Acas رئیس: چرا مهربانی کلیدی است در زمان هایی از این

Acas اجرایی سوزان Clews Acas اجرایی سوزان Clews به تشریح برخی از نکات کلیدی از آن روانی و سلامت راهنمایی و بر

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399

Acas اجرایی سوزان Clews

Acas اجرایی سوزان Clews به تشریح برخی از نکات کلیدی از آن روانی و سلامت راهنمایی و برجسته برخی از چیزهایی که در این سازمان انجام شده است برای ترویج مهربانی در میان کارکنان آن است.

همزمان با این موضوع در این سال سلامت روان آگاهی, هفته, 'مهربانی', Acas منتشر شده جدید راهنمایی است که با هدف ترویج مهربانتر رویکرد به روابط در محل کار.

برای بسیاری از ما کار فراهم می کند یک حس معنا و هدف و همچنین به عنوان یک حواس پرتی."

به عنوان خوانده شده را علامت رولند ارشد اجرایی در بنیاد بهداشت روانی گفت: "برای دریافت و یا به مهربانی یک عمل شجاعت" و من باور دارم که در زمان بحران بهداشتی, مهربانی, لنز است که به ما کمک می کند به:

  • احترام هر فردی در این دوران دشوار – که آیا آن را در مورد furloughed; صفحه اصلی-آموزش کودکان و یا محافظ آسیب پذیر بستگان
  • درک کنند که سلامت جسمی ما ذاتا متصل به سلامت روان ما و آنچه که " امن " به معنای متفاوت خواهد بود برای همه
  • تشخیص افزایش سطوح استرس و اضطراب و تلاش برای عادی سازی rollercoaster از احساسات تجربه شده توسط بسیاری از.

ما راهنمایی انشعابات مسئولیت ترویج مثبت بهداشت روان به سه بخش:

به دنبال پس از خود و سلامت روان

هر کس خود را مستند داستان و بیشتر درگیر پاسخ به چالش های جدید است. و همچنین استرس و اضطراب همه ما ممکن است احساس کنند در مورد سلامت عزیزان طبیعی جدید را فراهم کرده است یک فرصت برای انعکاس. آشنایی خودتان را در یک سطح عمیق تر یک گام مهم به سوی تندرستی. فقط شما می دانید چه مکانیسم های مقابله ای خوب برای شما و آنهایی که شما باید به جلوگیری از.

اما افراد نمی تواند تمام آن را در خود را دارند. ما می دانیم که از تحقیقات اخیر که بهداشت روانی ضعیف مرتبط است به ناامنی مالی و نابرابری. تنها با کار نسبت به چشم انداز 'کار خوب برای همه" برای اولین بار مشخص شده در دولت بررسی سلامت روانی در محل کار در سال 2017, ما می توانیم مطمئن شوید که همه پیشرفت در کار است.

چگونه مدیران می تواند کمک به

مدیران و متولیان نانوشته روانی قرارداد بین کارگر و کارفرما. این باید بر اساس انتظارات روشن در مورد چگونگی کارکنان برخورد خواهد شد و چگونه آنها را در بازگشت. اما این انتظارات می تواند احساس بسیار سیال در لحظه: آنچه احساس می کند یک محیط کاری امن برای یک فرد ممکن است احساس امن برای دیگری.

کار شخصی تفاهم بسیار مهم است برای حفظ اعتماد. برای بسیاری از ما کار فراهم می کند یک حس معنا و هدف و همچنین به عنوان یک حواس پرتی. پیدا کردن تعادل مناسب بین بودن بیش از حد مبهم – "انجام آنچه شما می توانید" – و بیش از حد تجویزی – "من شما را دعوت به سه ساعت اسکایپ نشست" – می تواند مشکل باشد اما ترفند این است به انجام همه از مد افتاده کارهایی مانند صحبت کردن و گوش دادن و مشاوره.

آنچه کارفرمایان می توانید برای حمایت از کارکنان خود را

سازمان' ارتباطات داخلی هرگز اهمیت تر از بحران کنونی است. در Acas ما تلاش کرده اند برای ایجاد ترکیب مناسب از مشاوره و اطلاعات با هسته ای قوی پیام مکمل های آلی بیشتر از تجربیات شخصی. و آن را حیاتی است که شامل تمام شرکای داخلی در این تلاش مشترک. ما:

  • تشویق شبکه های اجتماعی برای کمک به مردم متصل و داستان های خود را و ارائه راهنمایی
  • توسعه آنلاین بسته های آموزشی – برای کمک به مدیران پس از سلامت روانی کارکنان خود را, و برای همه به کار را از طریق خود به خود
  • ایجاد یک "تاج مهربانی' پورتال که در آن ما ارائه روشن به روز رسانی در مورد مسائل مؤثر بر همکاران – از جمله نگرانی های مالی, انزوا و تنهایی – و همچنین به اشتراک گذاری داستان های الهام بخش.

وظیفه مراقبت است که تمام کارفرمایان باید نسبت به کارکنان خود خواهد آمد تحت بررسی به عنوان قبل از هرگز در هفته های آینده و ماه. به عنوان رهبران ما لازم نیست که تمام پاسخ, اما ما باید مسئولیت را به عنوان صادقانه و باز همانطور که ما احتمالا می تواند که آیا این خبر خوب است یا بد.

کارفرمایان که اولویت سلامت خواهد آمد از این به مراتب بهتر از کسانی که نمی کنند. به دنبال پس از هر یک از دیگر بهداشت روانی نیست, یک خوب به آن را ضروری برای محل کار و زندگی هر دو در حال حاضر و در آینده است.

HR شریک کسب و کار فرصت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR شریک کسب و کار شغل

Susan Clews

در مورد سوزان Clews

سوزان Clews ارشد اجرایی خدمات آشتی Acas


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب