دو سوم دچار آشفته شب با مشکلات خواب در طول مستند

شاتر این مستند است که با داشتن یک اثر قابل توجهی بر کارگران عادات خواب با تقریبا دو سوم (63 درصد) از مردم گزار

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

شاتر

این مستند است که با داشتن یک اثر قابل توجهی بر کارگران عادات خواب با تقریبا دو سوم (63 درصد) از مردم گزارش داد که کيفيت خواب است و بدتر از مارس.

تحقیقات انجام شده توسط کالج کینگ لندن و ایپسوس موری یافت 39% تا به حال خواب کمتر از ساعت در هر شب از قبل از این مستند اعلام شد, با نگرانی های مالی و استرس در ارتباط با Covid-19 همه گیر داده به عنوان دلایل اصلی برای این خواب کسری.

در مقابل 29 درصد گفتند که او بیشتر ساعت در هر شب اما کمتر احساس استراحت از آنها به طور معمول صبح روز بعد. این یک مشکل خاص در میان 16 - تا 24 ساله از آنها 44 درصد گفت: آنها خواب بودند بیشتر اما کمتر احساس استراحت.

به طور کلی نیمی از پاسخ دهندگان گفت: خواب خود را به حال شده است بیشتر آشفته تر از حد معمول است.

با هم تعدادی از پاسخ دهندگان گفت که خواب خود را مختل شده بود حال خواب کمتر از ساعت در هر شب یا خواب طولانی تر اما کمتر احساس استراحت اختصاص تقریبا دو سوم از 2,254 افرادی که در زمان مطالعه است.

استاد بابی دافی مدیر موسسه سیاست در کالج کینگ لندن گفت: این یافته ها نشان داد که چگونه نگران کننده این بیماری همه گیر و مستند محدودیت بوده و برای بسیاری از.

"افراد جوان به طور خاص تجربه کرده اند و بیشترین تاثیر در خواب خود را برای خوب و بد – آنها بیشتر از افراد مسن می گویند آنها به تجربه اثرات منفی بر خواب خود را, اما همچنین بیشتر احتمال دارد به می گویند که آنها خواب بهتر" گفت: Duffy.

"همانطور که با بسیاری درباره Covid-19 بحران مؤثر است مردم بسیار متفاوت بسته به شرایط خود و که شامل اساسی ترین جنبه های زندگی مانند خواب است."

Dr ایوانا Rosenzweig سر از خواب و شکل پذیری مغز مرکز در موسسه روانپزشکی روانشناسی و علوم اعصاب در کالج کینگ لندن گفت: "مناسب و خوب-کیفیت خواب مهم است که به حفظ فیزیکی و ذهنی انعطاف پذیری و خواب آشفته است که اغلب ناشی از استرس است. اما ما همچنین می دانیم که فقیر خواب می تواند نقش مهمی در افزایش سطح استرس است که می تواند ایجاد یک چرخه است که دشوار است برای شکستن.

"این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که unrefreshing خواب طولانی مدت به اصطلاح hypersomnia گزارش در سطح بالا به ویژه توسط افراد جوان است. انجمن بین علائم افسردگی و خشكي شناخته شده است برای برخی از زمان و دوباره وجود دارد یک مجتمع رابطه دو طرفه بين دو که بدان معنی است که آنها می توانید ایجاد خود تداوم چرخه."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب