بازگشت به کار: خواهد hot desking رفتن سرد ؟

آن به احتمال زیاد در حالی که قبل از ما تجربه صحنه های شبیه به این. شاتر

به عنوان کار انعطاف پذیر محبوبیت به دست آورد به طوری که ایده hot desking. با این حال به بیرون درز بازگشت-به-کار هدایت نشان می دهد چنین ترتیبات باید اجتناب شود برای جلوگیری از گسترش Covid-19. چگونه ممکن است این تاثیر سازمانهای زمانی که نیاز به میز فضا کاهش خواهد یافت به عنوان خانه کار ادامه می پرسد: Ashleigh وبر.

فضاهای کاری مشترک; break-out مناطق و hot desking – دهه گذشته شاهد سازمان موج خداحافظی به سنتی دفتر تنظیم یو پی اس که در آن همه را به حال خود میز و تلفن ثابت و تعویض آنها به نفع بیشتر انعطاف پذیر و مشارکتی در محیط کاری به عنوان تقاضا برای کنترل از راه دور و کار انعطاف پذیر رشد داشته است.

اما در سال 2020 همکاری و انعطاف پذیری است که بسیاری امیدوار فضاهای کاری مشترک را تشویق به دور از واقعیت است. کارکنان بیشتر پراکنده تر از همیشه با توجه به کروناویروس محدودیت و از آن به دنبال به عنوان اگر دفتر محیط زیست ممکن است دوباره طراحی دوباره حداقل به طور موقت برای حفظ کارکنان امن زمانی که آنها بازگشت به محل کار.

در اوایل این هفته به بیرون درز نسخه از پیش نویس دولت بازگشت-به-کار هدایت پدید آمده است. سازمان خواسته برای “جلوگیری از” داغ میز به طور کامل در حالی که استفاده مشترک از تجهیزات دفتری و اداری نیاز به محدود شود.

اما در همان زمان گسترده خانه کارگر در حال حاضر در حال وقوع است خواست برای ادامه تنها با کارکنان دفتر “حیاتی برای کسب و کار” و یا قادر به کار از خانه به مجاز در دفتر.

در نتیجه ظهور یک تناقض است. جمعی از راه دور کار و hot desking تا این مرحله رفته دست در دست با سازمان کاهش فضای میز به عنوان کمتر کارکنان خود را صرف 9-5 در دفتر. در بسیاری از شرکت ها وجود دارد هیچ چیز مانند یک میز هر کارمند.

خواهد شد و کسی که با این نسخهها کار عمدتا از خانه دیگر یک میز برای نشستن در اگر آنها بازدید از دفتر برای یک جلسه ؟ کارفرمایان نیاز به یک میز برای هر فرد برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به عفونت است ؟ و چگونه ممکن است کار سهام تحت تاثیر قرار اگر دو یا چند نفر در یک نقش به اشتراک گذاری یک فضای کاری بیش از حد ؟

زیر هدایت خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به تعمیرات اساسی کامل از راه مردم استفاده می شود به کار و دفتر چه نگاه مانند ربکا Siciliano, مدیر عامل, در, ببر, استخدام, می گوید پرسنل امروز.

“وجود دارد بسیاری از شرکت های که به طور کامل خود را طراحی فضای اداری به طوری که آنها لازم نیست که ظرفیت برای همه وجود داشته باشد. Hot desking بسیار رایج ما از بسیاری از مشتریان ما,” او می گوید.

این به این دلیل است که بازگشت به دفتر خواهد بود لجستیکی کابوس برای بسیاری از نشان می دهد کیت کوپر رئیس تحقیقات سیاست و استاندارد در موسسه رهبری و مدیریت است.

“تعریف یک میز محیط زیست فراهم می کند فضای کمتر از [تعداد] کارکنان ارائه می دهد که هزینه صرفه جویی. در عین حال همیشه وجود خواهد داشت روز هنگامی که وجود دارد قله ها و بیشتر مردم در آمده از فضا وجود دارد. قبل از Covid-19, مردم, مشترک, میز نشسته و در غیر معمول و یا فضاهای مشترک و موفق را به عنوان بهترین آنها می توانند.

وجود دارد بسیاری از شرکت های که به طور کامل خود را طراحی فضای اداری به طوری که آنها لازم نیست که ظرفیت برای همه وجود داشته باشد. Hot desking است که بسیار یک عمل مشترک” – ربکا Siciliano, ببر, استخدام

“که دیگر یک راه حل است. خیلی بیشتر متفکر برنامه ریزی مورد نیاز است. کسی که مسئول تخصیص فضا به مطمئن شوید که آن را مورد استفاده و مورد نیاز مورد نیاز خواهد بود و این خواهد بود یک چالش لجستیکی است که باید ملاقات می گوید:” کوپر.

سازمان نیاز به در نظر بگیرید که نیاز به در اتاق و که ممکن است بهترین قرار داده شده به ادامه کار از خانه. این ممکن است نیاز به برخی از سخت مکالمات به عنوان Siciliano نشان می دهد که کسب و کار می تواند برای توضیح به خانه کارگر است که آنها دیگر خود اختصاص داده میز.

همکاری و فرهنگ

اما قبل از ایجاد تغییرات عمده خود را desking رژیم کارفرمایان نیاز به در نظر گرفتن چگونه کار کارمندان – و اینکه آیا این تغییرات را در دراز مدت تاثیر بر همکاری و فرهنگ است.

“در کوتاه مدت کسب و کار باید تمرکز در برنامه ریزی و ساختار کار – درک است که نیاز به زمانی که و برای چه کارهای می گوید:” کریس ریچاردز رئیس جمهور منطقه ای در بریتانیا و ایرلند در شرکت نرم افزاری Unit4.

آیا کارفرمایان نیاز به مقدار فضای اداری در آینده نیز آورده شده است به سوال, به خصوص که در چند ماه گذشته شده اند بسیار پر هزینه برای بسیاری از. اما نظرات مخالف در مورد این موضوع می گوید: دانیل ابراهیم co-سر از املاک و مستغلات در شرکت حقوقی Memery کریستال.

“نگاهی به سرویس منشی بخش به عنوان مثال در یک طرف شرکت به احتمال زیاد به جذب انعطاف پذیری است که این پیشنهاد می تواند آنها را اجازه می دهد آنها را به یک جزر و مدی از تعداد کارمندان و کاهش طولانی مدت خود را سربار وقتی که می آید به امضای سنتی 10 یا 15 سال اجاره.

“از سوی دیگر بحران کنونی زندگی می کنند در ذهن کارگران و درخواست تجدید نظر از یک برنامه باز با قرار گرفتن در معرض به دیگران و به طور بالقوه سطح بهداشت از دیگران در سرویس اتاق نگه دارید تعداد زیادی دور,” او می گوید.

اما ابراهیم’ همکار Alastair خزه همچنین co-سر از املاک و مستغلات در Memery کریستال گفت: کارکنان بی میلی به بازگشت به روش قبلی کار ممکن است لزوما به معنای کاهش فضای اداری.

“در واقع در میان مدت آنها به احتمال زیاد به نیاز بیشتر یا حداقل استفاده از فضای موجود به طور موثر. مهم است به یاد داشته باشید که اکثر کسب و کار انعطاف پذیری در این بحران آمده است قبل از طریق روابط کاری تشکیل شده در فرد و در نتیجه این ایده که ما دیگر نیاز به فضا برای ملاقات و کار با هم مغالطه است.”

اول ایمنی

قبل از آنها درخواست کارکنان برای بازگشت به دفتر کارفرمایان نیاز به اعتماد به نفس در محل کار خود را امن است و تفکیک روش های کافی می گوید: راشل Suff ارشد روابط کارکنان مشاور در CIPD.

“ما می دانیم که این ویروس زندگی در سطوح و هوابرد. هنگامی که شما یک وضعیت که در آن مردم باید با هم در یک محل و سپس hot desking باید اجتناب شود. شما واقعا تشدید خطر ابتلا های فضای اداری.”

Suff توصیه HR به کار از نزدیک با همکاران در مدیریت امکانات, مدیریت بهداشت و ایمنی و بهداشت شغلی برای اطمینان از آنها در معرض خطر عفونت به حداقل رسیده است.

“بهتر است به [باز محل کار خود را] به آرامی و تدریجی. شاید شما می تواند یک خلبان به ببینید که چگونه همه چیز کار می کنند در عمل؟”

اگر ارائه یک میز به هر یک از کارکنان از سوال آن را نمی خواهد بی دلیل برای منابع انسانی به درخواست کارکنان برای تمیز کردن میز خود را به طور کامل پس از استفاده از, می گوید: تونی McGlennan حقوقی مدیر در Addleshaw Goddard.

“انتظار من خواهد بود که آنها را با ارائه یک گروه اختصاص داده های فضای میز برای زمانی که آنها وجود دارد. در صورتی که فضا استفاده شده است در یک روتا اساس انتظار دارم فضا را مناسب تمیز قبل از کاربر بعدی طول می کشد تا موقعیت,” او می گوید.

واگذاری وظیفه ایجاد یک فضای امن به نظر می رسد کاملا نامناسب و… که می خواهد که پتانسیل تنوع کاری ایمن فضا؟” – کیت کوپر موسسه رهبری و مدیریت

اما ILM را کوپر می گوید سپردن افراد خواهد ساخت یک منطقه امن پس از استفاده می تواند مخاطره آمیز.

“واگذاری وظیفه ایجاد یک فضای امن به نظر می رسد کاملا نامناسب است. وجود خواهد داشت برخی از خواهد شد که بدون شک بسیار مراقب باشید و با وجدان در مورد تمیز کردن منطقه خود را قبل از آنها آن را ساکن و دیگران کمتر. چه کسی می خواهد که پتانسیل تنوع کاری ایمن ، مسئولیت برای ایجاد یک تمیز و امن محل کار کاملا مسئولیت, کارفرما,” او می گوید.

چه مراحل سازمانها با توجه به ارزیابی که نیاز به دفتر و هنگامی که? و چگونه محل کار خود را تغییر دهید ؟

هرگز همان دوباره

Siciliano معتقد است که بسیاری از محل های کار و صنایع از جمله استخدام هرگز کار نخواهد کرد در همان دور دوباره.

“این یکی جالب برای استخدام به دلیل آن را به طور سنتی بسیار مردم مواجه صنعت و شما با تمرکز بر ایجاد روابط. ما می دانیم که ما هنوز هم می خواهید به این تیم عنصر نفر با هم, اما ما همچنین متوجه شدم که ما می توانیم انجام شغل ما در حالی که ما در دفتر و یا کار با هم.”

“آنچه که ما در حال دیدن از نامزدها این است که هر کس خواسته است برای انعطاف پذیر کاری و کار از خانه. قطعا در طول دو سال گذشته آن بوده است و در افزایش محبوبیت. اما این واقعا هر کس با توجه به واقعی پرتاب به اتخاذ آن در حد گسترده تر از سطح است.”

او می گوید که سازمان در مرکز لندن است که در حال حاضر به دنبال راه هایی است که مردم ممکن است تغییر در رفت و آمد خود را برای به حداقل رساندن خطر اگر و زمانی که آنها به دفتر بازگشت. برای مثال آن است که با توجه به چرخه کار و طرح ها و تغییر در الگوهای تغییر بنابراین کارکنان می تواند برای جلوگیری از شلوغ رفت و آمد بار در حمل و نقل عمومی.

دیوید طبقه EMEIA نیروی کار مشورتی رهبر در مشاوره ای نشان می دهد مصرف یک “طرح مشخصات و حفاظت از” رویکرد به ارزیابی کارکنان باید در دفتر. آهنگ ای راه اندازی کرده است یک “دو دنده” چارچوب برای کمک به سازمان برنامه مرحله به مرحله بازگشت به محل کار.

این “طرح” مرحله باید شامل “توسعه جامع و همگانی و توالی برنامه ریزی برای اطمینان از بازگشت ایمن” با توجه به سیاست های پروتکل ها و آموزش; عفونت کاهش; فن آوری و اطلاعات و “تجربه” از نیروی کار در میان عوامل دیگر.

“مشخصات” باید شامل تشکیل یک درک که می تواند انتقال به دفتر و هنگامی که. “این نیاز به یک ارزیابی که کارکنان شما واقعا نیاز به حضور فیزیکی در محل کار در آن زمان و در چه خطر می گوید:” طبقه.

در نهایت “محافظت” را شامل “حصول اطمینان از ایمنی کارکنان و عمدی مورد نظر خود را در مورد نیروی کار با تجربه برای ساخت و حفظ اعتماد”.

با این حال رویکرد سازمان انتقال آنها روشن است که محیط های اداری نیاز به تغییر پست-مستند. و شاید این ایده از میز خواهد رفت سرد حداقل برای زمان حال.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im