مقاله عوارض، مضرات و معایب xbody

در این مقاله عوارض، مضرات و معایب xbody و همچنین لاغری با این ورزش و مزایای تمرینی آن و به طور کلی ایکس بادی (

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

در این مقاله عوارض، مضرات و معایب xbody و همچنین لاغری با این ورزش و مزایای تمرینی آن و به طور کلی ایکس بادی (XBody go) چگونه ورزشی است ؟ روش های تمرینی و ابزارهای ورزشی که در یک دوره مد می شوند و چندسال بعد هیچ خبری از آنها نیست! در دوره ایکس بادی و در حین تمرینات که عموما در جلسات 20 دقیقه ای انجام میشود، بین 500 تا 700 کالری توسط بدن شما مصرف میشود، و نزدیک به 1800 کالری نیز تا 48 ساعت بعد از باشگاه توسط عضلات شما سوزانده میشود. نگهدارنده ها لوازم ایکس بادی، راهی آسان برای نگهداری لباس و تجهیزات ایکس بادی می باشد. از مشهور ترین افرادی که از این روش برای انجام فعالیت های ورزشی استفاده می کنند می توان تیمو بول (قهرمان تنیس روی میز) و جورج هاکل (قهرمان لژ سواری) را نام برد.همچنین با توجه به اینکه در این روش در مقایسه با روش های سنتی و بدنسازی از وزنه های سنگین استفاده نمی شود فرد کمتر دچار آسیب دیدگی می شود.از دیگر سلبریتی ها که برای ساخت عضله از این روش آسان و بی خطر استفاده کردند می توانیم هایدی کلوم، الیزابت هارلی و مدونا نام ببریم. خبر خوب برای این گروه از افراد این است که می توانند با متد ایکس بادی در زمان کوتاهی به این هدف دست یابند.درگیر شدن تعداد زیادی از گروه های عضلانی به صورت همزمان در ایکس بادی اتفاق می افتد تا نه تنها فشار روی مفاصل کاهش یابد بلکه رشد عضلات نیز تسریع یابد.

 

اما اینکه حد زیاد یا کم چگونه تشخیص داده می شود اهمیت فراوانی دارد.پس تیتر این مقاله را تغییر می دهیم: مضرات استفاده بیش از حد ایکس بادی چیست؟ سازمان غذا و دارو آمریکا (FAD) نیز برای جلوگیری از هر گونه پیشامدی تنها به دستگاه های xbody که بتوانند مقررات و قوانین را رعایت کند، مجوز می دهد.رابرت هربست (قهرمان وزنه برداری و ناظر بازی های المپیک ۲۰۱۶) نظری متفاوت در این باره دارد و اگرچه نتایج این متد را تایید می کند ولی تاکنون شواهدی که بتواند بهبود قدرت و عضله سازی ورزشکاران را نشان دهد پیدا نکرده است.در کشور های اروپایی، استرالیا و آمریکا این روش آن چنان محبوبیتی پیدا کرده است که روز به روز بر تعداد افرادی که خواهان لاغری سریع و تناسب اندام هستند افزوده می شود. پزشکان سال های زیادی است برای اهداف سلامتی همچون توانبخشی، تقویت روند حرکتی، بهبود عضلات اطراف مفاصل این متد را به کار می برند.همچنین بدنسازان نیز علاوه بر ورزشکاران که در ورزش های رقابتی فعالیت می کنند برای تقویت فرم و شکل عضلات از این متد بهره می برند.در ایکس بادی هم چنین بر خلاف سایر روش های سنتی، عضلات کمر، شکم و کف لگن به راحتی در معرض جریان الکتریکی قرار می گیرند و فرد می تواند به نتایجی همچون افزایش قدرت بدنی، فرم دلخواه بدن و رشد عضلات باشد.

 

انجام فعالیت ورزشی با ایکس بادی برای افراد مسن نیز مانند سایر افراد ممکن است و از این طریق می توانند و به اهداف ورزشی و تندرستی خود دست یابند.همانطور که می دانید چربی های موضعی به ویژه در ناحیه شکمی با بروز بیماری هایی مانند چربی خون، فشار خون، دیابت و… اگر از روند کند لاغری ورزش های سنتی خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم با xbody در جردن، چربی سوزی لحظه ای را داشته باشید. با داشتن تنها 2 جلسه 20 دقیقه ای در یک هفته، پس از گذشت 4 تا 6 هفته، لاغری و سوخت و ساز بیشتر را در خود احساس خواهید کرد. ایکس بادی را می توان متد ورزشی دانست که برای تمامی افراد با نگرش ها، سلایق و علائق مختلف مناسب است.در روش های سنتی با توجه به اینکه باید وقت و انرژی زیادی صرف کرد تا نتایج را مشاهده کرد، افراد بسیاری پس از مدتی آن را رها می کنند.اما در ایکس بادی علاوه بر زود بازده بودن نتایج، وقت کمی از فرد گرفته می شود (۲۰ دقیقه). تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایکس بادی اکتیو می باشد. “تناسب اندام در یک ماه” اگرچه این عبارت بیشتر شبیه تیتر سایت های تبلیغاتی به نظر می رسد ولی امروزه با متد ایکس بادی دستیابی به این هدف دیگر دور از ذهن نیست.

 

در هر جلسه تمرین با ایکس بادی چربی سوزی بسیار سریع می شود ( مصرف حدود ۲۵۰۰ کالری) که می تواند کاهش سایز و لاغری را توجیه کند.تکنولوژی ایکس بادی همزمان بسیاری از عضلات بدن را فعال می کند که حالتی مشابه انقباض طبیعی بدن رخ می دهد.البته باید بدانید که سوختن کالری نه تنها در طی جلسه ۲۰ دقیقه ای بلکه در زمان ریکاوری و بازیابی عضلات (۴۸ ساعت بعد) نیز ادامه می یابد.بارداری و پس از آن زایمان، نه تنها اضافه وزن زیادی به مادر تحمیل می کند بلکه تناسب اندام او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد اما با ایکس بادی دستیابی به اندام ایده آل رویایی است که سریع محقق می شود. البته که در هر جلسه تمرین حدود ۲۵۰۰ کالری سوزانده می شود که علاوه بر تغییر سایز به کاهش وزن نیز کمک می کند.در صورتی که مایلید این روند سریع تر نیز ادامه یابد، باید به رژیم غذایی که می خورید، توجه داشته باشید. افرادی که مبتلا به درد مفاصل هستند نیز می توانند از این روش برای تقویت ماهیچه ها و التیام درد استفاده کنند.سرعت جریان خون با توجه به درگیر شدن همزمان تعداد زیادی از عضلات در این متد افزایش می یابد که نتیجه آن کاهش مشکلات پوستی است.


xbody go

منبع
آخرین مطالب