COVID-19 افزایش درد و رنج کودکان در درگیری

مسلح درگیری کودکان در خط مقدم ویراستاران' انتخاب برجسته جهانی, عناوین, حقوق بشر, شرایط اضطراری انسانی, IPS ساز

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
مسلح درگیری کودکان در خط مقدم ویراستاران' انتخاب برجسته جهانی, عناوین, حقوق بشر, شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

کودکان در خط مقدم

the ongoing conflict and continued prevalence of female genital mutilation (FGM) in Mali, creates a worrying picture for the West African nation. Credit: William Lloyd-George/IPS

درگیری های جاری و ادامه داد: شيوع female genital mutilation (FGM) در مالی باعث ایجاد نگرانی در تصویر برای این کشور غرب آفریقا. اعتبار: ویلیام لوید جورج/IPS

سازمان ملل متحد Jun 25 سال 2020 (IPS) - فعلی coronavirus همه گیر است که با داشتن یک تاثیر عمیقی بر روی کودکان در مناطق جنگی — با دختران به خصوص در معرض خطر بالاتر از خشونت جنسی و نگرانی های بهداشتی.

"برای دختران نوجوان به طور خاص این اختلال می تواند پیامدهای عمیقی از جمله افزایش نرخ بارداری و کودک در اوایل ازدواج کودکان" شانون Kowalski, مدیر حمایت و سیاست بین المللی سلامت زنان ائتلاف (IWHC) گفت: IPS.

Kowalski مشترک نگرانی خود را این هفته پس از باز کردن بحث در کودکان و درگیری های مسلحانه در سازمان ملل متحد, که در آن کارشناسان به اشتراک گذاشته پیشرفت در تلاش به جلو و کودکان جنگ زده شرایطی و همچنین به عنوان چگونه از زمان همه گیر شده این موضوع پیچیده تر است.

ویرجینیا گامبا نماینده ویژه دبیر کل برای کودکان و درگیری های مسلحانه گفت: تیم او تا به حال مستند 25,000 نقض فاحش علیه کودکان.

هنریتا جلو, مدیر اجرایی U. N. صندوق کودکان (یونیسف) گفت: در Jun. 23 نشست خبری که اگر چه این سازمان در حال نجات تقریبا 37,000 کودکان در سه سال گذشته وجود دارد باقی می ماند عظیم نگرانی در مورد تعدادی از کودکان هنوز در شرایط وخیم.

او اشاره کرد یونیسف نظارت و گزارش ساز آمار بیش از 15 سال گذشته است که منعکس کننده این واقعیت است.

یونیسف مستند در مجموع 250,000 موارد نقض فاحش علیه کودکان در درگیری های مسلحانه از جمله:

  • استخدام و استفاده از بیش از 77,000 کودکان;
  • قتل و نقص عضو از بیش از 100 ، 000 کودکان;
  • تجاوز به عنف و خشونت جنسی در برابر بیش از 15000 کودکان;
  • ربودن بیش از 25, 000 کودکان و
  • تقریبا 17,000 حمله به مدارس و بیمارستان ها.

اعداد منعکس قبر — و به موقع ، در مارس 12, تروریست ها در منفجر کردن یک بیمارستان در کابل, افغانستان, کشته شدن 24 نفر از جمله دو نوزاد. پزشکان بدون مرز (MSF) است پس کشیده از بیمارستان با استناد به نگرانی های امنیتی.

این تنها مشکل عمیق تر برای به حاشیه رانده جمعیت از جمله زنان و کودکان است. جلو و گفت: کودکان در مناطق جنگی که در حال حاضر بیشتر در این بیماری همه گیر در "دو نقطه ضعف" با توجه به این که آنها به احتمال زیاد برای پیدا کردن خود را در "افزایش خطر خشونت و سوء استفاده, کودک, ازدواج و استخدام به گروه های مسلح".

افزایش عمومی در تعارض

کارشناسان می گویند که شده است وجود دارد افزایش در سازماندهی خشونت در نقاط مختلف جهان تحت این بیماری همه گیر. سام جونز مدیر ارتباطات در درگیری های مسلحانه مکان و رویداد اطلاعات پروژه (ACLED) و جمع آوری داده ها و بحران های نقشه برداری پروژه گفت: IPS است که آنها به مستند سرکوب دولتی و متعاقب خشونت در برخی از مکان های زیر همه گیر در حالی که در برخی دیگر از موارد "طرفین باید مورد استفاده همه گیر به عنوان یک فرصت برای تشدید مبارزات و یا فشار مزیت".

جونز' نگرانی منعکس شد در ميدان سخنرانی on Jun. 23 جایی که او اشاره کرد که زمانی که ایالات متحده دستکاری این نوع از بحران این کودکان که سخت ترین ضربه.

"حد اغلب احزاب در تضاد هستند و استفاده همه گیر و نیاز به رسیدن به و حمایت از کودکان...برای استفاده سیاسی" او گفت:. "کودکان هستند و نه آلت و یا تراشه چانه زنی – این باید متوقف شود."

برخی از مناطق دیده می شود چه جونز گفت که بزرگترین افزایش در خشونت سازمان یافته از این بیماری همه گیر را شکست در سراسر جهان: لیبی و یمن و هند و مالی و اوگاندا.

برای همه کشورها به جز اوگاندا آن صرف تشدید در حال حاضر موجود خشونت; در اوگاندا خشونت در آمد و در قالب دولت محدودیت.

"توسط اواسط ماه آوریل ACLED در حال حاضر ثبت بیش از 1000 مجموع مرگ و میر ناشی از درگیری ها در مالی. بیش از سه ماه اول سال ما ثبت شده نزدیک به 300 غیر نظامی و تلفات به 90 درصد افزایش نسبت به سه ماهه قبلی," او گفت:.

"در بهترین حالت خشونت همچنان ادامه دارد و با وجود این همه گیر در حالی که در بدترین حالت هر دو گروه های مسلح و نیروهای دولت می تواند با استفاده از آن به عنوان یک فرصت به سطح شیب دار تا فعالیت و هدف قرار دادن غیر نظامیان," او اضافه شده است.

چگونه جنگ بر کودکان و دختران

بحران در مالی است به خصوص از اهمیت به عنوان حامیان حقوق بشر منتشر شد بیانیه ای نگرانی فقط یک روز پس از این جلسه در مورد Mali شکست برای جلوگیری female genital mutilation (FGM).

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر (OHCHR) مطرح هشدار در مورد گزارش منتشر شده توسط کمیته رفع تبعیض علیه زنان اعلام کرد که بیش از 75 درصد از دختران زیر سن 14 سالگی رفته بود از طریق تمرین همانطور که از 2015.

از جمله دیگر یافته های این کمیته در بر داشت که دولت "موفق به تضمین قربانیان ختنه زنان دسترسی به کافی و مقرون به صرفه مراقبت از سلامت از جمله سلامت جنسی و باروری, مراقبت".

نگرانی های مطرح شده توسط کارشناسان مانند جلو و کوالسکی که در کنار اطلاعات در مورد درگیری های جاری و ادامه داد: شيوع ختنه در مالی باعث ایجاد نگرانی در تصویر برای این کشور غرب آفریقا.

به گزارش کمیته یافت که زنان و دختران در مالی در حال حاضر دسترسی محدود به بهداشت جنسی و باروری.

در ضمن جلو اشاره کرد که این بیماری همه گیر را تشدید کرده است عدم دسترسی برای زنان و دختران در کشور است که در حال حاضر در حال تلاش برای فراهم کردن دسترسی. این افزایش به سوالات در مورد, چگونه, در بالا بودن کشور در جنگ همه گیر است و بیشتر تشدید سلامت دختران که دچار ختنه در مالی.

جلو و گفت: در حال حاضر همه گیر بیشتر می افزاید: لایه ها به بحران های اطراف کودکان در درگیری های مسلحانه.

"به عنوان اپیدمی گسترش امکانات بهداشت و درمان شده اند آسیب دیده و یا تخریب شده در جنگ, خدمات, شده اند به حالت تعلیق در کودکان از دست رفته از مراقبت های پزشکی اولیه از جمله واکسیناسیون و آب بهداشتی و سیستم آسیب دیده اند و یا یکسره نابود ساختن آن غیر ممکن است برای کودکان به شستن دست های خود را," او گفت:.

در ضمن Kowalski از IWHC نگرانی در مورد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اخیر تصمیم به جلو و بودجه از سوی سازمان بهداشت جهانی و آنچه در آن به معنی برای دختران گرفتار در جنگ است.

"علاوه بر این در بسیاری از کشورها تحت تاثیر COVID-19 ما در حال تجربه افزایش خشونت مبتنی بر کاهش دسترسی به پیشگیری از بارداری و سقط جنین دیگر ارائه خدمات بهداشت باروری و کاهش کیفیت سلامت مادران در مراقبت از همه که به شدت برای زنان و دختران در جنگ," او گفت:.

گامبا پس از به اشتراک گذاری آمار کودکان مبتلا در جنگ به پایان رسید او از سخنرانی مهم توجه داشته باشید.

"پشت این ارقام پسران و دختران با سرقت کودکی و رویاهای در هم شکسته و با وجود خانواده ها و جوامع از هم پاشیده با خشونت و درد و رنج" او گفت:. "تنها چیزی که کودکان و جوامع مشترک امروز امید خود را برای صلح و زندگی بهتر و آینده ای بهتر است. ما باید افزایش به دیدار که در انتظار است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب