چرا دیزل ژنراتور روشن نمی شود؟ قسمت دوم رویان صنعت

اصلی پیشرفت تکنولوژی، وسایل متعددی از زندگی انسان بیرون شده‌ و جای خود را به تکنولوژی‌های برتر داده‌اند، اهمیت

توسط AKHSHIJNEWS در 10 آبان 1401
اصلی پیشرفت تکنولوژی، وسایل متعددی از زندگی انسان بیرون شده‌ و جای خود را به تکنولوژی‌های برتر داده‌اند، اهمیت این درحال حاضر دیزل ژنراتورها کماکان تقریباً با به عبارتی ساختار مبنا اول خویش در میان ما وجود دارند و نقش مهم دارند. دیزل ژنراتور به تیتر یک ایجاد کننده الکتریسیته نقش حساس و اصلی در صنعت های دارد و همچنین در مرکزها درمانی، سوله ها و کارخانجات، پمپ بنزین ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوشته کارایی داریم به تحلیل معیارهای خرید یک دیزل ژنراتور مطلوب و بهترین برندهای آن بپردازیم. دسته‌بندی نشده این دو جزء (موتور و ژنراتور الکترومغناطیس) به وسیله یک میل لنگ به یکدیگر وصل میباشند و به این ترتیب، حرکت تولید شده توسط موتور دیزلی به آهنربای ژنراتور انتقال داده می شود. سهل وآسان ترین و کارامد ترین طرز اخذ استعلام بها دیزل ژنراتور ، ژنراتور الکتریسیته یا این که موتور برق ، تماس حیاتی یکی از از شماره های تماس شرکت و ارتباط با کارشناسان فروش می باشد . زیرا بسیاری از قطعات یدکی سبب آسیب رسانی به کل دستگاه و موفقیت ATS. پلاک دیتاها به تعمیرکاران را در Dewas هند و Wuxi چین افتتحاح نمود. چین های محکم بسته شده هست ،که یه صورت سوئیچ کار کرده و صدای کارکرد دستگاه.

تأثیر بها دیزل ( موتور ) در تعیین ارزش دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها اتومبیل های فراوان مفیدی میباشند که اهمیت سوزاندن سوخت دیزل برق ایجاد می کنند. این اتومبیل ها از مخلوط یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل به جهت ایجاد الکتریسیته به کار گیری می کنند. ژنراتور های برقی دیزلی معمولا برای واحد های مستقل و ضروری در برج های مخابراتی، ون های کمپر، قایق ها و… استفاده میشوند. دیزل ژنراتورهای مهیا به انجام فعالیت ضروری و نیروگاه‌های آبی به تیتر عملکرد ثانویه، استعمال گسترده‌ای برای نگهداری از شبکه‌های ملی متفاوت در هر روزگار و به عارضه ها گوناگون در آمریکا و انگلستان دارند. به‌طور مثال در انگلستان تعداد ۰٫۵ GWe از دیزل‌ها به‌طور منظم استفاده می گردند تا از نتورک ملی حمایت کنند که پیک توشه آن ۶۰ GW است.
  • مثلا لزومی ندارد یک مولد دائم حساس تابلوی در اختیار گرفتن وصل مداد در دوران قطع برق شهر باشد.
  • اگر میزان گرفتگی به قدری دوچندان باشد که قابلیت و امکان تمیز نمودن آن ها وجود نداشته باشد خوبتر هست که آن‌ها را ردوبدل کنید.
  • خروج دود آبی از اگزوز دیزل ژنراتور می ‌تواند آرم روغن ‌سوزی باشد، براین اساس می بایست خدمت کار تعمیرات کلیدی را در دستگاه انجام دهد که به جهت حل همین نقص‌ نیز باید رینگ‌ های پیستون فرسوده تعویض شوند.
  • یکی از کارهایی که اپراتور دیزل ژنراتور در همین مواقع انجام می‌دهد، تمیزکردن فیلتر هوا یا تعویض فیلتر است.
  • توان تولیدی دیزل ژنراتور 10 الی 20 % از موتور های بنزینی اکثر است.
بررسی و در اختیار گرفتن کلیه اجزای دیزل ژنراتور، فراوان حتمی و اساسی می باشد و در رخ سهل انگاری، خطراتی از قبیل برق گرفتگی از ژنراتور، سوخته شدن ژنراتور، آتش سوزی دیزل ژنراتور را به یار دارد. لوله های اگزوز به طور معمول از چدن، آهن قابل انعطاف یا این که فولاد ساخته شده است. لوله های اگزوز به طور معمول به موتور دیزل کلیدی یک اتصال دهنده انعطاف پذیر وصل گشته و انتهای اگزوز دیزل ژنراتور به بیرون از خانه امتداد می یابد. به عنوان نمونه در بعضا بخش ها دورافتاده، الکتریسیته اکثر زمان ها به موقع تامین نمی‌شود.

– فیلترهای روغن و بای پس روغن دیزل ژنراتور :

به این علت که کل قدرت انرژی ژنراتور برای حرکت را تامین می‌کند. بنابراین توان الکتریکی خروجی ژنراتور بوسیله موتور معلوم می شود. در تعیین موتور می بایست به مواردی نظیر میزان صدای تولیدی ژنراتور و میزان حجم محیط سوخت نیز اعتنا کرد. عمده شرکتهای فروشنده، دیزل ژنراتورهای دست دوم خود را برای بارهای متعدد آزمایش می نمایند ، ولی بخش اعظمی از فروشندگان و افراد ریز وسایل قابل قبولی را در اختیار ندارند. آزمون ژنراتور روشن میباشد و جزئیات کارایی ژنراتور استوک را نشان می دهد. در هم اکنون حاضر مشهورترین برندهای جهان مثل ولوو، پرکینز و… اهمیت سرویس ها پس از فروش می‌باشند که می‌توانید حساس مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت‌ها در ایران، اقدام به تعمیر و یا این که تهیه بخش‌های متعدد دستگاه کنید. چنانچه در همین راستا فاقد تخصص میباشید توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان برای تعمیر دستگاه مبادرت نکنید زیرا به بقیه قطعات آن نیز زخم وارد خواهد شد. در صورتی که میل‌های تایپت دچار ایراد و خرابی شوند بایستی آنان را تعویض کنید. البته در هنگام خرید کردن قطعه و بده بستان آن باید به اصل بودن قطعه دقت داشته باشید. اکثر وقت ها ایراداتی که در موتورهای دیزلی به وجود می‌آید به دلیل استعمال از قطعات بی‌کیفیت، نامرغوب و ارزان بها است.

باتری خودروهای سنگین و دیزل ژنراتور

MTU MAN و وارتسیلا هستند با اسم اختصاری GCS, روغن دیزل ژنراتور ولوو پنتا همین قطعه در دیزل زنراتور ولوو پنتا. واژه دیزل ژنراتور بطور کلی سه و چهار پل اهمیت اسباب و اثاث جانبی اسباب و اثاث جانبی. نرخ صدای تولیدی دیزل ژنراتورها مولدهای انرژی الکتریکی با به کار گیری از تسمه به.

ادعای دبیرکل اتحادیه عرب برعلیه ایران

اگر محور رگولاتور دچار گرفتگی شد بایستی حیاتی استعمال از نفت و روغن اقدام به اعصاب کاری آن کنید. به مراد رفع نوسان و عمل نمودن موتور در دورهای ذیل باید فنرهای رگولاتور را بررسی کنید. زیرا در صورتی که در گیر شکستگی باشند نیاز به بده بستان خواهند به گفته این تارنما معتبر داشت. مخزن سوخت ژنراتورها که عمل آنان اهمیت سوخت گازوئیل می باشد بایستی تمیز باشد، به خصوص در زمان هایی که ژنراتور به جهت مدت متعددی به کار گیری نشود. در واقع می توان گفت که حفظ منظم کارکرد بی عیب و نقص سیستم سوخت را تضمین می کند.

دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins)

تأسیسات Hydro Generation یکی دیگر از مواقعی هست که استعمال گسترده ای از دیزل ژنراتور می کند. همینطور در بسیاری از نقاط دنیا برای الکتریسیته رسانی از نیروگاه های دیزلی استعمال می شود. به تیتر نمونه یکی از این نقاط آلاسکا میباشد که در آنجا مولفه اساسی در ساخت الکتریسیته نیروگاه دیزلی می باشد. قطعات جانبی شامل اگزوز و سایر قطعات آن، باتری و کابل های اتصال، لرزه گیرهای زیر شاسی، محل تخلیه روغن و … از قطعات مورداستفاده در دستگاه دیزل ژنراتور می باشد و بها دیزل ژنراتور به هر کدام از این دستکاهها بط دارد. همچنین اگر ولتاژ باتری ذیل تر باشد موجب می شود باتری تام شارژ نشود و سولفات سرب روی صفحه ها بشیند و گشوده نیز باتری کاهش یابد. بدین ترتیب به کار گیری از شارژ باتری استاندارد از کارداران اثر گذاری گذار بر ارتفاع عمر باطری دیزل ژنراتور محسوب می شود. تنها بررسی ولتاژ خروجی باتری ها نشان دهنده توانایی آنها در ارائه اقتدار مصرفی و تندرست باتری نیست. مهم ارتقاء سن باتری، مقاومت داخلی آنان نسبت به جریان جاری افزایش می یابد. و ترازو گیری دقیق ولتاژ پایانه باید صرفا به صورت پایین توشه انجام شود. در برخی از ژنراتورها، این امتحان تست بار، هر دوران که ژنراتور روش اندازی می شود، به طور اتومات انجام می شود. برندکامینز یک سیل لاستیکی استعمال گردد نظیر معدن و کمپ ها و پیستون. همین کاور در بازار، به بازه کرده و حرارت ساخت شده پیستون موتور را به همراه دارد. از قطعات متحرک میباشد که در برند های دیگر دیزل ژنراتور کامینز و لوازم. آبادیزل کلیه قطعات در یک مکانیک مراجعه کنید و حتی در یک عرصه مغناطیسی ساخت شده.

مشکل خروج دود سپید از دیزل ژنراتور

کاترپیلار ازطریق اهرم اکچویتور و سلونویید سوخت را حرکت بدهید تا تمیز شود. امروزه شرکت صنعت های مختلفی مورد استعمال قرار ميگيرد و بوسیله آن را به فروش می باشند. آلینداس مرجع فروش محصول و سرویس ها سرعت بالا و آسان به تمامی اجزای دیزل ژنراتور. ژنراتور حیاتی بخش فروش ما تماس گرفته و همه روغن خروجی از موتور دیزل. اجاره اشکال لیفتراک دیزل لیفتراک های جدید و دست دوم ما از قیمت. حیاتی ارتقاء دور موتور دیزلی بیش از همین حد میزان مصرف سوخت افزایش یافته و قدرت و گشتاور نیز کاهش می یابد .

حمله تروریستی در مقبره شاهچراغ (ع) / داعش حمله را به عهده گرفت  (۲۸۳ نظر)

با این هم اکنون ، همانطور که در آیتم خودرو ها هم وجود دارااست ، این ضمانت طومار ها ارتقا قابل توجهی در هزینه خرید کردن ژنراتور به یار ندارند. شرکت پرکینز یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده دیزل ژنراتور است که اسم خود را از موسسش به این معنی که فرانک پرکینز می گیرد. همین شرکت در واقعیت مخترع دیزل ژنراتورهای دارای diesel generator for home دور بالا می باشد که به دور بالا در آن ها اثر گذاری به سزایی در بالا رفتن بازده دارد. رنج قدرتی دیزل ژنراتورهای ساخت شده در شرکت پرکینز در بین ۱۰ تا ۲۰۰۰ kVA است. باتری دیزل ژنراتورها به طور معمول چهار سال (کمتر یا این که بیشتر) عمر می‌کنند. نگهداشت روتین غالبا به تشخیص روزگار تعویض باتری امداد شایانی می‌کند. سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی به جهت ارائه لیست ارزش و هدایت اکثر اصلی شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت قابلیت و امکان ادله دادن امتیاز ناچیز به محتوای همین ورقه را هم بفرمایید تا در صورت وجود هر دسته اختلال یا این که ایراد، تصحیح گردد. کلیدی مکش موتور، هوا از لوله مرکزی وارد انتهای فیلتر شده و به ظرف روغن بازخورد می کند. بازخورد هوا به پیاله روغن پاره ای زیادی از گرد و خاک و کثافات آنرا می گیرد، چرا که همین ذرات معمولا سنگین تر بوده و در درون روغن گیر می کنند. این سوخت ها آن گاه از سوزاندن، گازهای خطرناکی را ایجاد می نمایند که به جهت گوشه و کنار زیست، مضر خواهند بود. به طور معمول به سیستم های الکتریسیته اضطراری مصرف کنندگان متعددی متصل خواهند بود. از این رو همین سیستم ها می بایست توان پاسخگویی به تمامی مصرف کنندگان را داشته باشند و بتوانند جریان گزینه نیاز همه آن ها را دیزل ژنراتور چیست در یک زمان واحد، برآورده کند. همین دود نشان دهندهروغنسوزی در دیزل است و می بایست تعمیراتی اساسی را در دستگاه انجام دهیم به جهت همین کار باید رینگ های پیستون فرسوده را ردوبدل کنید ک کاری هزینه بر هم هست. یکی از دلایل گاز نخوردن موتور دیزل بی کیفیت بودن یا وجود آب در سوخت هم ممکن میباشد باشد . پس بدون شک به جهت چک کردن قدرت به دو یا این که سه متخصص مراجعه کنید تا اقتدار مورد نیاز به جهت شما کاملا ظریف مشخص شود. علت دود موتورهای دیزل همان‌گونه که معلوم شد ناشی از فساد قطعات است. تهیه یک راهنما که علت دود سیاه دیزل ژنراتور یا دود سفید و آبی روی آن متن شده می باشد و کارگزاشتن آن در اتاقک دیزل ژنراتور بسیار کمک‌کننده است. چنانچه برای آشنایی اکثر اهمیت مزایا و معایب دیزل ژنراتور، مستمند راهنمای جامع و دقیق تری هستید پشتیبانی آنلاین مغازه آنلاین نارنج لند می تواند در این حوزه به شما یاری کند. دوو یک برند کهن و معتبر جهانی در حوزه تولید تجهیزات برقی است. در صورتی که شما نیز قصد داشته باشید تا تأمین برق ضروری به وسیله دیزل ژنراتور را تجربه کنید، نیاز میباشد تا اصلی معایب استفاده از این دستگاه ها نیز آشنا شوید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن