آزادی مطبوعات بیابان زایی و خشکسالی در روز 17 ژوئن سال 2020

عناوین Jun 17 سال 2020 - هزینه و عواقب ناشی از زمین تحول به شدت دست کم گرفته می گوید: سازمان ملل متحد هزینه

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399
عناوین

Jun 17 سال 2020 - هزینه و عواقب ناشی از زمین تحول به شدت دست کم گرفته می گوید: سازمان ملل متحد

هزینه و عواقب ناشی از استفاده از زمین تغییر هستند دست کم گرفت به عنوان نشان داده شده توسط COVID-19. سرمایه گذاری در بیش از 400 میلیون هکتار از زمین های اختصاص داده شده برای بازسازی کمک خواهد کرد که برای ساخت بهتر و حفاظت از رابطه ما با طبیعت است.

"سریع و منفی اقتصادی و اجتماعی اثرات COVID-19 در سراسر جهان نشان می دهد عواقب ناشی از استفاده از زمین تغییر هستند دست کم گرفت. شکست به سرعت و معکوس کردن روند استفاده از زمین تغییر ممکن است در هزینه های بسیار بالا در آینده است. به نفع ما است از این رو برای اطمینان حاصل شود که به عنوان بخشی از ساختمان به بهتر ما مراحل را برای کمک به طبیعت بهبود می یابند به طوری که آن را با این نسخهها کار میکند و نه علیه ما" می گوید: ابراهیم Thiaw دبیر اجرایی کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با بیابان زایی.

"در یک فضای کوتاه از زمان COVID-19 یک انسان و دام, بیماری منجر به بدترین بحران اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم. اکثریت کشورهای رفت و به مستند برای دو ماه به طور متوسط. اقتصاد جهانی به عنوان یک رکود اقتصادی و روابط اجتماعی در حال تغییر است. ضرورت هر دو در سیاست عملی و سطوح به کم کردن سرعت و معکوس تغییر استفاده از زمین نمی تواند اغراق آمیز" Thiaw گفت.

"در سطح سیاست, ساختمان برگشت بهتر به معنی حصول اطمینان از این سیاست ها به قبضه کردن و یا به حداقل رساندن استفاده از زمین تغییر وجود داشته باشد. در سطح عملی به این معنی که انگیزه برای الهام بخشیدن به مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای جلوگیری از استفاده از زمین تغییر ارائه شده است. هر دو تماس به صورت یک جهان که در آن مردم قبول حق به قرعه کشی از طبیعت می آید با مسئولیت مراقبت از آن – یک قرارداد اجتماعی برای طبیعت," او اضافه شده است.

مشترک بين انسان و حيوان است که عبور از ویروس ها از حیوانات به انسان است. جامعه بین المللی به مبارزه پنج بیماری های زئونوز در دو دهه. علم پزشکی نشان می دهد که سه نفر از هر چهار نفر در حال ظهور بیماری های عفونی هستند زئونوز. طبیعی دانشمندان ادعا می کنند استفاده از زمین تغییر ایجاد زمین برای آن به عنوان تعامل و فاصله فیزیکی بین حیوانات و انسان ها نزدیک تر می شود.

با توجه به بین دولتی پلت فرم بر روی تنوع زیستی و خدمات اکوسیستم (IPBES) بیش از 70 درصد از تمام پستان طبیعی, یخ, رایگان, زمین تحت تاثیر قرار است توسط بشر استفاده کنید. این می تواند به 90 درصد تا سال 2050 اگر جهانی استفاده از زمین به پیروی از همان مسیر است.

زمین های کشاورزی برای مواد غذایی و خوراک دام و فیبر است گسترده این تغییر با توجه به IPCC گزارش ویژه تغییر آب و هوا و زمین. برای اکثر این محصولات از بخش کشاورزی مصرف می شود توسط ساکنان شهری و خارجی ساکنان نه جوامع محلی تولید کالا با توجه به اطلس جهان بر بیابان زایی.

به 2050 بیش از 500 میلیون هکتار از جدید زمین های کشاورزی مورد نیاز خواهد بود برای دیدار با جهانی غذا با توجه به مواد غذایی و کشاورزی سازمان ملل متحد است.

"از آن اطمینان در میان COVID-19 بحران است که ما می توانیم ساخت بهتر است. در پنج سال گذشته کشورهای مورد توافق از اقدامات برای توقف استفاده از زمین تغییر دهید. از آن پس نزدیک به 100 کشور اختصاص داده اند و زمینه را برای تعمیر و مرمت در سال 2030 در بزرگترین جهانی مرمت ابتکار. یک تجزیه و تحلیل مقدماتی نشان می دهد بیش از 400 میلیون هکتار اختصاص داده شده تحت این طرح که حدود 80 درصد از زمین های کشاورزی مورد نیاز برای تامین غذای جهانی تقاضا به 2050," او اضافه شده است.

بازسازی این مناطق به عنوان بخشی از ساختمان به عقب بهتر است برای جلوگیری از آینده مشترک بين انسان و حيوان را از دیگر مزایای مهم به خصوص کاهش تغییر آب و هوا.

IPCC گزارش نشان می دهد که زمین بر اساس اقدامات یک بخش ضروری از این ابزار استفاده می شود به منظور جلب کردن کربن از جو به طبیعت به ماندن در زیر 2 درجه سانتیگراد است. آن را هشدار می دهد که این زمین بر اساس اقدامات موثر فقط در حال حاضر نه بعد به این دلیل که زمین توانایی رفع کربن کاهش خواهد یافت به خصوص که در آن زمین ناسالم است.

هر سال این خدمات اکوسیستم از دست رفته به علت تخریب زمین به ارزش US$10.6 تریلیون دلار در هر سال با توجه به مطالعه انجام شده توسط اقتصاد از تخریب زمین. در مقابل, تعویض به مدیریت پایدار زمین شیوه می تواند ارائه به ما 1.4 تریلیون دلار در افزایش تولید محصول.

"زمان برای عمل رسیده است به دلیل اجتماعی و اقتصادی نتایج بازگرداندن اهانت آمیز زمین مطابق با آنچه شهروندان خواستار هستند و از دولت – مشاغل, اکشن تغییر آب و هوا صلح و امنیت" Thiaw می افزاید.

"دخالت مصرف کنندگان نیز ضروری می گوید:" پارک چونگ هو وزیر کره جنوبی خدمات جنگل.

"جمهوری کره به ما ارائه داده 570 میلیون دلار برای 15 سال از سال 1973 به معکوس تغییر استفاده از زمین از آنجا که پس از جنگ کره به ما آموخته است که توقف و معکوس کردن زمین تغییر تنها زمانی ممکن است که مصرف کنندگان را به انتخاب های مختلف است که با حمایت مالی سرمایه گذاری است که کمک های مورد نظر را تغییر دهید," او توضیح می دهد.

"نرخ جنگل زدایی به شدت کاهش یافت به عنوان فقر کاهش یافته است و دولت راه اندازی جنگل ملی پروژه های توانبخشی برای بازگرداندن ویران جنگل ها و برای حمایت از تولید درآمد از مصرف کنندگان است. اگر مصرف کنندگان پاداش کاربران زمین که زمین در حال افزایش بهره وری و دولت ارائه پشتیبانی های اضافی به آنها ممکن است به سرعت معکوس تخریب زمین," او اضافه شده است.

جمهوری کره جنوبی که میزبانی مجازی جهانی رعایت این سال است. بیابان زایی و خشکسالی در روز است که هر سال برگزار می شود در 17 ژوئن شروع و در سال 1995 با توجه به افزایش آگاهی در مورد این دو موضوع.

توجه به ویراستاران:

اطلاعات دقیق در مورد رعایت در دسترس است در UNCCD سایت: https://www.unccd.int/actions17-june-desertification-and-drought-day/2020-desertification-and-drought-day

برای مصاحبه تماس: kjimenez@unccd.int یا press@unccd.int

رایگان برای استفاده از مواد برای رسانه ها می توان از UNCCD سایت و ذکر مناسب برای جلوگیری از نقض قوانین حق تکثیر. محصولات عبارتند از: برنامه برای روز, پیام های از افراد مشهور و رهبران جهان از جمله دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ و UNCCD دبیر اجرایی ابراهیم Thiaw, وضوح بالا, عکس, 6 فیلم کوتاه فیلم ها و داستان علاقه انسان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن