جوانان سازماندهی دیجیتال تاون هال به اصرار تغییر در مسائل اجتماعی

محتوای مقالهساسکاتون جوانان می خواهند به ساخت بهتر و عادلانه تر و کانادا و آنها در حال برنامه ریزی دیجیتال تاو

توسط AKHSHIJNEWS در 3 تیر 1399

محتوای مقاله

ساسکاتون جوانان می خواهند به ساخت بهتر و عادلانه تر و کانادا و آنها در حال برنامه ریزی دیجیتال تاون هال نشست به اجازه مقامات منتخب خود را می دانم.

اعضای گروه که با هر دو حزب سازمان آینده اکثریت می گویند که آنها احساس جوانی چپ خارج از کانادا پست-همه گیر بازیابی طرح به عنوان متوسطه دانش آموزان در تلاش برای پیدا کردن شغل تابستان برای تامین مالی آموزش و پرورش خود را.

"من شخصا می دانم که بسیاری از دانش آموزان هستند که تاکید کرد در لحظه ای که آنها گذاشته و آنها مطمئن نیستید که اگر آنها به اندازه کافی پول به تحصیلات تکمیلی و همچنین اثرات روانی و سلامت" گفت: Parnaz Etemedi سخنگوی ساسکاتون دیجیتال تاون هال برای کانادا 2.0 رویداد.

"این منصفانه نیست برای آنها را به رفتن را از طریق این و می تواند وجود داشته باشد یک راه بهتر برای مقابله با این چیزهایی مانند جهانی بهداشت روان; که یکی از بهترین راه دولت می تواند مراقبت از خود مردم است."

این COVID-19 همه گیر است "کاملا یک چشم باز وضعیت" از آنجا که آن را تشدید مسائل اجتماعی از مشکلات مالی به نژادی تبعیض Etemedi گفت. حدود 100 جوانان در حال حاضر ثبت نام برای این رویداد که Etemedi گفت: شواهدی از شور و شوق خود را در مورد دفاع از مسائل اجتماعی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن