توتون و تنباکو صنعت Factoid در تجارت غیر قانونی منجر دولتها گمراه

توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب برجسته جهانی, عناوین, سلامت, نابرابری, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر

توسط AKHSHIJNEWS در 31 تیر 1399
توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب برجسته جهانی, عناوین, سلامت, نابرابری, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Sophapan Ratanachena-McWhortor است توتون و تنباکو برنامه های مالیاتی مدیر SEATCA* & Dr حنا راس اصلی پژوهش افسر اقتصاد از توتون و تنباکو کنترل پروژه (ETCP) در دانشگاه کیپ تاون است.

اعتبار: SEATCA

بانکوک, تایلند, Jul 21 سال 2020 (IPS) - یک factoid غیر قابل اعتماد است اطلاعات تکرار شده به طوری که اغلب از آن می شود به عنوان واقعیت پذیرفته شده. یکی از این factoid بارها و بارها تکرار در سراسر جهان توسط صنعت دخانیات است که توتون و تنباکو افزایش مالیات بدتر قاچاق سیگار.

برای دولت ها در مواجهه با چالش ها برای جلوگیری از قاچاق به ویژه در جنوب جهانی این factoid ترس رهبران سیاسی از به طور موثر با استفاده از مالیات به عنوان یک بهداشت عمومی ابزار.

افزایش مالیات به عنوان بخشی از جامع کنترل دخانیات نشان داده شده است به موفقیت کاهش سیگار کشیدن در بسیاری از کشورها از جمله استرالیا و تایلند و فیلیپین و آفریقای جنوبی است.

در سال 2016 استرالیا اجرا شده سالانه افزایش مالیات غیر مستقیم در تنباکو از 12.5 درصد در سال تا سال 2020 افزایش هزینه یک بسته سیگار در مورد AUD 40. استرالیا در حال حاضر شیوع سیگار کشیدن در کمتر از 13 درصد است که یکی از کمترین ها در جهان است.

با توجه به بانک جهانی و مالیات و قیمت را تنها محدود تاثیر بر قاچاق سیگار در بازار است. در واقع مطالعه دیگری نشان داده است که کاهش درآمد کشورها که مالیات سیگار و قیمت پایین باید در سطوح بالاتر از قاچاق سیگار از درآمد بالاتر کشورها با مالیات بالا و قیمت.

صنعت دخانیات پشتیبانی از مالیات های کوچک را افزایش می دهد اما مخالف افزایش بزرگ است که به طور موثر کاهش قیمت محصولات خود است. آسیا یک بازار بزرگ برای شرکت های دخانیات آن را تاکتیکی برای آنها را به شکست و یا تضعیف موثر توتون و تنباکو افزایش مالیات در کشورهای آسیایی است.

توتون و تنباکو صنعت-راه اندازی مطالعات به طور معمول لینک سطوح بالایی از قاچاق کالا و ارز به افزایش مالیات. یکی از این گزارش است Asia غیر قانونی دخانیات شاخص 2017 گزارش اسپانسر شده از طرف Philip Morris International (PMI) و انجام شده توسط Oxford Economics (OE) در انگلستان بر اساس فکر می کنم تانک.

این مطالعه برای مثال نشان می دهد مالزی داشتن در میان بالاترین توتون و تنباکو قاچاق در جهان در 56 درصد و به دنبال آن پاکستان در 42%. اما جایگزین مطالعات در تجارت غیر قانونی را در هر دو کشور نشان می دهد به طور قابل توجهی پایین تر سطح در 27 ٪ و 16 ٪ بود.

بسیاری از دولت ها شده اند تغذیه اطلاعات از این PMI-بودجه گزارش OE که توضیح داده شده است که به شدت ناقص در یک نقد به تازگی منتشر شده توسط آسیای جنوب شرقی کنترل دخانیات داد (SEATCA). نقد آشکار این گزارش ضعیف کیفیت داده ها و شناسایی چند نقص در روش و در معرض فریبنده ارائه نتایج مطالعه کرسی این واقعیت است که صنعت به سفارش گزارش فراهم نیست و از نظر علمی اطلاعات صدا به سیاست گذاران و گرایش به منافع صنعت دخانیات.

قبلی انتقادات بیشتر اسطوره از واقعیت و شکست خورده در حال حاضر شناسایی مشابه معایب صنعت-بودجه OE گزارش تجارت غیر قانونی را در سال 2012 و 2013.

با استفاده از تانک فکر می کنم برای انجام صنعت پسند پژوهش شناخته شده است تاکتیک صنعت دخانیات. این گزارش تحقیقات در حال راه اندازی با استفاده از مشخصات بالا سخنگویان به ترویج یافته های گزارش.

این بود که به وضوح دیده می شود در مالزی که این گزارش اشاره شده که یک گونه که جامعه شناس و مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک سکوی پرتاب برای شرکت دخانیات فعالیت برای مقابله با قاچاق. این صنعت همچنان به استفاده از این تاکتیک به دلیل تاثیر آن بر دولت هایی که در معرض رکود اقتصادی و کمبود منابع برای جلوگیری از تجارت غیر قانونی.

این تجارت غیر قانونی را factoid کلیدی "برو به" روایت استفاده می شود بارها و بارها توسط صنعت دخانیات برای تضعیف کنترل دخانیات تلاش های سراسر کشور در آسیا و جهان, آیا مالیات را افزایش می دهد, استاندارد بسته بندی, بزرگ, تصویری, سلامت, هشدارها, تبلیغات ممنوع, عمومی ممنوعیت سیگار کشیدن و یا ممنوعیت/مقررات جدید و در حال ظهور محصولات توتون و تنباکو مانند سیگار e-و گرم محصولات توتون و تنباکو.

در طول زمان رکود اقتصادی جهانی با وجود به رسمیت شناخته شده و ارتباط بین سیگار کشیدن و COVID-19 تنباکو شرکت همچنان به تولید و سود حاصل از محصولات توتون و تنباکو.

دولت باید در نتیجه استفاده از این COVID-19 اپیدمی به عنوان یک فرصت به سطح بالا خود را کنترل دخانیات سیاست ها و برنامه ها و کوشش های خود را برای محافظت از بهداشت عمومی از سیاست های صنعت تنباکو نفوذ وجود دارد به عنوان یک آشتی ناپذیر تضاد منافع بین سلامت عمومی و تجاری و منافع از صنعت دخانیات.

دولت باید تشخیص دهد که توتون و تنباکو مضر و بیمورد محصول و باید رد همکاری با صنعت دخانیات و به طور کامل مورد مداقه قرار دادن هر گونه اطلاعات ارائه شده توسط شرکت های دخانیات. دولت باید به دنبال از بین بردن این مشکل از غیر قانونی تجارت توتون و تنباکو, اما آنها نباید مرعوب صنعت دخانیات غیر قانونی تجارت factoid.

*SEATCA چند بخشی غیر دولتی داد ترویج سلامت و نجات جان انسان ها با کمک کشورهای آسه آن به سرعت و به طور موثر پیاده سازی کنترل دخانیات اقدامات موجود در WHO FCTC. اذعان کرد توسط دولت و نهادهای علمی و مدنی جامعه را برای پیشرفت و کنترل دخانیات در جنوب شرقی آسیا که در عطا SEATCA به روز جهانی بدون دخانیات جایزه در سال 2004 و این که مدیر کل ویژه به رسمیت شناختن جایزه در سال 2014.

اقتصاد توتون و تنباکو کنترل پروژه (ETCP) قرار دارد در این پژوهشکده در اقتصاد Excisable محصولات (REEP) در UCT دانشکده اقتصاد. این ETCP با هدف گسترش پژوهش و تلاش در اقتصاد کنترل دخانیات و به منظور افزایش دانش اقتصادی و مسائل مالیاتی کنترل دخانیات در میان طرفداران و سیاستگذاران برای تقویت پشتیبانی از توتون و تنباکو مالیات و افزایش قیمت ها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا. این گسترش تلاش های خود را افزایش کمیت و کیفیت پژوهش در اقتصاد کنترل دخانیات در منطقه تسهیل رشد نسل جدید کنترل دخانیات اقتصاد پژوهشگران و کمک به ایجاد یک مرکز تحقیقات تعالی در کشورهای جنوب صحرای آفریقا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن