چطور باید تمام یوسی های موجود در بازی پابجی را دریافت نمود؟

اگراز آن دسته افرادی هستید که به بازی های آنلاین علاقه مند هستید، احتمالا با بازی پر طرفدار پابجی نیز آشنایی ن

توسط AKHSHIJNEWS در 12 آبان 1400

اگراز آن دسته افرادی هستید که به بازی های آنلاین علاقه مند هستید، احتمالا با بازی پر طرفدار پابجی نیز آشنایی نسبی دارید. این بازی مهیج از چندین کاراکتر با اسکین های جنگی تشکیل شده که گیمر به منظور تجهیز خود به صلاح های قوی باید اقدام به صرف سکه های موجود در بازی به نام یوسی کند. حال روش های مختلفی برای به دست آوردن یوسی وجود دارد که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

خرید یوسی با استفاده از اعتبار گوگل پلی

شاید اولین راهی که برای خرید یوسی به ذهن بیاید، پرداخت هزینه آن است. در واقع گیمر با استفاده از اعتبار گوگل پلی خود می تواند سفارش خرید یوسی را به ثبت برساند تا در مدت زمان کوتاهی یوسی ها در اکانت او شارژ شود.

دریافت رایگان یوسی از طریق Google oplnion reeards

یک روش رایگان و البته ساده برای دریافت یوسی رایگان، دانلود این برنامه است. پس از دانلود و نصب برنامه یک سری نظر سنجی ها برای شما نمایش داده می شود که باید به آن ها پاسخ دهید و در ازای ارسال نظر سنجی، یوسی رایگان جایزه بگیرید. توجه داشته باشید که این نظر سنجی ها بسیار ساده بوده و نیازی به انجام هیچ عمل سختی ندارد.

استفاده از برنامه zupee gold

یکی دیگر از روش های کسب یوسی رایگان در بازی پابجی، نصب این برنامه است. در واقع شما باید برنامه را نصب کرده و به آن وارد شوید که دراین صورت چندین سوال پیش روی شما قرار داده می شود. این سوال ها ساده بوده و تنها جنبه نظر سنجی دارند. به همین دلیل با چند دقیقه کوتاه وقت گذاشتن و پاسخ دادن به این سوال ها پاداشی تخت عنوان یوسی در حساب کاربری شما شارژ می شود.

استفاده از گیفت کارت

گاهی برخی از برنامه ها که با پابجی پوشش داده می شوند، برای افزایش هیجان بازی برخی از وظایف را پیشنهاد می دهند. گیمر با ورود به این برنامه ها و انجام وظایفی که در آن ها تعریف شده می تواند شرایط را به گونه ای رقم بزند که تعداد زیادی یوسی تخت عنوان جایزه، پاداش بگیرند. جایزه این برنامه ها در واقع گیفت کارت است به این صورت که گیفت کارت در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید با صرف آن ها تعدادی یوسی دریافت کنید.

سوروی آنلاین

طرح سوالات و نظر سنجی ها برای کاربران پابجی به همین جا ختم نمی شود بلکه برنامه های آنلاین دیگری نیز وجود دارند که به منظور بهبود عملکرد خود اقدام به طراحی نظر سنجی می کنند. این برنامه های آنلاین سوالات خود را در اختیار گیمر قرار می دهند و در صورت پاسخ از طرف گیمر، تعدادی یوسی را به عنوان هدیه در حساب کاربری گیمر شارژ می کنند.

شرکت در الیت پس رویال

یکی از هیجان انگیز ترین بخش های دریافت رایگان یوسی، شرکت در رقابت های الیت رویال پس است. در این رقابت ها بهترین گیمر های سراسر دنیا با هم جمع می شوند تا رقابتی حرفه ای را برگزار کنند. اگر گیمر مهارت بالایی در این بازی ها داشته باشد می تواند به سرعت در بازی پیروز شده و تعداد ۶۰۰ یوسی را دریافت کند. فراموش نکنید که شرکت در این رقابت ها خود نیازمند داشتن سکه است اما اگر توانایی گیمر زیاد باشد می تواند حتی چندین برابر سکه های هزینه شده را دریافت کند.

اعتبار رایگان گوگل پلی

نکته قابل توجه این است که گوگل پلی گاهی به صورت کاملا تصادفی به چندین گیمر یوسی هدیه می دهد یعنی بدون اینکه نیاز به انجام کار خاصی باشد، به صورت شانسی سکه ها در حساب کاربر شارژ می شوند. زمانی که اعتبار گوگل پلی گیمر شارژ شد، می توان برای خرید تجهیزات جدید اقدام به مصرف یوسی ها کرد.

منبع:

 

https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/4201-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن