Skillsoft وارد رسیدگی به ورشکستگی در تلاش برای کاهش بدهی

Skillsoft مشتریان شامل 65% از فورچون 500 اصلی آموزش نرم افزار شرکت Skillsoft اعلام کرده این پرونده فصل 11 ورشک

توسط AKHSHIJNEWS در 27 خرداد 1399

Skillsoft مشتریان شامل 65% از فورچون 500

اصلی آموزش نرم افزار شرکت Skillsoft اعلام کرده این پرونده فصل 11 ورشکستگی برای کمک به مقابله با بدهی 2 میلیارد دلار.

این شرکت گفت که آن را وارد یک "تجدید ساختار حمایت از توافق" با آن وام دهندگان کمک خواهد کرد که به کاهش بدهی به $410 میلیون.

این دست بیش از 96 درصد از مالکیت کسب و کار به آن طلبکاران اصلی و 4 درصد به ردیف دوم طلبکاران خواهد شد که همچنین این فرصت را به خرید تا 15 درصد از حقوق صاحبان سهام در تازه جایگزین کسب و کار.

"از پیش بسته بندی شده" فصل 11 دادرسی شامل شرکت تهیه یک طرح مالی برای ساماندهی با طلبکاران خود را که خواهد شد و سپس به اثر می آیند زمانی که شرکت وارد فصل 11.

این شرکت به دست آورد که استعداد توسعه مجموعه SumTotal در سال 2014 برای ثبت ورشکستگی در دادگاه ورشکستگی آمریکا برای منطقه دلاور که در آن ذکر شده هر دو دارایی ها و بدهی در محدوده از $1 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار.

این شرکت گفت: این انتظار وجود دارد به "مواد اختلال" به فروشندگان همکاران یا کارکنان. آن دهندگان اصلی توافق کرده اند که به کمک 60 میلیون دلار در تامین مالی برای اطمینان از نقدینگی در طول روند بازسازی.

جان فردریک Skillsoft رئیس اداری افسر گفت: "اعلام امروز گام مهمی به جلو در به طور قابل توجهی تقویت Skillsoft پایتخت ساختار و موقعیت این شرکت برای موفقیت طولانی مدت است.

"در حالی که کسب و کار اصلی ما همچنان قوی با جذاب سودآوری و جریان نقدی ویژگی های ما سطح بدهی های بیش از حد بالا هستند. ما نیاز به سرمایه گذاری بیشتر و که نیاز به ما بدهی به سطوح آمده پایین به بالا به منظور افزایش بیشتر ما ارائه شده است.

"ما مشتاقانه منتظر با بهره گیری از قوی ترازنامه و افزایش انعطاف پذیری مالی به عنوان ما همچنان به سرمایه گذاری در محصولات جدید و راه حل های و محتوا به درایو ارزش برای مشتریان و رشد در کسب و کار است."

منابع انسانی سیستم های فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی سیستم های مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب