لوید لندن و گرین پادشاه متاسفم برای تاریخی برده داری لینک

شاتر دو عمده کارفرمایان باید عذر خواهی کرد برای خود تاریخی لینک کلیک کنید برای تجارت برده و وعده داده شده برای

توسط AKHSHIJNEWS در 29 خرداد 1399
Lloyd's of London

شاتر

دو عمده کارفرمایان باید عذر خواهی کرد برای خود تاریخی لینک کلیک کنید برای تجارت برده و وعده داده شده برای کمک به سازمان های خیریه به نمایندگی سیاه و اقلیت های قومی (بام) تقسيم شدند.

میخانه های زنجیره ای گرین شاه و لوید لندن یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ساخته شده تعهد پس از نقش آنها در صرفه جویی تجارت قرار گرفتند در یک پایگاه داده های برگزار شده توسط دانشگاه کالج لندن است.

ما لازم نیست که تمام پاسخ ها به همین دلیل ما در نظر گرفتن زمان برای گوش دادن و یادگیری از تمام صداها از جمله اعضای تیم ما و خیریه شرکای ما به عنوان ما تقویت تنوع و شمول کار" – نیک مکنزی گرین پادشاه

گرین شاه تاسیس شد و در سال 1799 توسط Benjamine گرین که یکی از 47,000 افرادی که سود از دولت غرامت بسته زمانی که برده داری لغو شد در سال 1833.

او موفق به دریافت یک مبلغ معادل £500,000 امروز به سه مزارع در غرب هند.

لوید لندن موسس مشترک عضو Simon Fraser پرداخت شد تقریبا £400,000 امروز به واگذاری املاک خود را در دومینیکا, UCL پایگاه داده نیز نشان داد.

صحبت کردن با تلگراف که اولین گزارش, داستان گرین پادشاه اجرایی نیک مکنزی گفت که این شرکت را یک "سرمایه گذاری قابل توجهی به نفع بام جامعه و حمایت از نژاد ما تنوع در کسب و کار به عنوان ما افزایش تمرکز ما بر روی هدف کار در این منطقه است."

او گفت: "این غیر قابل توجیه است که یکی از بنیانگذاران ما سود از برده داری و استدلال در برابر لغو آن در 1800s. ما لازم نیست که تمام پاسخ ها به همین دلیل ما در نظر گرفتن زمان برای گوش دادن و یادگیری از تمام صداها از جمله اعضای تیم ما و خیریه شرکای ما به عنوان ما تقویت تنوع و شمول کار می کنند."

یک سخنگوی لوید مقاله گفت که این سازمان بود متاسفم برای نقش آن در 18th- و 19th-قرن تجارت برده.

"این وحشتناک و شرم آور دوره زبان انگلیسی تاریخچه و همچنین خود ما و ما را محکوم و غیرقابل دفاع تخلف رخ داده است که در طول این دوره است. ما خواهد شد ارائه کمک های مالی به سازمان های خیریه و سازمان های ترویج فرصت و ورود به صورت سیاه و اقلیت قومی" سخنگوی گفت.

لوید نیز در نظر گرفته شده برای این فایل نقد "سازمانی باستانی به اطمینان حاصل شود که آنها به صراحت غیر نژادپرستانه".

سازمان ها در سراسر جهان را تغییر داده خود را به نام تجاری و صدور بیانیه به منعکس کننده حمایت خود را از زندگی ماده حرکت و تکرار تعهد خود را به تنوع و شمول است.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن