مرد متهم از آسیب رساندن به ساسکاتون ایستگاه پلیس خرابکاری بیشتر کلیساها

محتوای مقالهیک مرد متهم نقاشی اسپری ضد همجنس نقاشی های دیواری در کلیساها در سراسر ساسکاتون در حال حاضر متهم شد

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

یک مرد متهم نقاشی اسپری ضد همجنس نقاشی های دیواری در کلیساها در سراسر ساسکاتون در حال حاضر متهم شده است از آسیب رساندن به ساسکاتون مقر پلیس با سنگ.

پلیس هشدار داده شد در روز چهارشنبه در حدود 2:30 صبح به پرتاب سنگ در مقر پلیس. پس از بررسی ماموران در بر داشت 36 سال در خارج از ساختمان "برگزاری سنگ" به پلیس گفت: در انتشار اخبار. مرد نیز در اختیار نارنجی رنگ اسپری است که همسان تازه نارنجی رنگ اسپری در کنار ساختمان پلیس گفت:.

به گفته پلیس در دستگیری این مرد گفت ماموران او همچنین اسپری نقاشی سه کلیسا — ساسکاتون Unitarians Emmanuel کلیسای آنگلیکان و سنت جورج, کلیسای آنگلیکان.

افسران شناسایی اسپری رنگ بر روی هر سه کلیساها, پلیس گفت:.

SASKATOON, SK--MAY 10/2020 - 0512 news church graffiti - St. Andrew's College at the University of Saskatchewan, along with McLure United Church and Grosvenor Park United Church were vandalized on the weekend with homophobic messages. Photo taken by Jake Buhler
سنت اندرو در دانشگاه, در دانشگاه ساسکاچوان به همراه McLure ایالات کلیسا و Grosvenor پارک ایالات کلیسا تخریب شد در آخر هفته با ضد همجنس پیام. (حسن نیت ارائه میدهد عکس جیک Buhler) مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

در اوایل این هفته, همان 36 ساله بود به اتهام ضد همجنس خرابکاری به دو, دیگر, ایالات کلیساها و همچنین سنت اندرو است. او به نظر می رسد روز شنبه در ساسکاتون استانی دادگاه در چهار اتهامات و تنظیم شده است به نظر می رسد دوباره جمعه در ارتباط با سه جدید فساد اتهامات عنوان شده علیه.

در اوایل این ماه همان مرد — امیر بزرگمهر با توجه به سوابق دادگاه — متهم شده بود با فساد پس از نقاشی های دیواری بود با اسپری روی غرور نقاشی دیواری در پیاده رو در مقابل هنر ساختمان در دانشگاه ساسکاچوان.

به گفته پلیس او را به اتهام هشت فقره فساد شش که برای "دلایل تعصب, تعصب یا نفرت مبتنی بر دین" از آغاز ممکن است.

SASKATOON, SK--MAY 11/2020 - 0512 news church graffiti - Messages of kindness are written in chalk on the stairs of Grosvenor United Church. The church, along with McLure United Church and St. Andrew's College at the University of Saskatchewan were vandalized on the weekend with homophobic messages. Photo taken in Saskatoon, SK on Monday, May 11, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
پیام مهربانی نوشته شده در گچ بر روی پله ها از Grosvenor ایالات کلیسا. کلیسا همراه با McLure متحده کلیسای سنت اندرو در دانشگاه, در دانشگاه ساسکاچوان بودند تخریب در 10 مه سال 2020 با ضد همجنس پیام. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب