چرا موتور جاروبرقی می سوزد؟ علائم سوختن موتور جاروبرقی چیست؟ گارانتیران

با توجه به این قابلیت، مخاطبان در صورت پر شدن مخزن می توانند فوراً آن را خالی کنند و عملکرد دستگاه را تسریع و

توسط AKHSHIJNEWS در 2 مهر 1401
با توجه به این قابلیت، مخاطبان در صورت پر شدن مخزن می توانند فوراً آن را خالی کنند و عملکرد دستگاه را تسریع و تقویت کنند. در این مقاله ما 5 مارک معتبر جاروبرقی را که در آترین کالا موجود هستند، همراه با دلایل اهمیت آنها مورد بررسی قرار می دهیم، تا شما بتوانید در کنار انتخاب یک برند معتبر، بهترین کارایی را نیز از انتخاب خود ببرید. بهتر است تکه های بزرگ زباله ها را با جاروبرقی جمع آوری نکنید تا مسیر عبور آنها تا کیسه دچار گرفتگی نشود. اگر فیوز دستگاه شما سوخته باشد، معمولاً آثار سوختگی در ظاهر فیوز نمایان است. برای بررسی فیوز موتور جاروبرقی، درپوش آن را بردارید و سپس با استفاده از یک مولتی متر فیوز را بررسی کنید. یک محلول جوش شیرین و آب را مخلوط کنید تا فیلترها را تمیز کنید – اگر این کار موثر نبود، آنها نیاز به تعویض دارند.
  • اتصالات شل باعث می‌شوند قدرت مکش جاروبرقی شما تا حد زیادی از بین برود.
  • در ادامه مطالبی را زیر نظر متخصصان افرا سرویس گردآوری کرده ایم تا بتوانید به آگاهی نسبی درباره ی خرابی های رایج و علت خرابی ها دست یابید.
  • برای اینکه این مسئله به صورت حرفه‌ای حل شود، باید علت اصلی مشخص شده و بر اساس آن تعمیر صورت بگیرد.
  • بررسی موتور نیازمند تخصص و تجربه ی بالا می باشد، بنابراین بررسی موتور را فقط باید افراد متخصص انجام دهند.
  • در صورتی که کار نمی کند یا به سختی کار می کند بهتر است فن را تعویض و جایگزین نمایید.
شیلنگ را برای پیدا کردن آسیب‌دیدگی‌های احتمالی نیز بررسی کنید. زیرا خروج هوا از طریق شکاف یا پارگی می‌تواند دلیل کم شدن مکش جاروبرقی باشد. اگر پارگی را پیدا کردید، آن را محکم ببندید یا نسبت به تعویض آن با مدل نو (توصیه ما) اقدام کنید. این قطعه وظیفه دارد تا زمانی که حرارت موتور خیلی زیاد شد، به طور خودکار موتور را خاموش کند و وقتی که موتور خنک شد، مجدد بتوان دستگاه را روشن کرد.

فن جاروبرقی

موتور جاروبرقی می تواند بسته به استفاده شده ، مراقبت از دستگاه و مدت زمان استفاده از جاروبرقی ضعیف شود و منجر به کاهش مکش جاروبرقی شود. اگر موتور شما به مشکل خورده است یا ضعیف شده است بهتر است آن را به یک تعمیرکار جاروبرقی نشان دهید. در عیب یابی که از جاروبرقی صورت می گیرد به خوبی تشخیص داده می شود که چرا جاروبرقی مکش ندارد و چگونه می توان این مشکل را حل کرد. مکش تولید شده توسط یک موتور فن داخل بدنه دستگاه، قدرت جاروبرقی را به وجود می آورد. بله بی توجهی به بیرون آمدن خاک از جاروبرقی می تواند تبعاتی نظیر سوختن موتور را به همراه داشته باشید. به هر میزان که شما دقت در جای گذاری مناسب و تعویض به موقع پاکت کنید باز هم میزانی از گرد و غبار از کیسه عبور می کند برای جلو گیری از این امر از فیلتر هایی استفاده شده است که در زمان مکش هوا به سمت بیرون سد راه آن ها باشد. موضوع دیگری که می تواند شما را به سمت جوابی ساده برای این سئوال که چرا جاروبرقی خاک میده ؟ هدایت کند قرار نگرفتن صحیح پاکت در موقعیت صحیح است. اگر دهانه کیسه جاروبرقی را به درستی نصب نکنید، دستگاه شما مکش خوبی نخواهد داشت. پُر شدن کیسه جاروبرقی یا پارگی آن از دلایل عدم مکش در جاروبرقی است. توصیه میکنیم برای رفع عیوب داخلی دستگاه از متخصصان تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید ، زیرا تعمیرکاران متخصص با توجه به نوع دستگاه و برند آن بیشتر به مشکلات و معایب دستگاه اشراف داشته و با تعمیر اصولی دستگاه عمر مفید آن را افزایش میدهند. سپس بررسی کنید که آیا فن کار می کند کارکرد صحیح فن موتور جاروبرقی باعث خنک ماندن و داغ نشدن جاروبرقی و درنتیجه افزایش طول عمر آن خواهد شد. قبل از هر کاری باید به بررسی ایراد های های ظاهری دستگاه توجه کنیم ، مواردی مثل شکستگی چرخ یا بدنه ، ضعیف بودن مکش ، بود بد دستگاه (بوی سوختگی یا بوی تعفن) ، بررسی کیسه جاروبرقی ، بررسی عدم انسداد خرطومی و دسته. پس از بررسی این موارد در صورت بروز هرگونه اشکال میتوان به راحتی نسبت به رفع ایرادات اقدام کرد. تعمیر آنلاین یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مراجع آنلاین برای تعمیر انواع لوازم برقی منزل از جمله جاروبرقی و لباسشویی است. از موارد ساده که بگذریم این مشکل نیز می تواند به نوبه ی خود جدی باشد. سایر موارد را باید با کمک تکنسین تعمیر جاروبرقی بررسی نمایید. اما همیشه نسبت به شکستگی و هر نوع ترک خوردگی توجه بالایی نشان دهید؛ چرا که شکستگی بدنه باعث می‌شود که هوا به درون جاروبرقی نفوذ کند و این چنین با مشکلاتی مانند عدم مکش مواجه شوید. در مقاله جاروبرقی چه مارکی خوبه؟ ما با معرفی بهترین برندهای موجود در بازار سعی کردیم در انتخاب و خرید جاروبرقی تا حد امکان شما را راهنمایی کنیم تا به نحوی بتوانید یک محصول ایدئال و بی نظیر را برای خود انتخاب کنید. اما اگر می خواهید مدل بسیار مقرون به صرفه تری را خریداری کنید، جاروبرقی بوش BSGL5PRO5 بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. جاروبرقی اصل آلمان، با گارانتی معتبر شرکتی به مشتریان عرضه می شود. پس نداشتن گارانتی معتبر، می‌تواند کمک شایانی در تشخیص جاروبرقی تقلبی باشد. نوع فونت برند بوش اصل به گونه‌ای است که امکان تقلب آن بسیار کم است و با کمی دقت می‌توان متوجه تفاوت فونت اصل از تقلبی شد. پس قبل از خرید به جایگاه قراگیری نام برند و فونت آن دقت بفرمایید. از کشیدن آب یا رطوبت با جاروبرقی هایی که چنین قابلیتی ندارند، جدا خودداری کنید.

جاروبرقی کیسه ایی بوش مدل BSGL5PRO5

با این اوصاف بهترین راه برای آگاهی از قیمت ها، دریافت مشاوره از مرکز تعمیر جاروبرقی تفال است. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده شده، با ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. آموزشگاه فنی پویان یکی از آموزشگاه vacuum cleaner repair shop های با سابقه و برتر در استان تهران است که دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی (پک کامل) را برگزار می کند. این دوره در یک کارگاه مجهز و زیر نظر باتجربه ترین اساتید تهران برگزار می شود. پس از پایان دوره نیز یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان اعطاء می شود.

بیشترین تیکت هایی که در زمینه تعمیر جاروبرقی در آچارباز ثبت شده است

موتور جاروبرقی بسیار حساس است و نباید حتی یک قطره آب به آن وارد شود. به همین دلیل برای از بین بردن گرد و غبار موتور بهتر است از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و اطراف موتور را تمیز نمایید. دقت کنید که هیچگاه در تلاش برای شستن موتور جاروبرقی نباشید زیرا همانطور که گفتیم اگر آب به موتور وارد شود باعث سوختن آن می شود. اصل اساسی درسرویس و نگهداری جاروبرقی بوش، و جلوگیری از از نیاز نمایندگی تعمیر جاروبرقی در اصفهان بهتعمیرات جاروبرقی بوش،ورود و خروج هوا به آسانی و تمیز بودنفیلتر های جاروبرقیمیباشد تاموتور جاروبرقی بدون فشار و در دمای کم کار کند. جاروبرقی مانند اغلب دستگاه های برقی، موتور دارد و عملکرد جاروبرقی تا حد بسیار بالایی به موتور آن بستگی دارد. مکانیزم ساخت موتورهای الکتریکی مورد استفاده در دستگاه­‌های برقی به گونه‌­ای است که در شرایط خاصی مثل زیاد کار کردن داغ می کند. رفع این موارد می‌تواند فوراً و به طور چشمگیری قدرت تمیز کنندگی جاروبرقی شما را بهبود بخشد. ترموستات در هر وسیله برقی وجود دارد و وظیفه آن کنترل دمای موتور دستگاه است. هنگامی که جاروبرقی به‌طور ممتد کار کند، ترموستات، دمای موتور را پایین می‌آورد تا اصطلاحاً داغ نکند. هر‌چقدر هم دمای موتور بالا رود، امکان کنترل حرارت به دلیل خرابی این قطعه وجود ندارد. از‌این‌رو، تعمیر‌کاران، مهم‌ترین علت داغ جاروبرقی سامسونگ، ال‌جی یا بوش را خرابی ترموستات می‌دانند.

وجود گرد و غبار داخل جاروبرقی

در این حالت شدت صدای این گجت هوشمند به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. اگر خانه شما از کف کاشی کاری شده است ، مانند کاشی های چینی ، از جاروبرقی مناسب کف استفاده کنید ، برای جلوگیری از خراش محافظت ویژه ای دارد. برای تمیز کردن کارآمدتر فرشها مناسبترین نوع برس است ، گرد و غبار را جارو می کشد و نخهایی را که در پارچه به دام افتاده اند از بین می برد. هنگام تمیز کردن مبل ، یک نوع جاروبرقی برای اثاثه یا لوازم داخلی وجود دارد و همه چیز را که به مبل چسبیده است ، از گرد و غبار ، خاکستر سیگار تا مو از بین می برد. شرکت آریان نماینده رسمی با مدیریت آقای (رازمیک شیرینیان ) و آقای فرهاد دژمخو آمادگی خود را برای تعمیرات و تامین قطعات لباسشویی ، ظرف شویی،ساید بای ساید، جاروبرقی ،یخجال فریزر و مایکروویو اعلام میدارد . موتور های جاروبرقی در صورتی که در اسرع وقت باز و چک شوند قابل تعمیر می باشند و این تعمیرات باید توسط تعمیرکار مجرب انجام گیرد در صورتی که به مشکل جرقه زدن موتور جاروبرقی رسیدگی نشود می تواند باعث سوختن کامل موتور گردد.

تعمیر جاروبرقی بلک اندیر در محل

برای بهره مندی از خدمات می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید. کارکرد اصلی جاروبرقی پاک کردن گرد و غبار و آشغال از روی زمین است. بنابراین یک جاروبرقی سالم باید این وظیفه را به درستی انجام دهد. در صورتی که جاروبرقی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد، به طور کامل سطوح را تمیز کرده و کوچک ترین ذرات را نیز به درون خود می‌کشد. یعنی به جای تمیز کردن سطوح، از خود آشغال و یا خاک به بیرون پرتاب می‌کند. به هر حال این مورد یکی از عواملی است که برخی افراد از آن شکایت دارند. در غیر این صورت باید یک سری بررسی های تخصصی تری انجام شود و به احتمال زیاد باید برد بررسی شود. در صورت خرابی و آسیب دیدگی برد، تنها راه حل تعمیرات تخصصی برد می باشد. این کار باید حتما توسط یک تکنسین متخصص تعمیرات برد جاروبرقی انجام شود. در طول استفاده دراز مدت از جاروبرقی ممکن است فیلتر به وسیله گرد یا کرک موجود در فرش و … مسدود شده باشد. معمولا به این قسمت جاروبرقی توجه چندانی نمی شود درحال که در بسیاری از مواقع علت ضعیف شدن مکش جاروبرقی ، مسدود بودن فیلتر آن است. ممکن است از شنیدن اینکه وات بیشتر جاروبرقی با قدرت مکش بیشتر آن برابر نیست شوکه شوید . تقریبا بیشتر تأمین کنندگان جاروبرقی نامعتبر و خرده فروشی دارای وات بالا به عنوان مشخصات نهایی برای مقایسه عملکرد جاروبرقی هستند … اما آن را خریداری نکنید . قفل درب جاروبرقی بوش، برایچفت کردن درب جلوی جاروبرقیدر محل خود استفاده میگردد. برای رفع عدم مکش جاروبرقی لازم است تا مسیر لوله ها کامل باز باشد. آیا چیزی در مسیر لوله ها گیر کرده است؟ یک توده بزرگ مو یا پرز برای بستن مسیر لوله ها کافی است. اگر هنوز مشکل باقی است مورد بعدی را بررسی کنید شاید اشکال از جای دیگری باشد. (البته این جریان تنها مختص دستگاه هایی است که ترموستات دارند) اما در زمان هایی که جاروبرقی زود به زود خاموش یا داغ شد پی به این موضوع ببرید که مشکلی به وجود آمده است و در صدد رفع آن بر بیایید. پس کاری که باید در این گونه مواقع انجام بدهید این است که به دنبال علت یا علت هایی باشید که باعث داغ شدن موتور شده اند و برای افزایش دادن عمر وسیله تان بهتر است که سریعاً اقدام کنید و آن ها را سر سری نگیرید. خوشبو کننده های تجاری بسیاری با رایحه های مختلف در بازار وجود دارد که بوی مطبوعی را در فضای منزل پخش می کنند. یک قرص یا یک قاشق سوپ خوری، از این خوشبو کننده ها برای یک کیسه جارو برقی کافی است. روغن علف لیمو یا آویشن تعمیر جاروبرقی در اصفهان نه تنها در ایجاد رایحه خوش، شگفت انگیز است بلکه در رفع قارچ و بوی بد عالی عمل می کند. 30 قطره روغن ضروری و 1 قاشق چایخوری جوش شیرین را به یک بطری آب اضافه کرده و آن را به آرامی داخل کیسه یا مخزن اسپری کنید. اما چیزی که مسلم است در این مواقع باید سریعا نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نمایید. در غیر این صورت ممکن است ایراد گسترش یافته و به قسمت‌های دیگر نیز برسد. از این رو می‌توانید برای رفع عیب حاصل با تعمیرکار جاروبرقی در Homekhane مشورت نمایید. گاهی مکش جاروبرقی به خودی خود کم نیست بلکه پس از مدتی استفاده کم می شود. در حقیقت در زمانی که این دستگاه روشن می شود از مکش خوب و قابل قبولی برخوردار است اما پس از مدتی استفاده ناگهان فشار آن افت می کند و مصرف کننده را با مشکل روبه رو می کند. یکی از مشکلات متداولی که مکررا گزارش شده است مربوط به همین است که چرا جاروبرقی مکش ندارد یا چرا مکش جاروبرقی کاهش پیدا می کند. این یکی از دلایلی است که باعث می شود جریان برق به موتور جاروبرقی وارد نشود و در نهایت شما می بینید که علت روشن نشدن جاروبرقی شاید از همین مورد به ظاهر ساده باشد که کمتر کسی از افراد به آن توجه می کنند. روشن نشدن جاروبرقی به دلایل زیادی بستگی دارد که در اولین گام تشخیص و رفع عیب آن تنها از پس تعمیرکار جاروبرقی بر می آید. قطعات به کار رفته در جاروبرقی در مدل های مختلف آن متفاوت می باشد مثلا ترموستات جاروبرقی قطعه ایی است که در اصل یک کار واحد انجام می دهد اما شاید در محل قرار گیری آن و یا در ظاهر آن تفاوت هایی وجود داشته باشد. آیا می دانید یکی از دلایلی که باعث خراب شدن جاروبرقی بعد از مدتی استفاده می شود، چیست؟ خرید جاروبرقی تقلبی به جای اصل یکی از دلایلی است که باعث کاهش عملکرد و کاهش کیفیت دستگاه بعد از مدتی استفاده می شود. در واقع همانطور که پیداست، در کالاهای تقلبی از قطعات بی کیفیت و غیراستاندارد برای تولید جاروبرقی استفاده می کنند که بعد از مدتی خراب شده و کارایی خود را از دست می دهند. به همین دلیل ممکن است علت مکش نداشتن جاروبرقی، خرید جاروبرقی تقلبی باشد. با استفاده از قیچی، موهایی را که داخل برس گیر کرده از بین ببرید. خوشحال هستیم که توانسته ایم به شما در حل مشکلتان کمک کرده باشیم. هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، حتما از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده کنید. در جاروبرقی‌های بدون کیسه نیز مخزن را باید بعد از پر شدن تخلیه نمود. داغ شدن جاروبرقی ؛ یکی از مشکلات و ایراداتی که حین استفاده از جاروبرقی پیش می‌آید داغ شدن موتور جاروبرقی است. این مشکل می تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شود و حتی منجر به نیم سوز شدن یا سوخته شدن موتور گردد. بنابراین حتماً با در نظر گرفتن نکات زیر و رعایت این موارد از سوخته شدن موتور و داغ شدن جاروبرقی جلوگیری کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن