Coronavirus – مناطق شهری صورت فشار از همه گیر

توسعه و کمک های, ویژه, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فق

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399
توسعه و کمک های, ویژه, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد
During the first month of the virus spreading across the globe, one of the regions that governments and health experts were concerned about was South Asia. The region is home to large slums in places such as India and refugee camps in Bangladesh. Over a million Rohingya refugees are now cramped in hilly terrains of Ukhiya in southeastern regions of Cox’s Bazar along Bangladesh’s border with Myanmar. Credit: ASM Suza Uddin/IPS

در طول ماه اول از این ویروس گسترش در سراسر جهان یکی از مناطق که دولت و کارشناسان بهداشت و درمان نگران بودند جنوب آسیا است. منطقه است خانه را به بزرگ محله های فقیرنشین در مکان هایی مانند هند و اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش است. بیش از یک میلیون Rohingya پناهندگان در حال حاضر تنگ در موقعیتهای پر از تپه از Ukhiya در جنوب شرقی مناطق کخس بازار همراه بنگلادش مرز با میانمار است. اعتبار: ASM سوزا الدين/IPS

سازمان ملل متحد Jul 29 2020 (IPS) - اثر بیماری همه گیر کوروناویروس و متعاقب آن جهانی مستند ممکن است یک قلمزن اثر در شهرستانها و مناطق شهری نسبت به مناطق روستایی احتمالا زنان بیشتر در معرض خشونت است.

با توجه به سازمان ملل متحد سیاست مختصر در مورد تاثیر COVID-19 در شهری با جمعیت مناطق شهری هستند "epicentre" از coronavirus همه گیر میزبانی حدود 90 درصد از کل موارد.

با عواملی مانند گردشگری ، مسکن ، بهداشت و درمان و عدم دسترسی به آب تمیز و شيوع جرم و جنایت که منفی تحت تاثیر این بیماری همه گیر در مناطق شهری ممکن است پیدا کردن آن را بیشتر به چالش کشیدن برای رسیدگی به بحران مختصر اعلام کرد.

این می تواند یک اثر موج دار شدن در دیگر مسائل از جمله امنیت زنان آنها را بیشتر در معرض خشونت و سوء استفاده.

دلیل این است که زنان بیشتر احتمال دارد به کار در بخش غیررسمی با دسترسی کمتر به حمایت اجتماعی Mariastefania Senese یک برنامه مدیریت افسر در U. N. وزارت اقتصادی و امور اجتماعی گفت: IPS.

"در سراسر جهان از آنها به طور کلی درآمد کمتر صرفه جویی در مصرف کمتر و همچنین برگزاری امن کمتر مشاغل," او گفت:. "آنها با ظرفیت کمتر از مردان به جذب شوک های اقتصادی."

در روز شنبه راه اندازی مختصر U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام جامع اقدامات برای مقابله با چالش های شهری بخش در سراسر جهان به عنوان آنها مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. به نام او برای حمایت از دولت های محلی با استفاده از رنگ سبز اقدامات نسبت به بهبود اقتصادی و رهبران را به اولویت جوامع به حاشیه رانده.

"ما نیاز به اطمینان حاصل شود که تمام مراحل پاندمی پاسخ مقابله با نابرابری و توسعه بلند مدت کسری و حفظ انسجام اجتماعی" او گفت:.

این بیماری همه گیر کوروناویروس تنها به افزایش شکاف نابرابری در سراسر جهان, از جمله کسانی که در آموزش و پرورش, بهداشت زنان و دیجیتال تقسیم.

مناطق شهری هستند بدون استثنا.

به عنوان مختصر توضیح می دهد که شهرها در حال حاضر یک سر چشمه برای "deep-rooted نابرابری" با یک فرد دسترسی به خدمات تا حد زیادی وابسته به جایی که آنها زندگی می کنند و کار می کنند. این می تواند تحت تاثیر عوامل دیگری مانند دسترسی به آب پاک و همچنین چقدر فضا آنها را به حفظ اجتماعی فاصله.

در طول ماه اول از coronavirus گسترش در سراسر جهان یکی از مناطق که دولت و کارشناسان بهداشت و درمان نگران بودند جنوب آسیا است. منطقه است خانه را به بزرگ محله های فقیرنشین در مکان هایی مانند هند و اردوگاه های پناهندگان در بنگلادش است. این نگرانی آمد و با همین دلیل خوب است به عنوان اثبات با یافته های بدست آمده در این مختصر.

تقریبا یک چهارم از جمعیت جهان یک میلیارد نفر شده اند تحت فشار قرار دادند به زندگی در محله های فقیرنشین و یا اسکان غیررسمی با توجه به جهانی بحران مسکن. با توجه به مختصر این است که بیشتر تشدید به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"با محدود و یا بدون درآمد در طول مستندات شهری فقیر در همه کشورها صورت خطر اخراج در حالی که ازدحام بیش از حد در کیفیت پایین مسکن باعث افزایش خطر انتقال سریع" این مختصر متحده است.

همچنین ادعا می کند که در شهرستانها هستند که از لحاظ اقتصادی وابسته به گردشگری می تواند رنج می برند به شدت با توجه به پیش بینی 80 درصد کاهش در درآمد از گردشگری بین المللی در سال 2020 است.

اما برخی از شهرستانها نگرانی های مختلف. برای مثال پورتوریکو ساکنان اخیرا خواستار آن شدند که فرودگاه تعطیل شود برای جلوگیری از مسافران بین المللی که در ادامه به گله جزیره اغلب بدون حفظ هر اجتماعی فاصله مقررات.

"وجود دارد یک نیاز برای دولت های محلی برای تقویت همکاری خود را با جامعه مدنی و بخش خصوصی به تجدید نظر و ایجاد توسعه پایدار و انعطاف پذیر گردشگری" Senese گفت: IPS.

با وجود این نگرانی دبیر کل صدا و امیدوار به راه هایی که در آن کشورهای مختلف و رهبران می توانند با هم برای مبارزه با این.

"شهرستانها نیز به خانه فوق العاده همبستگی و انعطاف پذیری غریبه, کمک به یکدیگر, خیابان تشویق در حمایت از کارگران ضروری کسب و کار محلی اهدای زندگی-صرفه جویی در منابع. ما را دیده اند بهترین روح انسان در نمایش" اشاره به این حادثه تلخ گفت.

اظهارات خود را تکرار تغییرات مثبت که در این مختصر مانند یک "شتاب شتاب دیجیتال شدن دستگاه در ارائه خدمات از جمله پزشکی از راه دور تغییرات به کار از راه دور و استفاده از تکنولوژی به جنبه های مختلف پیشگیری از بحران و مدیریت.

"همانطور که ما پاسخ به همه گیر و کار به سمت بهبود ما نگاه به شهرهای ما به عنوان هاب از جامعه انسانی نوآوری و ابتکار" اشاره به این حادثه تلخ اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن