آشنایی با بهترین نرم افزار های طراحی سایت

آیا به دنبال بهترین نرم افزار طراحی سایت برای ساخت سایت­‌های خوب و زیبا هستید؟ آیا می&

توسط AKHSHIJNEWS در 22 تیر 1400

آیا به دنبال بهترین نرم افزار طراحی سایت برای ساخت سایت­‌های خوب و زیبا هستید؟ آیا می­‌دانید اکثر طراحان سایت گران­‌قیمت نرم افزار های طراحی سایت مخصوص به خود را داشته و طراحی­‌ها را با استفاده از آنها انجام می­‌دهند؟ (منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس)

اگر به تازگی وارد حرفه طراحی سایت شده­‌اید، یافتن بهترین نرم افزار که تمام انتظارات شما را برآورده کند، زمان­‌بر هست. در این مقاله برای آشنایی با بهترین نرم افزار های طراحی سایت با ذکر چند مثال، کار شما را برای انتخاب نرم‌ ­افزار مناسب آسان می­‌کنیم.

اهمیت آشنایی با بهترین نرم افزارهای طراحی سایت

به دلیل تصورات غلطی که بین طراحان سایت رواج یافته است، تازه­‌واردان به این حوزه فکر می­‌کنند برای ایجاد سایت خوب به چندین سال تجربه نیاز می‌باشد!

البته در اینکه افراد تازه‌­کار با گذشت زمان در طراحی سایت باتجربه می­‌شوند، شکی نیست. اما نرم‌افزار طراحی سایت مناسب به آنها کمک می‌­کند تا با همان میزان دانش و مهارتی که در ابتدای کار دارند نیز بتوانند سایت­‌های خوبی طراحی کنند.

پس آشنایی با بهترین نرم افزار های طراحی سایت عامل موفقیت و درآمدزایی بسیاری از طراحان سایت می‌باشد. برخی از نرم افزار های طراحی سایت کل طراحی را به طور خودکار انجام می­‌دهند تا مبتدیان نیز بتوانند سایت­‌های زیبا بسازند!

انواع مختلف نرم افزارهای طراحی سایت

نرم‌­افزار طراحی سایتی که بتواند همه وظایف مربوط به طراحی و توسعه سایت را انجام دهد، وجود ندارد! هر طراح باید مجموعه‌­ای از نرم‌­ افزار ها را درنظر داشته باشد.

برای موفقیت در طراحی سایت، شناخت بهترین نرم­‌افزارهای طراحی سایت لازم است | پرگاس

بهترین نرم‌ ­افزارها برای ساخت وب­‌سایت‌­ها

آیا کدنویسی برای ساخت یک وب‌­سایت خوب الزامی است؟ اگرچه آشنا بودن با کدنویسی در طراحی سایت مزیت محسوب می­‌شود؛ اما وب­‌سایت سازهایی مثل وردپرس، ایجاد وب­‌سایت بدون نیاز به کدنویسی را امکان­پذیر کرده­‌اند. در حال حاضر بیش از ۳۴ درصد از تعداد کل وب­‌سایت­‌ها توسط وردپرس ساخته شده­‌اند!

برای آشنایی با بهترین نرم‌افزارهای طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

نرم‌­افزار Beaver Builder

این نرم‌ افزار، صفحه‌­ساز ساده‌­ای با قابلیت کشیدن و رها کردن (drag and drop) برای وردپرس است. بدون نیاز به کدنویسی آنقدر اجزای مختلف را جابجا کنید تا به طراحی مطلوب خود برسید.

ابتدا به یک وب‌­سایت وردپرس نیاز هست. سپس پلاگین Beaver Builder را نصب و اجرا کنید.

نرم‌ ­افزار Divi

یکی از بهترین نرم‌ افزارها برای طراحی سایت وردپرس Divi است. پس از آنکه سایت وردپرس را تهیه کردید، Divi را روی آن نصب و اجرا کنید.

در Divi می­‌توان به راحتی عکس­‌ها، ویدیوها، sliderها، فرم­‌ها و غیره را به سایت اضافه کرد. تمام طراحی‌­ها در Divi به طور خودکار ریسپانسیو هستند.

نرم‌­ افزار Gator

نرم افزار دیگری که برای طراحی سایت نیازی به کدنویسی ندارد! این نرم‌ ­افزار دارای هاست کامل است؛ یعنی وظایفی نظیر به‌­روزرسانی­‌ها، امنیت سایت و بک­‌آپ­‌ها به عهده Gator است!

همچنین در Gator یک نام دامنه رایگان نیز به وب‌­سایت تعلق می­‌گیرد. این نرم‌ افزار بیش از ۲۰۰ قالب برای طراحی سایت و یک گالری برای ذخیره عکس­‌ها دارد.

بهترین نرم افزارهای طراحی سایت برای تجارت الکترونیک

پیش­‌بینی شده است که درآمدهای حاصل از تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۱ به حدود ۹/۴ تریلیون دلار برسد! پس میزان تقاضا برای سایت­‌های تجاری بسیار زیاد است. در ادامه به آشنایی با بهترین نرم‌­افزارهای طراحی سایت تجاری می‌­پردازیم.

نرم‌افزار WooCommerce

بهترین نرم‌افزار طراحی سایت­‌های تجاری در دنیا WooCommerce است. برای کار با این نرم‌افزار هم به سایت وردپرس نیاز است.

نرم‌­افزار BigCommerce

این نرم‌ افزار دارای هاست کامل و قابل اجرا در وب­‌سایت­‌های وردپرس است. طراحی­‌های مشتری­‌پسند با استفاده از BigCommerce بسیار ساده است. این برنامه به طور خودکار بهترین تنظیمات را روی عکس محصولات اعمال کرده و آنها را در گالری­‌های زیبا به نمایش می­‌گذارد.

نرم‌ ­افزار Shopify

در این نرم‌ افزار قابلیت هاست کامل و قالب‌­های طراحی سایت متعددی وجود دارد. قابلیت کشیدن و رها کردن و امکان بارگذاری لوگوها، تصاویر و ویدیوها نیز از امکانات Shopify است.

ادامه مطلب در: https://pergasco.com/blog/web-design/نرم-افزار-های-طراحی-سایت/

آخرین مطالب