازگشت به محل کار. به عنوان نظر دولت پاسخ به آن پیش نویس راهنمایی

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399

عکس: شاتر

Coronavirus گفتگو تبدیل شده به ما بازگشت به محل کار. به عنوان نظر دولت پاسخ به آن پیش نویس راهنمایی را در اجرا تا یکشنبه در اطلاعیه ای باید انتظار داریم به عقب بر گردیم به حالت عادی و یا ما ایستاده در آستانه عصر جدید است ؟ آدم McCulloch گزارش.

اندازه گیری از واکنش اتحادیه ها و کسب و کار به دولت پیش نویس راهنمایی را در بازگشت به کار مقیاس مسائل سازمان به عنوان coronavirus بحران همچنان ادامه دارد منجر به یک مقدار عادلانه از غضب – یک حس است که ما در حال تلاش برای گشت و گذار یک سونامی تنها پس از چند ساعت آموزش است.

نیز وجود دارد یک پیشگام خلق و خوی جریان است. ما در بازی uncharted waters بنابراین ما ممکن است به عنوان به خوبی پرتاب چند ایده در اطراف و ببینید که چگونه آنها به زمین است.

بانک مرکزی صحبت کرده است از همه اینکه در این با هم. پایان مستند آن اظهار داشت: "می توان شروع اقتصادی تجدید – با یک مشترک تصمیم به ساخت در پایداری و انصاف به یک چشم انداز بلند مدت". این کلمات از بریتانیا بزرگترین لابی کسب و کار گروه نشان می دهد ما در آغاز یک عصر جدید.

دولت اعلام روز یکشنبه در مورد شل شدن این مستند است که کاملا انتظار کسب و کار. آن را ثابت کند بیش از حد محافظه کار است ؟ بیش از حد تجویزی? و یا آن را ترک چیزهایی که تا به تک تک سازمانها بیش از حد ؟

دومی چه TUC نگران است و آن انتقاد از پیش نویس دستورالعمل برای بودن بیش از حد سهل انگار نیست با صدا غذا خوردن از زانو حرکت تند و سریع, اتحادیه, واکنش اما نگرانی جدی است. آن است که به دنبال تضمین ایمنی و حمایت حقوقی: "ما می خواهیم روشن هدایت به مجموعه ای از حداقل استاندارد است که کارفرمایان باید به منظور حفاظت از امنیت عمومی. و ما می خواهیم وزیران به طرح جدید دشوار رویکرد به اجرای" گفت: دبیر کل فرانسیس o'grady.

آن است که عواقب حقوقی از بازگشت به کار است که بسیاری از کسب و کار توجه متمرکز شده است. یک سخنگوی موسسه از مدیران گفته است: "ارشاد, تنظیم, چگونه کسب و کار می تواند با خیال راحت به کار گیرند در طول بیماری همه گیر کوروناویروس حیاتی است به کارفرمایان و کارکنان اعتماد به نفس.

"با این حال این مهم به وضوح در وضعیت هر رسمی مشاوره و آنچه در آن به معنی در نظر مدیران به وظایف قانونی."

آدم مارشال, مدیر کل اتاق بازرگانی تقویت می کند که نقطه: "درک مفاهیم حقوقی است که یک مسئله کلیدی است. هر کارفرما می خواهد به نگه داشتن کارکنان خود را امن است. آنها نیاز به دانستن چه عواقب هستند اگر آنها انجام داده اند همه چیز اما یک کارمند هنوز هم بیمار می شود یا می میرد و پس از حضور در محل کار.

"به همان اندازه پیامدهای برای کارفرمایان که عمدا پیروی نمی کند ؟ می تواند از آنها شکایت کرد برای قتل نفس شرکت? این جزئیات کلیدی که نیاز به املای شود."

اگر قوانین را حمل حقوقی آن می تواند در مورد کسب و کار ممکن است به صورت افزایش غرامت هزینه های بیمه. کریس کوک, شریک و رئیس استخدام و حفاظت از داده ها در SA قانون می گوید پرسنل امروز کسب و کار نیاز به برنامه ریزی چگونه کسب و کار خود را می توانید در ادامه در حالی که مطابق با ایمنی و بهداشت و وظایف دولت در بهداشت عمومی ارشاد.

او می گوید می تواند از طریق مکرر عمیق پاک چرخش تغییر الگوها و جدید میز پوسته. اما "به عنوان چیز ایستاده کارفرمایان خطر مجازات های مالی از نقض خود ایمنی و بهداشت تعهدات همراه با پتانسیل پرونده کیفری برای قتل نفس شرکت اگر Covid-19 منتقل می شود در محل کار.

"اکثر کارکنان را مجبور به بازگشت به کار به عنوان در هر شرایط اشتغال خود قرارداد. اما کارفرمایان باید به درخواست برای کار از خانه و جای کار انعطاف پذیر که در آن ممکن است حتی اگر این است که تنها به طور موقت تا زمانی که Covid-19 بحران عبور می کند."

اما به دور از خطرات قانونی نیز وجود دارد upsides و فرصت ها در این وضعیت است. ادوین مورگان مدیر سیاست در موسسه از مدیران می گوید: مستند شده است یک ماشه برای نوآوری: "مستند به معنی چند کسب و کار می تواند به عنوان آنها استفاده می شود و به عنوان یک نتیجه بسیاری از شرکت ها در حال پیدا کردن یک راه برای نوآوری از طریق موانع. راه حل های آنها ایجاد کنید فقط ممکن است در نهایت تبدیل شدن به جدید طبیعی است."

مشترک فضاهای که ارائه یک تجربه بزرگ و که در آن مردم می توانند با هم خواهد بود که به طور پیش فرض. آن حیاتی است که تیم ها می توانند با هم همکاری کنند و هیچ چیز ضربان انرژی و پویایی است که همراه با فعل و انفعالات" – کریس ریچاردز Unit4

او می افزاید: "برخی از تغییرات مانند فاصله در خطوط تولید یا ارائه PPE به کارکنان ویروس مربوط ضروریات اما دیگران به ویژه در ساخت خدمات دیجیتال و بیشتر کار انعطاف پذیر را به ارمغان بیاورد مزایای خود را دارند. با آن به دنبال احتمال وجود دارد که محدودیت ادامه خواهد داد و در برخی از فرم برای ماه بیشتر و بیشتر مدیران را اساسا تغییر مدل های کسب و کار."

رابرت جویس معاون مدیر در موسسه مطالعات مالی (IFS) و نویسنده از یک گزارش جدید در این موضوع نیز می بیند فرصت برای نوآوری و بهبود شکسته زندگی کار و بهبود محیط کار برای بسیاری از انگلستان به کارگران: "بیش از هر زمان دولت نیاز به کاهش عدم اطمینان در هر کجا که امکان ترویج و به اشتراک گذاری نوآوری و کمک به صاف تطبیق کارگران به شغل.

"این نیاز به تنظیم سیاست به incentivise به تازگی رفتارهای مطلوب مانند خانه کارگر و اجتناب از حمل و نقل عمومی در ساعات اوج. و آن نیاز به یک شفاف و اصولی موضع در حمایت از صنعت است که آن را متوقف خواهد سقوط قربانی به ویژه شفاعت."

IFS گزارش دولت به incentivise کار از خانه احتمالا از طریق یارانه ترویج تغییر الگوهای رفت و آمد به خصوص در شهرهای بزرگ و جالب ترین توجه به نرخ بالای بیکاری بسیاری از پیش بینی آینده با یک طرح به استخدام "furloughed یا برکنار شده کارگران برای انجام با ارزش سرمایه گذاری های عمومی و کار است که پرداخت خواهد شد بعد – در صورتی که دولت می تواند شناسایی مناطق که در آن بخش خصوصی است نه تولید فرصتهای شغلی مناسب برای کارگران بیکار' مهارت های مجموعه, و اگر از آن می توانید برنامه های عمومی سرمایه گذاری عاقلانه".

داده ها باید ارائه بهار برای دستورالعمل می گوید: IFS اشاره کرد که دو سوم از لندن مشاغل که شامل رفت و آمد و حمل و نقل عمومی سازگار با کار از خانه. آن محققان همچنین نشان می دهد که وجود یک ارتباط نزدیک بین مشاغل مربوط به کار تیمی و کسانی که مشتری رو پیشنهاد نسبتا روشن سلسله مراتب قدرت اجتماعی فاصله.

یکی دیگر از پیدا کردن کلید است که از کسانی که کلید کارگران و نمی تواند به راحتی کار از خانه در حدود دو سوم ممکن است پیدا کردن آن سخت به بازگشت به کار با خیال راحت به دلیل سن یا وضعیت سلامت سن و یا وضعیت بهداشت و درمان از کسانی که آنها را با زندگی می کنند و یا اینکه آنها را در مدرسه و یا قبل از مدرسه کودکان است. حتی اگر مدارس و مهد کودک بودند به بازگشایی این هنوز هم ممکن است یک مشکل برای یک سوم از کارگران است.

مستند به معنی چند کسب و کار می تواند به عنوان آنها استفاده می شود و به عنوان یک نتیجه بسیاری از شرکت ها در حال پیدا کردن یک راه برای نوآوری از طریق موانع. راه حل های آنها ایجاد کنید فقط ممکن است در نهایت تبدیل شدن به the new normal" – ادوین مورگان IoD

از جمله ملاحظات که این خدمت را به زیر خط چقدر بی سابقه بحران است. کارفرمایان در حال حاضر باید در نظر بگیرید که زندگی با یک کارمند در راه آنها هرگز قبلا به.

بیشتر نگرانی ها در اطراف PPE ارائه و این که آیا وجود خواهد داشت به اندازه کافی از آن را به دور با توجه به NHS را نیاز مبرم برای آن است. راب پارچ رئیس از انقلاب بارها می گوید شب استاندارد: "کسب و کار مهمان نوازی هستند-محیط کار وجود فرصت های خوبی به تلو تلو خوردن شیفت و می شکند و همچنین انجام تمیز کردن به طور منظم. روشن شدن در شخصی فاصله و تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز نیز استقبال شده اند وجود دارد روشن زنجیره تامین مسائل در اطراف برخی از اقلام است."

همانطور که برای آینده دفتر کار به عنوان یک کل آن را غیر ممکن خواهد بود که با خرده فروشی را با اعتماد به نفس پیش بینی. اما کریس ریچاردز رئیس جمهور منطقه ای در بریتانیا و ایرلند در جهانی شرکت نرم افزاری Unit4 مطمئن است که نیاز به همکاری و مشارکت در نزدیکی فیزیکی نرفته است با وجود گسترده رضايت ملت خروجی از اتاق خواب و آشپزخانه.

او خشنود شده است با Unit4 کارکنان پاسخ به کار از خانه. او می گوید پرسنل امروز که این شرکت دیده می شود 12% افزایش بهره وری از خانه کار آغاز شده در ماه مارس است. اما او می گوید: "از آن دشوار خواهد بود برای حفظ برای هر شرکت است. این یک واکنش مثبت مردم کار سخت برای همکاری و مایل به ایجاد یک موفقیت آن است. من به شدت می خواهم به دیدار با تیم من است."

کریس ریچاردز رئیس جمهور منطقه ای بریتانیا و ایرلند Unit4.

این کار ممکن است برای همیشه لطفا برای تغییر او می افزاید: "دیدگاه من این است وایت برد های هوشمند تعاملی نمایش و فضاهای برای همکاری است." مشترک فضاهای معنی hot desking هر چند چیزی که پیش نویس ارشاد نشان می دهد که ممکن است کمتر در آینده است. خواهد بود که از لحاظ اقتصادی دشوار است برای پیاده سازی به عنوان کسب و کار مطمئنا نگاه به کاهش هزینه فضای اداری آن را افزایش نمی دهد. به عنوان ریچاردز می گوید: "ایمنی است و برای اولین بار آمده اما اگر ما در حال رفتن به دائمی تغییر که باعث hot desking به رویم سرد و کارفرمایان باید به یک نگاه سخت در محل کار انجام می شود."

تمیز کردن شود مسئله; به عنوان با تحویل رانندگان و رانندگان اتوبوس به نظر می رسد که برخی از کشور ها با ارزش ترین دارایی های کسانی هستند که اغلب نادیده گرفته خوار و به عنوان "ماهر" و حتی به طور فعال مانع از ورود به کشور. که در آن خواهد شد و ارتش از پاک کننده ها آمده است که خواهد شد مورد نیاز برای اطمینان از سطح بهداشت بهبود یافته است در انگلستان محل کار?

اما به دفاتر ما می گوید ریچاردز. "اگر چه مستند شده است بزرگترین تجربه کار با الگوهای در تاریخ اثبات incontrovertibly که دائم از راه دور کار می تواند انجام شود مردم نمی خواهم که راه کار تمام وقت است."

"فضاهای مشترک است که ارائه یک تجربه بزرگ و که در آن مردم می توانند با هم خواهد بود که به طور پیش فرض. آن حیاتی است که تیم ها می توانند با هم همکاری کنند و هیچ چیز ضربان انرژی و پویایی است که همراه با فعل و انفعالات.

دولت نیاز به تنظیم سیاست به incentivise به تازگی رفتارهای مطلوب مانند خانه کارگر و اجتناب از حمل و نقل عمومی در ساعات اوج. و آن نیاز به یک شفاف و اصولی موضع در حمایت از صنعت است که آن را متوقف خواهد سقوط قربانی به ویژه تمنا" – رابرت جویس, موسسه مطالعات مالی

"در نهایت روابط تاسیسات کسب و کار. ما نمی توانیم در ساخت آن از طریق یک صفحه نمایش. ما کارگران هنوز هم نیاز به مثبت محیط برای تعامل اجتماعی و همکاری. اما در زمانی که همه احساسات در حال افزایش, افزایش حساسیت مورد نیاز است برای اطمینان بخشیدن به کارگران که در هر ظرفیت ما " بازگشت به کار – رفاه خود می آید و آنها می گویند."

که ممکن است خیلی اما صاحبخانه خواهد شد که نگرانی بیش از تنگناها از کارکنان ورود به ساختمان ها و استفاده از آسانسور هم به خصوص در ساختمان های به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت های متعدد.

ملانی زالو مدیر ارشد اجرایی بریتانیایی اموال فدراسیون گفت: "ما به فوریت نیاز دولت به انتشار آن استراتژی و جدول زمانی برای کاهش مستند و چه بهداشت عمومی ارشاد اعمال خواهد شد." او پژواک گارتنر برایان کرپپ نظرات در مورد برداشت از ایمنی و می گوید: "ما قریب به اتفاق اولویت است به مطمئن شوید که مردم احساس امنیت – به عنوان آنها سفر و در محل خود کار می کنند. به عنوان اموال صاحبان و مدیران ما باید نقش اساسی و ما کار خواهد کرد با ما مستاجران در دفاتر و انبارها و مغازه ها به حمایت از آنها."

کارفرمایان و مالکان و مستاجران و کارمندان و کسانی که در آنها زندگی می کنند با سراسر هر بخش در هر منطقه باید علاقه چگونه دولت را مستقیم به بازگشت به حالت عادی. اما وجود هر نشانه ای که این نمی تواند نرمال. آن خواهد بود که طبیعی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب