دمنوش مصفی خون دکتر بیز/09109483228

ترکیبات دمنوش مصفی خون دکتر بیز چیست؟ چای صافی خون (تصفیه خون) یا چای فوی گراس شامل: قاصدک، موسیر، قاصدک، علف

توسط AKHSHIJNEWS در 27 شهریور 1401

ترکیبات دمنوش مصفی خون دکتر بیز چیست؟

چای صافی خون (تصفیه خون) یا چای فوی گراس شامل: قاصدک، موسیر، قاصدک، علف لیمو، علف لیمو، چای سبز، تاج خروس، تاج خروس و خار مریم است. علاوه بر این، برای خوش طعم کردن چای و همچنین از بین بردن تلخی تره و قاصدک، از برگ های ماد و شیرین بیان استفاده می شود.

 

روش مصرف چای تصفیه کننده خون آریوکالا چیست؟

روش استفاده از چای تصفیه کننده خون این است که آن را به مدت 5 دقیقه در آب جوش دم کرده و بعد از غذا مصرف کنید. یک تا دو ساعت بعد از غذا مصرف می شود. 2 چای کیسه ای در روز برای افراد معمولی که به دنبال پاکسازی کبد خود هستند. اما برای کسانی که درجه 3 دارند، کیسه های 3T باید روزانه استفاده شوند.

چه کسی باید از آن استفاده کند؟

افرادی که مشکلات کبدی یا بیماری کبد چرب دارند. همچنین کسانی که از کیسه صفرا رنج نمی برند لازم است از چای تصفیه کننده کبد استفاده کنند.

 

مزایای چای فوی گراس چیست؟

تصفیه خون، تصفیه کبد، بهبود بیماری های خودایمنی از جمله بیماری های پوستی و ام اس، رفع خستگی و خواب آلودگی و... در واقع کبد منشأ همه بیماری هاست. و هنگامی که کبد پاک شد از عوارض خلاص می شوید و بدن خود را تقویت می کنید.

مصرف چای تصفیه کننده خون برای چه کسانی ممنوع است؟

افراد مبتلا به هموفیلی و دیالیز که از وارفارین و آسپرین استفاده می کنند. زنان شیرده و باردار و همچنین بیماران مبتلا به فشار داخل چشم نباید از چای تصفیه کننده خون استفاده کنند.

 

قیمت چای تصفیه کننده خون دکتر بیز

چالش دیگری که مصرف کنندگان این محصول با آن مواجه هستند قیمت چای تصفیه کننده خون دکتر باس است که این سوال پیش می آید که چرا قیمت چای تصفیه خون دکتر باس در فضای مجازی متفاوت است؟

بد نیست بدانید از آنجایی که چای تصفیه کننده خون دکتر بیز یک محصول انحصاری محسوب می شود و با قیمت مصوب در کشور عرضه می شود. نمی توان آن را با قیمت های مختلف فروخت و هرگونه کاهش یا افزایش احتمالی قیمت باید توسط خود بیز به طور رسمی اعلام شود.

 

خرید چای دکتر بیز برای تصفیه خون

افراد بی شماری هستند که برای خرید این محصول اقدام کرده اند به خصوص در فضای مجازی برای خرید چای تصفیه کننده خون دکتر بیز اصل با مشکل مواجه شده و در مورد خرید چای تصفیه کننده خون دکتر بیز سوال پرسیده اند. تا زمانی که از اصالت و کیفیت کالای خریداری شده مطمئن نشده ایم خرید می کنیم؟

 

خرید چای صافی طبی خلج خون

برای خرید دمنوش مصفی خون بیز می توانید به عطاری ها و یا مغازه های فروش گیاهان دارویی در سطح شهر مراجعه کنید. اما ساده ترین راه خرید چای مصفی بیز از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر کالایاب است. از فروشگاه هایی خرید کنید که کد قابل اعتماد دارند.

 

در زمان خرید به بسته بندی چای بیمارستان بیز توجه کنید. این دمنوش در جعبه های مقوایی با علامت دکتر بیز و نام 120 عدد بسته بندی شده است. داخل جعبه بروشوری با توضیحات لازم در مورد چای مصفی بایز و همچنین توضیحاتی در مورد استفاده و نگهداری آن وجود دارد.

 

https://aryokala.ir/product/buy-blood-purifier-tea/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن