آرژانتین با قاطعیت پاسخ به کروناویروس بحران

اقتصاد و تجارت, بحران مالی, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, امریکا لاتین و کارائیب TerraViva سازمان ملل متحد نظر

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399
اقتصاد و تجارت, بحران مالی, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, امریکا لاتین و کارائیب TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

سیدنی و کوالالامپور, آوریل 5 سال 2020 (IPS) - مانند بسیاری از غرب آرژانتین را ندارد بسیاری از اوایل پیشگیرانه اقدامات پس از Covid-19 اپیدمی تایید شد در ماه ژانویه شد اولین کشور آمریکای لاتین به عمل قاطعانه با 12 مارس بهداشتی اضطراری اعلام شده است.

حکم ریاست جمهوری یک روز پس از سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام جهانی همه گیر فقط بیش از یک هفته پس از اولین مورد تشخیص داده شد در این جمهوری در 3 مارس.

Anis Chowdhury

مستند به صاف منحنی'
با نه واکسن و نه درمان در دسترس آرژانتین تصمیم گرفت در یک مستند به خرید زمان برای صاف منحنی' با کاهش گسترش سریع آن و سرعت افزایش آن در بهداشت عمومی ظرفیت و توانایی برای انجام تست توده و تماس با ردیابی و دریافت تجهیزات حفاظتی برای خط مقدم سلامت کارگران و ماسک برای شدت آلوده.

این اقدامات شامل اجباری 'اقامت در پناهگاه' مستند با کسانی که نقض نظم رو جریمه و سخت زندان از شش ماه تا دو سال دیگر "اجتماعی, پیشگیری انزوا" اقدامات از 20 تا 31 ماه مارس در حال حاضر به تمدید 10 مارس.

همه تازه واردان از Covid-19 "نقاط داغ" (از جمله چین و ایران و کره جنوبی و ایتالیا و آمریکا) باید قرنطینه برای 14 روز بدون در نظر گرفتن ملیت. همه پروازهای مستقیم بین آرژانتین و آمریکا و همچنین اروپا متوقف شد به مدت 30 روز از 17 ماه مارس در حال حاضر به طور نامحدود.

به عنوان عفونت افزایش همسایه برزیل, دولت راه اندازی دالان امن در مرز استانهای اجازه می دهد برزیل رانندگان برای دسترسی به حمام و سرویس بهداشتی مواد غذایی و خالی کردن محصولات با حداقل تماس با آرژانتین.

سلامت 'non-سیستم' تکه تکه بی اثر نابرابر
تمام آرژانتین را یک حق در قانون اساسی به مراقبت های بهداشتی اما این به این معنا نیست زیاد به دلیل ناخالص نابرابری. آن چهل تکه منطقه ای و ملی قوانین بدون انسجام ترکیبات این مشکل و در نتیجه بسیار پیچیده و ناهموار پوشش.

جومو Kwame Sundaram

جدید چپ پوپولیستی دولت از دسامبر 2019 از Peronist جمهور آلبرتو فرناندز معکوس قبلی Macri دولت ریاضت شدید اقدامات زیر یک برنامه صندوق بین المللی پول و تنزل از وزیر بهداشت به غیر از دولت که تا به حال بیشتر تضعیف آن در حال حاضر ناتوان سلامت 'non-سیستم'.

یک دهم از جمعیت عمدتا در اطراف بوئنوس آیرس دارای بیمه درمانی خصوصی حصول اطمینان از دسترسی به بیمارستان های خصوصی با بسیاری از بهترین پزشکان و پرستاران و تجهیزات.

حدود یک سوم از جمعیت عمدتا فقیر روستایی – ندارد هیچ بیمه درمانی و انتخاب کمی دیگر از مزمن کمبود بودجه روبرو شده و understaffed بیمارستان های دولتی. بسیاری از آرژانتین دریافت پوشش بهداشت و درمان از طریق اتحادیه با بیش از 300 طرح های مختلف ارائه بسیار مزایای مختلف.

30 آوریل 214 مرگ و میر بوده است نسبت داده شده به این ویروس در حالی که تایید عفونت رسیده 4,285 احتمالا بیش از حد چند با توجه به پایین تست سرعت. 26 مارس تنها حدود 50000 آزمایشات انجام شده بود برای آن 45.2 میلیون جمعیت در مقایسه با شیلی 150,000 برای 19.1 میلیون. اما دولت آرژانتین است که به سرعت در حال افزایش آن تست ظرفیت.

حفاظت از اقتصاد مردم
برای دولت جدید بحران نمی تواند در یک زمان بدتر وارث یک اقتصاد در رکود عمیق با ناخالص بدهی عمومی در سراسر ایالات متحده$323 میلیارد (93.3 درصد از تولید ناخالص داخلی سالانه تورم بیش از 50 درصد فقر بالای 40 درصد بیکاری در تقریبا 10 درصد و پزوی آرژانتین از دست داشتن 68 درصد از ارزش خود را در سال 2019.

هنوز آرژانتین متعهد در حدود 2 ٪ از تولید ناخالص داخلی اقتصادی و اجتماعی تسکین بسته اطمینان حاصل کرد که هیچ خدمات ضروری – آب و برق و گاز, تلفن همراه, تلفن ثابت, خطوط تلفن ثابت, اینترنت و تلویزیون کابلی – برش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی دریافت کنندگان و خانوارهای با درآمد کمتر از U$520 با توجه به عدم پرداخت.

دولت را فراهم می کند 10,000 پزو (حدود 150 دلار) به عنوان یک اورژانس خانواده درآمد داخلی را به کارگران و دیگر کم درآمد حقوق بگیران اولویت بندی کسانی که واجد شرایط برای جهانی کودک کمک هزینه و کمک هزینه برای زنان باردار است. نزدیک به هشت میلیون آرژانتینی دریافت امداد از پرداخت 21 مارس.

دولت ساخته شده است که هر کارفرما بدون در نظر گرفتن تجارت و اندازه های واجد شرایط برای کمک های اضطراری برنامه ای برای کار و تولید به تعویق انداختن و یا کاهش مالیات بر کسب و کارهای کوچک تا 95% و پرداخت کارکنان نیمه تمام حداقل دستمزد ماهانه.

بیش از آمریکا 30 میلیون دلار اختصاص داده شده برای کمک غذایی به تنهایی با ملی, استانی و مقامات شهرداری و بسیج بسیاری به کار در آشپزخانه. فرناندز وعده داده است مواد غذایی و دیگر منابع مورد نیاز برای زنده ماندن به خصوص توسط فقیر.

دولت همچنین بانک های مورد نیاز به گسترش صدها میلیون دلار در وام در نرخ بهره کاهش می یابد برای حفظ اقتصاد شناور. دولت نیز به حالت تعلیق اخراج و منجمد تمام اجاره بها را افزایش می دهد تا سپتامبر علاوه بر absolving کمترین براکت مالیاتی مجازات برای پرداخت راهپیمایی خود را از مالیات است.

به عنوان مستند همچنان آرژانتین اقتصادی و اجتماعی تسکین بسته رشد کرده است تقریبا هر روز تقریبا به دو اصل مبلغ متعهد به 3.5 درصد از تولید ناخالص داخلی در ماه آوریل پایان.

وحدت ملی در برابر بیماری
با وجود آرژانتین به شدت تفرقه سیاست جدید رئیس جمهور اصرار بر ایستاده با رهبران از سراسر طیف سیاسی در یک صفحه نمایش نادر از وحدت به اعلام 19 مارس مستند.

دولت ملی است که با همکاری نزدیک با دولت فرمانداران و همچنین کلیه ارائه دهندگان خدمات سلامت تامین بخش خصوصی همکاری بدون ملی.

در همین حال نیروهای مسلح ساختمان تریاژ مراکز در صورت افزایش عفونت در حالی که اجتماعی و مذهبی و گروه های کسب و کار با هم کار کنند برای ارائه مواد غذایی به بیش از دو میلیون در بیشتر بوئنوس آیرس منطقه به تنهایی.

با وجود اقدامات امداد بسیار سختی باقی مانده است به خصوص برای کسانی که فقیر شلوغ barrio زاغه و با تکیه بر درآمد روزانه. در عین حال آن اقدامات را 94.7% تایید با رئيس جمهور در محبوبیت افزایش به 81 درصد.

بحران به عنوان فرصت
پس از گرفتن دفتر رئیس جمهور فرناندز افزایش مالیات مترقی سعی کنید به تعادل بودجه برای بازگرداندن رشد به جای پرداخت طلبکاران خارجی است. به جای کاهش هزینه های اجتماعی او کاهش هزینه های بهره ثروتمند به عنوان مثال با کاهش حقوق بازنشستگی بالاتر اما نه برش کوچکتر.

داشتن اعلام کرد که بدهی های خود نیاز به تغییر ساختار دولت جدید ساخته شده در ساختار ارائه به طلبکاران قبل از همه گیر شد مرکزی آن نگرانی. دولت سازمان یافته یکی دیگر از نمایش وحدت ملی خود به اصرار که آن را نمی تواند پرداخت وام در حالی که برخورد با این بیماری همه گیر.

در 16 آوریل, وزیر اقتصاد مارتین گوزمن خواستار آن شدند که طلبکاران پذیرش اوراق بهادار جدید به جای US$65 میلیارد دلار از اوراق قرضه تقریبا 40 درصد از بدهی های ارز خارجی.

آرژانتین نیز به دنبال کوچک 'کوتاه کردن مو' از 5.4 درصد بدهی اصل صرفه جویی در دولت US$3.6 میلیارد و برش و پرداخت سود 62%. این بازپرداخت خواهد شد شروع به پایین در فقط 0.5% آغاز در اواخر سال 2023 خواهد شد و اوج در 2029 در کمتر از 5 درصد است. این طرح را صرفه جویی در دولت U$37.9 میلیارد دلار در بهره.

فرناندز رئیس جمهور همچنین با استقبال از مشترک G20 بیانیه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول پیشنهاد فوری بدهی برای فقیرترین کشورها در حالی که خواستار جهانی بشردوستانه صندوق اضطراری برای مقابله با این بیماری همه گیر.

گوزمن نیز خواست همکار G20 وزیران دارایی برای استفاده از تمام ابزار' از سیاست های اقتصادی از جمله دو جانبه معاوضه برای کمک به کشورها بیشترین نیاز.

در ضمن به نظر می رسد اجماع از انواع که آرژانتین پنجه این بیماری همه گیر و نه به خوبی تا کنون با وجود آن مشکل نظام سلامت و مشکلات اقتصادی.

27 مارس بلومبرگ تیتر آرژانتین فداکاری اقتصاد به دفع ویروس, برنده ستایش اسیر بی رحمانه معضل Covid-19 را مطرح کرد برای مردم و دولت برای انتخاب بین زندگی و معیشت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب