پست-COVID بازیابی باید قفل در اقیانوس پایداری می گوید کشورهای مشترک المنافع دبیر کل

اقتصاد و تجارت و محیط زیست و اقتصاد سبز, سلامت, آزادی مطبوعات  Jun 8 سال 2020 - مشترک المنافع دبیر کل است که

توسط AKHSHIJNEWS در 19 خرداد 1399
اقتصاد و تجارت و محیط زیست و اقتصاد سبز, سلامت,

آزادی مطبوعات
 

Jun 8 سال 2020 - مشترک المنافع دبیر کل است که اصرار دولت برای اطمینان از کشورهای' post-COVID اقتصادی بهبود هستند سازگار با محیط زیست پایدار و امن برای اقیانوس.

چهل و هفت از کشورهای مشترک المنافع را 54 کشور عضو دارای یک خط ساحلی در حالی که 25 یا جزیره کوچک کشورهای در حال توسعه یا " بزرگ اقیانوس متحده با تکیه به شدت در اقیانوس برای مواد غذایی و درآمد.

روز جهانی اقیانوسها روز (8 ژوئن) دبیر کل پاتریشیا اسکاتلند خواستار کشورهای به اصلاح استراتژی های توسعه در راه است که پشتیبانی از پر جنب و جوش و پایدار آبی و سبز اقتصاد.

پاتریشیا اسکاتلند

او گفت: "اقیانوس خون زندگی بسیاری از کشورهای مشترک المنافع و محیط زیست ما باید بنای ما به عنوان قرار دادن برنامه در محل برای بازیابی اقتصاد ما. مشترک المنافع را پوشش می دهد بیش از یک سوم از ساحلی اقیانوس ها در جهان, کمک به یک اقیانوس جهانی اقتصاد مبتنی بر ارزش US$3 تا 6 تریلیون دلار در هر سال است.

"COVID-19 تاثیر است اساسا تغییر برخی از بخش های کلیدی اقتصادی و راه زندگی ما تبدیل شده ارتباط و انجام کسب و کار. در حالی که ذرات از همه گیر تا به حال تاثیر بسیار زیادی بر روی ما آبی اقتصاد را نیز ارائه یک فرصت بسیار مهم برای استراتژی در مورد چگونه برای سرعت بخشیدن به انتقال به سمت توسعه پایدار اقتصادی شیوه های ساخته شده بر روی آب و هوا انعطاف پذیری و اقیانوس پایداری.

"مشترک المنافع آبی منشور یکی از موثر ترین سیستم عامل برای اقیانوس جهانی اقدام بین المللی در چشم انداز امروز. من ستایش کار ما کشورهای عضو از طریق این گروه اقدام و استقبال حمایت از ما دریافت کرده اند از ملی, منطقه ای و شرکای جهانی ما را قادر می سازد به بسیج هم برای اقیانوس سلامت است."

آبی منشور مشترک المنافع تعهد به کار با هم برای حفاظت از اقیانوس ها و دیدار با اقیانوس جهانی تعهدات. ده اقدام گروه های led 13 قهرمان کشورهای در حال رانندگی گل سرسبد ابتکار. بیش از 40 کشور را امضا کرده اند تا به یک یا بیشتر از این گروه اقدام و شمارش.

کشورهای مشترک المنافع آبی منشور اقدام گروه عبارتند از: پایدار آبزی پروری (به رهبری قبرس) پایدار آبی اقتصاد (کنیا) صخره های مرجانی حفاظت و مرمت (استرالیا بلیز موریس), حرا اکوسیستم و معیشت (سریلانکا), اسیدی شدن اقیانوس (نیوزیلند) اقیانوس و تغییر آب و هوا (فیجی) اقیانوس مشاهدات (کانادا) مشترک المنافع اقیانوس تمیز داد (دریایی پلاستیکی آلودگی – پادشاهی متحده, اروپا), مناطق حفاظت شده دریایی (سیشل) و پایدار ساحلی شیلات (کیریباتی) .

اعضای بخش خصوصی و دانشگاه و جامعه مدنی – از جمله رب النوع اتش و فلزکاری Inc بلومبرگ Philanthropies انجمن مشترک المنافع دانشگاه Nekton بنیاد و بسیاری دیگر – نیز مشغول به آبی منشور همکاران.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای مشترک المنافع آبی منشور در وب سایت مراجعه کنید.

یادداشت های سردبیر

برای مصاحبه با کشورهای مشترک المنافع دبیر کل در مورد این موضوع لطفا با ژوزفین Latu-Sanft از طریق ایمیل و یا WhatsApp +44 7587657269

تماس با رسانه ها

ژوزفین Latu-Sanft
ارتباطات بخش
دبیرخانه مشترک المنافع
T. +44 (0)20 7747 6476
ایمیل: j.latu-sanft@commonwealth.int

سایت thecommonwealth.org
عضویت گفتگو Tweets by @commonwealthsec



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن