از بین افراد زیر کدام یک را لایق لقب بهترین گیتاریست تاریخ می دانید

کدام شخص انتخاب بهتری به عنوان بهترین گیتاریست تاریخ است؟ بی بی کینگ Riley B. "B.B." کینگ خواننده بلوز، نو

توسط AKHSHIJNEWS در 9 فروردین 1401

کدام شخص انتخاب بهتری به عنوان بهترین گیتاریست تاریخ است؟

بی بی کینگ

Riley B. "B.B." کینگ خواننده بلوز، نوازنده گیتار الکتریک، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی آمریکایی بود.

بی بی کینگ، مردی که همه چیز را در زمانی که بزرگان دیگر نوزاد بودند آغاز کرد، شاید هنوز باردار نشده باشد. به معنای واقعی کلمه او این ساز شگفت‌انگیز را خلق نکرد، اما علاوه بر تی‌بون واکر، گیتار الکتریک را همراه با آلبرت کینگ، فردی کینگ، بادی گای و اکثریت قریب به اتفاق بلوزمن‌های بزرگ قدیمی و متأخر به جلو آورد.

تونی آیومی

آنتونی فرانک "تونی" آیومی گیتاریست، ترانه سرا و تهیه کننده انگلیسی است. او که بیشتر به عنوان نوازنده لید گیتاریست و بنیانگذار گروه پیشگام هوی متال بلک سابث شناخته می شود، تنها عضو مستمر و آهنگساز اصلی گروه بوده است. در 17 سالگی به طور تصادفی نوک انگشتان میانی خود را از دست داد

تونی بهترین گیتاریست تاریخ است. او بهترین مجموعه آثار را در بین تمام این گیتاریست های این لیست دارد. او به پیشگام شدن برخی از تاثیرگذارترین سبک های متال تا کنون کمک کرد.

آنگوس یانگ

آنگوس مک‌کینون یانگ گیتاریست استرالیایی با اصالت اسکاتلندی است که بیشتر به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران، نوازنده گیتار، ترانه‌سرا و تنها عضو ثابت گروه هارد راک استرالیایی AC/DC شناخته می‌شود. هنگام اجرای زنده، او نسخه خودش از «راه رفتن اردک» چاک بری را انجام می‌دهد و در حالی که به پهلویش می‌چرخد.

آنگوس به معنای واقعی کلمه مظهر "راک" است. هیچ گیتاریست دیگری وجود ندارد که بتواند راک خالص را به روش آنگوس بنوازد. مردم او را به خاطر طناب های ساده می زنند. این فقط بخشی از آهنگ هایی است که می نوازند و تاثیری از توانایی های واقعی آنگوس نیست. او به ادی ون هالن بسیار نزدیک است.

کرک همت

کرک لی همت نوازنده اصلی گیتاریست و آهنگساز گروه هوی متال متالیکا است و از سال 1983 عضو گروه بوده است.

کرک می تواند هر چیزی را به طور مسطح بازی کند. من 7 سال است که بازی می کنم، خیلی خوب هستم، اما عالی نیستم. من هزاران گیتاریست را شنیده ام، هزاران گروه را شنیده ام. من اهل موسیقی هستم و گیتار بلدم. او نه تنها در بزرگترین گروه متال تمام دوران، متالیکا است، که امیدوارم همه شما آن را بشناسید، او تأثیرگذارترین نوازنده گیتار پس از رندی رودز است ولی بهترین گیتاریست تاریخ نیست.

جف بک

جفری آرنولد "جف" بک گیتاریست راک انگلیسی است. او یکی از سه گیتاریست مشهوری است که با The Yardbirds نواخته است (دو نفر دیگر اریک کلاپتون و جیمی پیج هستند). بک همچنین The Jeff Beck Group و Beck, Bogert & Appice را تشکیل داد.

جف بک که در رتبه 74 در این لیست قرار دارد نشان می دهد که اکثر طرفداران موسیقی چقدر کمی از تاریخچه گیتار الکتریک می دانند. همانطور که قبلاً یکی از منتقدان بیان کرد، پیج، کلپتون، برایان می، دیوید گیلمور و اسلش همگی اظهار داشته اند که جف بک بهترین گیتاریست تاریخ است. می توانید جو پری و استیو لوکاتر را به این لیست اضافه کنید. او با آتشی بازی می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند با آن مقابله کند و تکنیک او خیره‌کننده است، به اندازه هر کسی در این لیست. بسیاری از بزرگ ترین نوازندگان جاز این نسل با جف ضبط کرده اند، از جمله استنلی کلارک، جان همر، جان مک لافلین و لنی وایت.

دایم بگ دارل

دارل لنس ابوت که با نام‌های دایموند دارل و دیم‌بگ دارل نیز شناخته می‌شود، گیتاریست و ترانه‌سرا آمریکایی بود که بیشتر به عنوان یکی از اعضای مؤسس دو گروه پانترا و دامجپلان در کنار برادرش وینی پل شناخته می‌شود. ابوت در سال 2004 پس از اصابت گلوله یک هوادار ناپایدار از دنیا رفت.

دایم برای من به عنوان یک گیتاریست همیشه شماره یک بوده و خواهد بود، حتی جیمی نمی تواند با میزان الهام و مهارتی که دایم روی میز آورده است مقایسه کند. او مبتکر گیتاریست های متال آینده بود، او کاملاً درخشان بود!

کیت ریچاردز

کیت ریچاردز یک نوازنده انگلیسی – عمدتاً یک گیتاریست – خواننده، ترانه سرا، خاطره نویس پرفروش و عضو موسس گروه راک رولینگ استونز است.

من نمی توانم درک کنم که چرا کیت ریچاردز همیشه اینقدر رتبه بالایی دارد، به جز روش نوآورانه تنظیم. او حتی بهترین گیتاریست جهان رولینگ استونز نیست، چه رسد به بهترین گیتاریست راک. سبک بازی او بسیار متلاطم است. رونی وود با ظرافت و تطبیق پذیری بیشتری می نوازد: ضبط های زنده اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد را مشاهده کنید، زمانی که رونی در حال نواختن سرنخ های بیشتری بود.به نظر من نمی توان او را بهترین گیتاریست تاریخ دانست

رندی رودز

رندال ویلیام "رندی" رودز یک گیتاریست هوی متال آمریکایی بود که با آزی آزبورن و Quiet Riot می نواخت. او در یک سانحه هوایی کشته شد.

رندی واقعا عالی بود. او خیلی جلوتر از اکثر مردمی بود که گیتار می زدند و همیشه تمرین می کرد و هرگز او را بدون گیتار در دست نخواهید دید، مثل هندریکس. او در Quiet Riot عالی بود، او یک فرصت عالی برای پیوستن به Ozzy داشت زیرا نویسندگی و نوازندگی رندی به طرز چشمگیری بهبود یافت.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن