جزئی اعتقادات را نشان نمی دهد در سابقه کیفری چک تحت پیشنهادات

Ascannio / Shutterstock.com هر فرد با بیش از یک جزئی محکومیت و یا جوانان اعتقاد دیگر نمی خواهد نیاز به افشای آ

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399

Ascannio / Shutterstock.com

هر فرد با بیش از یک جزئی محکومیت و یا جوانان اعتقاد دیگر نمی خواهد نیاز به افشای آنها را به کارفرمای خود را تحت قانون پیشنهاد شده توسط دولت است.

در صورت تصویب توسط مجلس هزاران نفر از مردم بازسازی جزئی با اعتقادات و یا اخطار دریافت کردند که کودکان قادر خواهد بود به درخواست برای شغل بدون نگرانی از خود تاریخی اعتقادات آورده بودن تا از طریق چک با استفاده از افشا و محرومیت از خدمات (DBS) سیستم.

در سال 2013 دولت معرفی "فیلترینگ" فرایند برای اطلاعات فاش شده در DBS چک. این بدان معنی است که تنها محکومیت غیر خشونت آمیز و غیر جنسی تخلفات که منجر به حکم زندان خواهد بود فاش نخواهد شد پس از 11 سال یا پنج و نیم سال اگر فرد زیر 18 سال در زمان جرم. اما این روند انجام نمی شود اگر کسی تا به حال بیش از یک اعتقاد با این حال جزئی از جرائم.

در ژانویه 2019 دیوان عالی کشور حکم داد که جوانان کمیته انضباطی به تذکر و هشدار و همچنین به عنوان جزئی صرف اعتقادات نباید فاش شود در سوابق کیفری چک. دادگاه در سیستم فعلی نقض حقوق بشر از کودکانی که با دریافت اخطار می دهد و به آنها در نظر گرفته شده برای بازسازی کودکان مجرم.

فعالان استدلال کرد که این واقعیت است که تاریخی و جزئی کمیته انضباطی به تذکر فاش شد در سوابق کیفری چک برای نقش های خاص در طول زندگی یک فرد به معنای این است که مردم اغلب قادر به حرکت از گذشته خود و پیدا کردن کار.

در نامه ای به کمپین گروه باز کردن وزیر برای حفاظت ویکتوریا اتکینز و وزیر مهاجرت انطباق و دادگاه کریس مری تایید کرد که دولت می تواند اقدام در حکم دیوان عالی کشور.

در این نامه می گوید: "دولت متعهد به بهبود فرصت های اشتغال برای افرادی که جرم در گذشته و ما خوشحالیم که این تغییر به قانون جنایی پرونده افشا خواهد شد که اثر مثبت بر بسیاری از مردم در حالی که تعادل نیاز به حفاظت از کودکان و بزرگسالان در معرض."

این قانون را اصلاح خواهد کرد افشای قوانین تحت قانون پلیس 1997 که دستور است که اعتقادات و هشدار باید فاش شود به صورت خاص و حساس نقش. کار با داوطلبان و کارکنان دیگر نمی خواهد نیاز به افشای:

  • جوانان کمیته انضباطی به تذکر و هشدار (صادر شده قبل از سال 2013 و پس از جایگزین شده است که توسط جوانان هشدار)
  • جوانان هشدار
  • همه اعتقادات که در آن یک فرد دارای بیش از یک اعتقاد راسخ (اعتقادات است که برای جرائم مشخص شده در لیست جرائم جدی دریافت کرده است که یک حکم زندان و یا unspent محکومیت ادامه خواهد داشت فاش تحت قوانین دیگر).

کریستوفر استیسی مدیر شرکت باز کند گفت: "ما از قصد دولت به طور کامل مطابق با حکم دادگاه عالی در فیلتر کردن. باز کردن مداخله در آن حیاتی مورد چون ما می دانیم که هزاران نفر از مردم بی ارزش لنگر به گذشته خود را به دلیل خودسرانه رژیم که نیروهای افشای, پیر و اطلاعات بی ربط.

"با این حال ما هنوز هم در سمت چپ با سوابق جنایی سیستم که در آن بسیاری از مردم با پیر و جزئی سوابق کیفری در حال خاموش کردن شغل است که آنها واجد شرایط برای انجام... طرح دولت برای شغل باید گسترده تر بررسی از سوابق کیفری افشای سیستم خود را به اطمینان حاصل شود همه مطیع قانون افراد با سوابق کیفری هستند قادر به حرکت به اشتغال و کمک به ما در بهبود اقتصادی."

در ژانویه 2019, دولت شکست خورده بود در دیوان عالی کشور مورد P و دیگران v, SSHD, & SSJ.

یکی از متقاضیان گفت: او تلاش برای دریافت پرداخت می شود نقش به عنوان دستیار آموزشی به دلیل دو جرم دزدی از مغازه در حالی که زندگی با اسکیزوفرنی تشخیص داده نشده در سال 1999. او به سرقت برده یک ساندویچ و یک کتاب با قیمت مناسب در 99p.

یکی دیگر مدعی موفق به دریافت محکومیت تجاوز جنسی جرائم مرتکب به عنوان "جرات" هنگامی که او 12 ساله بود حذف از او سابقه پنج سال پس از او به اعدام محکوم شد. این بود که با وجود مادر خود را که با توجه به یک جزوه که پیشنهاد خود را توبيخ با درج خواهد برداشته شود پس از پنج سال و یا تا زمانی که او رسیده 18.

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن