فقط دولت می تواند به جلوگیری از Covid-19 رکود تبدیل شدن به افسردگی

آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva ساز

توسط AKHSHIJNEWS در 9 مرداد 1399
آسیا-اقیانوس آرام توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, کار, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

کوالالامپور Jul 30 سال 2020 (IPS) - Covid-19 تهدید زندگی اقتصادی جهان بیش از. ضروری ترین و مهم نیاز است برای دولت کسب و کار و خانواده برای زنده ماندن. دولت باید احیای اقتصاد و معیشت برای جلوگیری از Covid-19 رکود از تبدیل شدن به طولانی افسردگی.

این Covid-19 بحران است که به وضوح یک 'black swan رویداد تهدید هر دو سلامت عمومی و معیشت. هر دو این بیماری همه گیر و مهار تلاش هستند با توجه به عملیات کسب و کار و تصمیم گیری, اما با این وجود باید قانع کننده عواقب آنها.

جومو Kwame Sundaram

Covid-19 سرایت انقباضی هزينه
در شرق آسیا و برخی دیگر از جوامع موفق در اوایل پیشگیرانه و اقدامات پیشگیرانه و همچنین به عنوان تست ردیابی و درمان آلوده به علاوه بدنی کافی فاصله انزوا و اقدامات قرنطینه شده اند به اندازه کافی برای جلوگیری از سرایت است.

هنگامی که چنین اقداماتی گرفته نشده ناکافی و یا شکست خورده 'اقامت در پناهگاه' مستندات لازم شد به عنوان سرایت گسترش یافته است. در سراسر کشور مستندات تحمیل گردیده و در بسیاری از کشورها است. چنین پیشگیرانه و دیگر اقدامات پیشگیرانه کاهش فعالیت های اقتصادی و تقاضا در بسیاری از بخش ها.

اما تلاش برای حفظ تقاضای کل به عنوان اگر هیچ بیماری همه گیر معنی ندارد. بدون توجه به آنچه در دولت انجام برخی از خروجی تلفات اجتناب ناپذیر هستند. بنابراین چالش اصلی در پرداختن به Covid-19 رکود است که برای جلوگیری از طولانی رکود و یا افسردگی.

با توجه به نیاز برای ادامه جسمی فاصله و دیگر اقدامات پیشگیرانه به احتمال زیاد باقی می ماند برای برخی از زمان به آمده واکسن و یا هیچ واکسن برخی از کسب و کار اختلال ممکن است ماندگار تر از دیگران یعنی بیشتر احتمال دارد به طور متوسط اگر نه در دراز مدت.

هیچ "یک اندازه متناسب با همه"
اقتصاد نه یکپارچه و نه همگن و هیچ انعطاف ناپذیر سیاست احتمالا می تواند مناسب برای تمام. به عنوان رکود ناهموار در تاثیر بخش های مختلف صنایع و خدمات و کسب و کار تحت تاثیر قرار می گیرد متفاوت است. Covid-19 رکود نیز بر خلاف دیگر گذشته رکود.

بسیاری از کسب و کار ممکن است قادر به زنده ماندن عمده توقف و کمبود تقاضا اما موقت. چنین کسب و کار ورشکسته می تواند شدت موثر بر کارگران و خانواده های مرتبط با کسب و کار و کسانی که به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

بسیار به یاد گرفتیم به سرعت از دیگر تجارب و یادگیری با انجام. برخی از کسب و کار و بخش ممکن است قادر به زنده ماندن و گزینه باید شامل کسب و کار نقل و انتقال زیرساخت و تسهیلات repurposing و همچنین به عنوان باز آموزی کارکنان.

بررسی سخت و اصلاح می گیرد بعد از آن حتی پس از مستند است. باید شرایط سخت به اندازه کافی برای جلوگیری از سوء استفاده, اما نه مشارکت. به عنوان مثال کمک های مالی دولت یا یارانه بعد از آن یافت می شود 'بیش از حد' می تواند تبدیل به وام های بهره پایین است که دولت بعد به جای درمان به عنوان جرم کلاهبرداری.

کسب و کار اختلال تهدید معیشت
کسب و کار اختلال دارای پیامدهای گسترده تر تهدید کل اقتصاد در بلند مدت هزینه. اگر روابط از جمله اعتماد در میان کارآفرینان و کارگران و مشتریان — مختل آنها نیاز به بازسازی نیاز به زمان و هزینه است.

اقتصاد متعارف نادیده 'معاملات هزینه های' وارده در استخدام کارگران به دنبال و نگه داشتن مشتریان و مشتریان به دست آوردن اعتبار و سرمایه گذاری, سرمایه اعتماد سازی و سایر روابط و در نتیجه ضعیف است راهنمای سیاست.

عوارض جانبی از معیشت اختلال باید حداقل رسانده است. درآمد تعمیر و نگهداری سیاست نیاز به کمک به اخراج کارگران و دیگران که معیشت شده اند تا حد زیادی کاهش یافته است. از این رو فوق العاده و رمان حفاظت اجتماعی اقدامات مورد نیاز هستند.

کمک به کسب و کار زنده اجرا تنبلی یا خواب زمستانی با توجه به چنین اقدامات و حمایت از معیشت هر دو مورد نیاز است. کسب و کار به خصوص کوچکتر با ذخایر کمتر خواهد شد نیاز به کمک به نگه داشتن خود کارگران و برای جلوگیری از نابودی کسب و کار خود را.

ساده سیستم های پرداخت کمک کند. بیکار کارگران باید فورا دریافت ویژه حمایت اجتماعی در حالی که ماندن به طور رسمی مشغول به کار هستند. چنین اقداماتی را حداقل رساندن rehiring هزینه های زمانی که آنها بازگشت به کار, اما نباید بیش از حد بار کارفرمایان با بدهی.

فقط دولت می تواند کمک کند
دولت ها ممکن است قادر به متوقف کردن اجازه دهید به تنهایی معکوس و یا به طور کامل جبران اثرات بهداشت عمومی اقدامات است. اما آنها قطعا می تواند کمک به کاهش مشکلات اقتصادی به دلیل بیماری و به حداقل رساندن آسیب پایدار به اقتصاد است.

مهمتر به موقع مداخلات دولت می تواند به جلوگیری از غیر قابل اجتناب به طور بالقوه مختصر رکود از تبدیل شدن طولانی مدت stagnations یا افسردگی. بدون دولت مناسب اقدامات خروجی ضرر و زیان ناشی از اختلال در کار باعث خواهد شد کسب و کار بزرگ ضرر و زیان منجر به اخراج های دسته جمعی.

حتی زمانی که دیگر عامل, اجاره, اجاره زیرساخت های آب و برق و سایر پرداخت چنین حیاتی برای کسب و کار تعمیر و نگهداری و رفاه کارکنان مانند حفاظت از بهداشت و درمان برای کارکنان نیاز می شود ساخته شده و یا جذب می شود. برخی عمدتا کشورهای توسعه یافته عمل به سرعت و مناسب برای به حداقل رساندن اخراج کسب و کار تخریب و رفاه کارگران.

دولت نیز می تواند عمل شجاعانه به تابع بی فایده رانتی ادعا می کند بر اساس دارایی ownerhip یا حقوق مالکیت به مقدار بیشتر ضروری هزینه های عملیاتی — و نه بر خلاف چگونه ما قانون ورشکستگی را قادر می سازد کسب و کار برای ادامه فعالیت کار خود را از گرفتاریها خود.

زمان پشتیبانی از اغلب نامناسب
بسیاری از دولت ها به ارائه نقدینگی — به عنوان مثال معمولا با ارائه کم بهره و یا بدون بهره-وام — برای کمک به کسب و کار و کارگران زنده ماندن از بحران. اما این اقدامات تنها "صاف و صیقلی' بار بدهی بیش از دوره های طولانی تر, 'تعویق انداختن درد بدون reimbursing یا جبران خسارت قربانیان خود را برای ضرر و زیان درآمد.

موقت و جزئی برای جبران ضرر و زیان درآمد کسب و کار را قادر می سازد تا به سرعت از سرگیری عملیات بعد از مستندات پایان به جای داشتن به همچنین ادعا اضافی با بار بدهی. بسیاری از کسب و کار نیاز به کمک برای زنده ماندن و کمک های اولیه می تواند ارائه شود مشروط به عنوان مثال در اجتناب و یا به حداقل رساندن کارمند دیوان کیفری بینالمللی ارجاع شود.

به تعویق انداختن پرداخت مالیات نیز کمک می کند اما تمایل به بهره مندی بهتر-خاموش مسئول بیشتر مالیات به جای کسانی که بیشتر تحت تاثیر قرار و یا نیازمند.

پرداخت های مستقیم بدون شک کمک کند. اما بدون برخی از 'آسان' هدف به خصوص برای کسب و کار اغلب بیش از حد کمی در دسترس است برای کسانی که بیشترین نیاز در حالی که با بهره گیری برخی که نه.

اگر چه سیاستگذاران به طور معمول اصرار به معنی آزمایش anti-فقر برنامه های آنها به ندرت تقاضا برای هدف قرار دادن کسب و کار و کاهش اثربخشی دولت تسکین.

در حال حاضر موجود توسعه اجتماعی و حفاظت از سیستم باعث می شود آن را آسان تر برای 'جبران' بیکار و کارگران است اما به ندرت در دسترس در حال توسعه و گذار اقتصاد.

پست-پرداخت و گاه به گاه کارگران و بسیاری از مشاغل به طور معمول دارای بدهی بیش از پس انداز. قادر به زنده ماندن موقت ضرر و زیان آنها بیشتر احتمال دارد به آواره مستندات و کمتر احتمال دارد به کار از خانه. دولت 'بیکاری' می تواند به راحتی ساخته شده مترقی با بالاتر کسری از درآمد قبلی برای فقیرترین.

دولت پرداخت کننده از آخرین توچال'
در ماه مارس اقتصاددانان فرانسوی امانوئل سائز و گابریل Zucman هر دو در برکلی پیشنهاد کرد که دولت کمک به سهولت درد و اختلال با پرداخت کننده-از-آخرین-رفت و آمد مکرر برنامه ها با منفی تحت تاثیر قرار کسب و کار گزارش اجتناب ناپذیر ماهانه سربار و هزینه های تعمیر و نگهداری را به واجد شرایط برای کمک های دولتی.

دولت 'پرداخت کننده-از-آخرین-رفت و آمد مکرر در طول مستندات می تواند در نتیجه کمک به 'تعلیق' یا 'hibernating' کسب و کار برای ادامه پرداخت های اجتناب ناپذیر تعمیر و نگهداری صورتحساب برای جلوگیری از ورشکستگی به شرط نگه داشتن خود را غیر ارادی بیکار و کارگران به جای شلیک به آنها.

چنین پرداخت کننده-از-آخرین-رفت و آمد مکرر برنامه را کاهش می دهد مشکلات برای کارگران و کسب و کار. آن را فراهم می سازد کسب و کار به طور موقت به حالت تعلیق و یا در مقیاس پایین عملیات به حد خونریزی و جلوگیری از ورشکستگی و انتخاب کنید تا به سرعت به عنوان شرایط را بهبود بخشد.

آن را حفظ خواهد 'جریان نقدی برای خانواده ها و کسب و کار به حداقل رساندن Covid-19 شوک نامطلوب اثرات ثانویه بر روی تقاضا (به عنوان مثال با توجه به اخراج کارگران با هزینه های کمتر در مصرف) در حالی که امکان بهبود سریع تر به عنوان تقاضا رزومه.

پرداخت کننده-از-آخرین-رفت و آمد مکرر برنامه ها می تواند مقرون به صرفه است اگر به خوبی تکمیل موثر سرایت مهار اقدامات را قادر می سازد اوایل سرگیری عملیات کسب و کار. در حالی که جبرا بالا برای مستندات هزینه های دولت و به طور معمول تامین مالی بدهی باقی می ماند می تواند قابل کنترل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن