راه آهن اتحادیه ناراضی در نظر دارد برای افزایش قطار خدمات پس از مستند آسانسور

الکس یونگ / Shutterstock.com سه راه آهن اتحادیه های کارگری گفت: برنامه ای برای اجرای قطار بیشتر زمانی که مستند

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399

الکس یونگ / Shutterstock.com

سه راه آهن اتحادیه های کارگری گفت: برنامه ای برای اجرای قطار بیشتر زمانی که مستند آسانسور "کاملا غیر قابل قبول" خواهد بود و قرار دادن سلامت کارکنان راه آهن و مسافران در خطر است.

روز یکشنبه وزیر حمل و نقل Grant Shapps گفت: بیشتر قطار و اتوبوس خواهد بود معرفی به تدریج وقتی که مستند است برداشته و تشویق کارفرمایان به تلو تلو خوردن کارکنان ساعات کار برای جلوگیری از ازدحام رفت و آمد.

اما کارفرمایان از Aslef, RMT و TSSF اتحادیه های کارگری گفت: آنها نمی خواهد قبول کار جدید الگوهای که خطر زندگی کارگران راه آهن و مسافران است.

در نامه ای به نخست وزیر بوریس جانسون, وزیر اول اسکاتلند, Nicola Sturgeon, نخست وزیر ولز علامت Drakeford و شهردار لندن صادق خان اتحادیه های کارگری می گویند: "ما شدید نگرانی خود را از تلاش اپراتورها برای افزایش سطح خدمات.

"برای اولین بار آن را می فرستد یک پیام مخلوط است که آن را خوب است برای سفر با قطار – با وجود رسمی مشاوره نشان می دهد در غیر این صورت. این مخلوط پیام می تواند خطرناک باشد و منجر به نقض قوانین در سفر و کار.

"دوم وجود ندارد و توافق در مورد نحوه در واقع خدمات را می توان افزایش یافته در حالی که حفاظت از کارگران و مسافران است. این شامل حمایت های اجتماعی از طریق فاصله کافی و مناسب PPE و تعيين ضروری و غیر ضروری ،

"روشن – ما در حال متقاعد شده است که هیچ گونه پایه و اساس در این زمان برای امن تشدید خدمات.

"به دنبال یک پتو افزایش خدمات به عنوان بخشی از یک نمادین و زودرس درایو به ظاهری نرمال در خطر بالقوه از زندگی های بی شماری است که کاملا غیر قابل قبول به ما."

نامه دولت و راه آهن اپراتورها برای کار با اتحادیه های کارگری برای ایجاد آن وجود دارد این است که تقاضا برای افزایش خدمات و چگونه هر گونه افزایش در ارائه تحویل داده می شود با خیال راحت.

"وجود خواهد داشت که به یک صنعت گسترده توافق با اتحادیه های کارگری است که هر گونه افزایش در خدمات را افزایش نمی دهد خطر ابتلا به ویروس انتقال برای ما اعضای مسافران و یا جوامع ما" در این نامه می افزاید.

بخش حمل و نقل گفت: توصیه به ماندن در خانه در محل باقی مانده است, اما آن را گفت: "باید اطمینان حاصل این شبکه آماده است برای پاسخ به تغییر در تقاضا هنگامی که این [محدودیت] از میان برداشته شوند".

منابع انسانی نقش در سفر و حمل و نقل در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در سفر و حمل و نقل بخش



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب