تصویری: کمانچه, معلم, بازیگر, کیم ده Laforest کمک می کند تا جوانان را از طریق موسیقی

محتوای مقالهساسکاچوان ویولونیست کیم ده Laforest صرف زمان هر بهار و پاییز برای شش سال گذشته در نوک Baffin جزیره

توسط AKHSHIJNEWS در 7 تیر 1399

محتوای مقاله

ساسکاچوان ویولونیست کیم ده Laforest صرف زمان هر بهار و پاییز برای شش سال گذشته در نوک Baffin جزیره یکی از مناطق شمالی کانادا.

وجود دارد در این دبیرستان از حوضچه ورودی, Nunavut, او می آموزد کمانچه کارگاه های آموزشی برای Inuit جوانان است. او یکی از معدود هنرهای برنامه های ارائه شده در مدرسه.

"من عاشق رفتن شمال از آنجا که بسیاری از موسیقی کودکان و نوجوانان که (اگر آنها یک خروجی) آنها به سمت چپ پشت کمی در مدرسه" او گفت:.

"برخی از کسانی که بچه ها را واقعا در بر داشت راه خود را زیرا آنها چیزی آنها انجام می دهد چیزی است که آنها می تواند به موفقیت در. و این چیز بزرگ برای من پیدا کردن این بچه ها که کمی از دست شاید و به طور ناگهانی شما آنها را ببینید شکوفه چون موسیقی چیزی است که آنها پیدا کردن آنها را دوست دارم و آنها می توانند انجام دهند."

د Laforest زندگی می کند که در ساسکاتون سفر به نوناووت به عنوان یکی از نوازندگان حرفه ای با گروه غیر انتفاعی Tusarnaarniq Sivumut انجمن همچنین به عنوان شناخته شده موسیقی برای آینده است. این طبیعی مناسب برای یک زن که زندگی خود را صرف استفاده از موسیقی برای ارتباط با مردم است.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا.

بیشتر در مورد این موضوع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن