$1.2 M سرمایه گذاری: بزاق بر اساس آزمون برای COVID-19 میان دو پروژه شامل U S محققان

محتوای مقالهبیش از 1 میلیون دلار در بودجه در حال رفتن به سمت COVID-19-مربوط به پروژه های مربوط به دانشگاه ساسک

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399

محتوای مقاله

بیش از 1 میلیون دلار در بودجه در حال رفتن به سمت COVID-19-مربوط به پروژه های مربوط به دانشگاه ساسکاچوان محققان از جمله یکی که در آن بزاق مبتنی بر تست در حال توسعه است.

دکتر والتر Siqueira از U S دانشکده دندانپزشکی پیشرو جدید کار تست تشخیصی است که تشخیص SARS-CoV-2 پپتید در بزاق به عنوان یک شهروند دانشگاه رجینا-led پروژه مدرسه پنج شنبه اعلام کرد. آزمون خواهد بود کمتر تهاجمی و حساس تر از زمان روش های تست را در کمتر از پنج دقیقه به تولید نتایج است. این تست می تواند در خانه انجام می شود و استفاده در مکان های از راه دور است که لازم نیست تجهیزات پزشکی با توجه به U of S.

نمونه اولیه یک دستگاه تقریبا به اندازه یک تلفن همراه است که توسعه یافته در همکاری با دانشگاه وسترن تیم. این دستگاه با توجه به U S خواهد بود شبیه به تست های بارداری که در شاخص رنگ را تغییر دهید زمانی که ویروس نشانگر ترکیبی با SARS-CoV-2 آنتی بادی نشان می دهد حضور این ویروس در بزاق. Siqueira گفت: دقت تست است که انتظار می رود به دلیل این که این پروتئین ها استفاده می شود "یک نشانگر خاص SARS-CoV-2 آنتی بادی در حالی که تست های دیگر اغلب نیست که خاص است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن