آب کم کم نگهداری باغبانی

محتوای مقاله در ادامهجلوگیری از کاشت رطوبت دوست چندساله در زیر درختان صنوبر و یا دیگر درختان بزرگ با سطحی گستر

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

جلوگیری از کاشت رطوبت دوست چندساله در زیر درختان صنوبر و یا دیگر درختان بزرگ با سطحی گسترده ای در حال گسترش سیستم ریشه و متراکم سایبان. این درختان بسیار کارآمد در سرقت چندساله از رطوبت موجود. سایه دوست سالانه مانند coleus بگونیا و ترشک کاشته شده در گلدان در یک بستر طبیعی مالچ می تواند نگاه دوست داشتنی در این وضعیت.

پس از کاشت جدید باغ تخت درخواست چهار اینچ خوب مالچ ارگانیک مانند پست زمینی سرو چیپس نی و یا مواد دیگر است که تجزیه خواهد گذشت زمان و انتشار مواد مغذی مورد نیاز برای گیاهان خود را. من می خواهم به بالا لباس مالچ سالانه برای یک نگاه. مالچ حفظ رطوبت خاک و جلوگیری از جوانه زدن علف های هرز سالانه کاهش وجین زمان.

و به یاد داشته باشید مردمی وجود دارد هیچ چیز مانند یک هیچ چشم انداز تعمیر و نگهداری. حتی میوه های آلی در فارسی نیاز به تعمیر و نگهداری به خصوص اگر در واقع در کنار یک همسایه و علم یا درخت افرا.

این ستون ارائه حسن نیت ارائه میدهد از ساسکاچوان چندساله جامعه (SPS; saskperennial@hotmail.com). بررسی وب سایت ما (www.saskperennial.ca) و یا Facebook صفحه: (www.facebook.com/saskperennial).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب