حقوق و دستمزد ادارات تحت فشار اما "قهرمانان گمنام از ساعت'

در حدود یک سوم از حقوق و دستمزد بخش قرار داده شده است تحت فشار با توجه به شیوع کروناویروس – با استناد به کاهش

توسط AKHSHIJNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در حدود یک سوم از حقوق و دستمزد بخش قرار داده شده است تحت فشار با توجه به شیوع کروناویروس – با استناد به کاهش تیم ظرفیت از راه دور کار چالش ها و نگرانی ها در مورد کارکنان با داشتن زیرساخت های مناسب و منابع به کار از خانه.

بررسی حقوق و دستمزد تصمیم گیرندگان توسط Zellis یک حقوق و دستمزد و منابع انسانی ارائه دهنده نرم افزار پیدا کردم که 30 درصد از سازمان ها از دست داده حقوق و دستمزد ظرفیت در مارس و آوریل با 44% اعتماد به نفس در توانایی خود را برای اجرای حقوق و دستمزد تابع اگر اعضای هیات بیمار مبتلا به ویروس است.

هشتاد و پنج درصد کار کمتر از 10 حقوق و دستمزد کارکنان و 15 درصد گفت: کارکنان خود را ندارد دسترسی به ابزار و منابع به آنها را قادر به کار از خانه.

چهار در 10 بود نگرانی بیش از توانایی خود را به واکنش نشان می دهند به اورژانس اقدامات دولت مانند Coronavirus کار حفظ طرح و تغییرات به بیمار پرداخت.

تقریبا دو سوم (64 درصد) یا تغییر حقوق و دستمزد اهداف عملکرد و یا deprioritised دیگر کار به طوری که آنها می تواند تمرکز بیشتر فشار دادن وظایف است.

پانزده درصد اجرا کرده بود در ماه گذشته حقوق و دستمزد به عنوان یک اندازه گیری احتمالی با وجود این واقعیت است که این می تواند باعث مسائل مربوط به حقوق و دستمزد ارزش در طول زمان تغییر – به عنوان مثال زمانی که پرداخت برای کاهش furloughed کارگران است.

یک سوم نگران است که شیوع کروناویروس را در دراز مدت تاثیر خود را چگونه, سازمان زد حقوق و دستمزد و منابع انسانی ،

سی و نه درصد گفت: آنها را توسعه قوی تر تداوم کسب و کار قصد دارد به آماده شدن برای آینده حوادث در حالی که 27 درصد برنامه ریزی شده برای سرعت بخشیدن به تصویب اتوماسیون برای کاهش وابستگی دستی پردازش حقوق و دستمزد.

جان Petter مدیر عامل شرکت Zellis گفت که coronavirus بحران نشان داده بود "چقدر انتگرال" حقوق و دستمزد تابع این است که یک سازمان است.

"در آن نقش اساسی در حمایت از رفاه کارکنان به خصوص کسانی که بیمار هستند به دنبال پس از عزیزان یا furloughed.

"در مدیریت پیچیده و حساس به زمان تغییرات قابل توجهی تحت فشار – گاهی اوقات بدون همه از منابع مناسب به دست – حقوق و دستمزد تیم می تواند به عنوان قهرمانان گمنام در طول این دوره بسیار سخت."

در حالی که حقوق و دستمزد کارکنان تعیین شده به عنوان کلید کارگران که باید کاسته برخی از فشار بر کارفرمایان این "نیست یک جایگزین مناسب برای تداوم کسب و کار برنامه های" او اضافه شده است.

Vickie گراهام مدیر توسعه کسب و کار از موسسه خبره حقوق و دستمزد حرفه ای (CIPP) افزود:
"آن را مثبت کنید که 32 درصد از پاسخ دهندگان بر این باورند که شیوع کروناویروس به نوعی در دراز مدت تاثیر خود را در حقوق و دستمزد و منابع انسانی ، این احتمال وجود دارد که این تاثیر بیشتر باشد کار انعطاف پذیر ترتیبات حقوق و دستمزد در حال حرکت به ابر و امکان بیشتری تعادل کار و زندگی.

"من فکر می کنم که ما می توانیم همه توافق دارند که حقوق و دستمزد حرفه ای را تبدیل به قهرمانان گمنام از ساعت کار خستگی ناپذیر و بی وقفه برای حفظ بریتانیا پرداخت می شود.

"این CIPP خواهد بود لابی دولت برای تشخیص این کار و حرفه ای در طول و همانطور که ما حرکت از این بیماری همه گیر به اطمینان حاصل شود که حقوق و دستمزد حرفه ای داده می شود به رسمیت شناختن است که آنها سزاوار است."

گراهام گفت: CIPP نیز کمپین برای افزایش برنامه ریزی جانشینی و تداوم کسب و کار برنامه ریزی برای حقوق و دستمزد تیم به طوری که کسانی که مشغول به کار در این بخش نه به عنوان نهفته باید چیزی شبیه به این اتفاق می افتد دوباره در آینده.

حقوق و دستمزد و فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر حقوق و دستمزد مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب