Covid-19 امن محل کار: جزئیات برای بازگشت به کار

شاتر به عنوان دولت میسازد دستورالعمل های مختلف برای محل کار در انگلستان اقتصاد پرسنل امروز به بررسی برخی از جز

توسط AKHSHIJNEWS در 23 اردیبهشت 1399

شاتر

به عنوان دولت میسازد دستورالعمل های مختلف برای محل کار در انگلستان اقتصاد پرسنل امروز به بررسی برخی از جزئیات و به نظر می رسد در آخرین مشاوره برای کارفرمایان در بازگشت به محل کار از CIPD.

این گروه برای کسب و کار و استراتژی صنعتی شب گذشته منتشر دقیق راهنمایی برای هشت جداگانه در محل پس از مشورت با کارفرمایان و اتحادیه های کارگری بهداشت عمومی انگلستان بهداشت و ایمنی اجرایی و تفویض دولت.

و همچنین توصیه مفصل برای "Covid-19 امن" محل کار دولت نیز مشخص شده پنج گام های عملی برای کسب و کار متمرکز بر پنج نکته کلیدی که باید اجرا شود به عنوان به زودی به عنوان آن را عملی, به طور خاص:

  • کار از خانه که در آن ممکن است
  • انجام Covid-19 خطر asssessments و نشر آنلاین
  • حفظ دو متر اجتماعی فاصله هر جا که امکان پذیر است
  • که در آن اجتماعی فاصله ممکن نیست مدیریت انتقال ویروس در معرض خطر با موانع تغییر الگوهای تغییر و به حداقل رساندن تعداد زیادی از مردم با هم کار و
  • بهبود تمیز کردن اقدامات است.

راهنمایی در امر کسب و کار در حال حاضر باز است اما همچنین شامل راهنمایی برای خرده فروشی که دولت معتقد است می تواند در یک موقعیت برای شروع یک مرحله به مرحله بازگشایی در اولین از 1 ژوئن.

در پیش بینی از شب گذشته اعلام CIPD خواست کسب و کار برای اطمینان حاصل شود که آنها می توانید ملاقات سه کلید آزمون قبل از آوردن کارکنان به محل کار:

آن را ضروری? – اگر مردم می تواند همچنان به کار از خانه آنها باید همچنان به انجام این کار برای آینده قابل پیش بینی. اگر آنها نمی, است که کار خود را ضروری و یا می تواند کسب و کار همچنان کردند و آنها را برای دیگر به آنها زمان مورد نیاز برای قرار دادن اقدامات ایمنی و روشن کارمند راهنمایی و مشاوره در محل ؟

آن است بی خطر است ؟ – کارفرمایان وظیفه دارند از مراقبت برای شناسایی و مدیریت ریسک به اطمینان حاصل شود که محیط کار به اندازه کافی امن برای بازگشت به. این شامل اجتماعی فاصله اقدامات بالقوه اینصورت فضای کاری و زمینه های مشترک ممکن است تغییر ساعت کار برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض و افزایش تمیز کردن اقدامات است. کارفرمایان باید به تدریج آزمون این اقدامات در عمل و اطمینان حاصل شود آنها می توانند به کار با اعداد بزرگتر قبل از تشویق بیشتر از نیروی کار خود را به عقب.

آن است که دو طرف توافق ؟ – CIPD تحقیقات نشان داده است که چهار در 10 افراد مضطرب در مورد بازگشت به کار و وجود نگرانی های مردم می تواند مجبور به عقب. آن را می گوید آن را حیاتی وجود دارد که هر یک از گفت و گو میان کارفرمایان و مردم خود را بنابراین نگرانی از قبیل رفت و آمد می تواند مطرح شود و افراد نیازها و نگرانی های گرفته شده را به حساب. وجود دارد نیاز به انعطاف پذیری در هر دو طرف به جای مختلف کار برنامه به عنوان روش مدیریت برخی از این مسائل.

CIPD اجرایی پیتر پنیر هشدار داد که حتی زمانی که این سه شرایط در حال بازگشت به کار باید تدریجی: "بازگشت به کار یک تعهد عظیم برای کارفرمایان است و به احتمال زیاد برای اثبات بسیار سخت تر از نسخه اصلی مستند به عنوان وجود دارد بسیاری از متغیرهای."

وی افزود: "صاحبان کسب و کار باید تعادل تمایل خود را برای گرفتن کسب و کار خود را تا و در حال اجرا دوباره با حفاظت از مردم خود را در بهداشت و تندرستی. دولت و ارشاد و بهداشت و ایمنی را تنها تا کنون; کسب و کار باید به فکر می کنم در مورد آنچه که مورد نیاز است برای خود سازمان و نیازهای خاص خود مردم است.

"ما یک راه طولانی پیش رو به بریتانیا بازگشت به کار, اما با در نظر گرفتن زمان به فکر می کنم از طریق محل کار حمایت و تعامل با کارکنان کسب و کار خواهد شد در موقعیت بسیار بهتری به مردم را در زمان مناسب و در راه حق."

Covid امن محل کار

  1. دفاتر

کارکنان باید به ادامه کار از جایی که ممکن است. افراد مورد نیاز در سایت ممکن است شامل کارگران در نقش های حیاتی برای "عملیاتی تداوم امن مدیریت امکانات و یا الزامات قانونی" و است که نمی توان از راه دور. افرادی که قادر به کار از راه دور با توجه به صفحه اصلی شرایط و یا در دسترس نبودن تجهیزات لازم نیز ممکن است شامل در دفتر.

برای آن دسته از کارکنان که به دفتر کارفرمایان باید با حصول اطمینان از این که کارکنان که معمولا سفر با حمل و نقل عمومی باید مکان برای پارک اتومبیل خود را و یا دوچرخه و همچنین تغییر امکانات برای کسانی که امید بستن به چرخه و یا اجرا به کار می کنند. متناوب ورود و خروج و همچنین زمان استراحت باید در نظر گرفته شود.

یکی از راه سیستم باید ایجاد شود که در آن ممکن است برای به حداقل رساندن تماس با ما در میان مردم است. کارفرمایان باید بررسی پوسته ها و فرآیندهای به مردم اجازه می دهد به کار بیشتر جدا از یکدیگر. با استفاده از کف نوار علامت گذاری مناطق برای کمک به کارگران نگه داشتن دو متر از هم جدا. که در آن ممکن است به حرکت ایستگاه های کاری بیشتر از هم جدا ترتیب مردم به کار در کنار هم و یا دور از یکدیگر به جای چهره به چهره. اگر کاری را نمی توان بیشتر از هم با استفاده از صفحه نمایش برای جدا کردن مردم از یکدیگر است.

کارفرمایان باید جلوگیری از استفاده از میز اما که در آن نه ممکن است ایستگاه های کاری و هر مشترک تجهیزات باید تمیز و sanitised بين کارکنان است.

اگر جلسات برگزار نمی از راه دور آنها باید شامل فقط افرادی که کاملا لازم و برگزار می شود, خارج که در آن ممکن است.

مناطق کار و تجهیزات باید به طور منظم تمیز باید به عنوان اشیاء و سطوح است که در حال لمس به طور منظم مانند دستگیره درب و صفحه کلید مطمئن شوید وجود دارد کافی در اختیار ترتیبات. استفاده از بالا لمسی اقلام و تجهیزات مانند پرینتر و یا وایت برد های هوشمند, باید محدود شود. فضاهای کاری باید پاک شود و زباله و کارکنان وسایل برداشته شود در پایان یک شیفت.

  1. ساخت و ساز و کار

برخی از توصیه های چنین سرسام آور clock-و ساعت-خاموش بار و معافیت اعمال در سراسر هیئت مدیره. در ساخت و ساز کارفرمایان نیز نیاز به در نظر گرفتن ایجاد مناطق در یک سایت برای به حداقل رساندن شانس خود را از کارگران گسترش ویروس. دست ابزار کنترل و ماشین آلات باید sanitised پس از استفاده. دولت توصیه نمی شود اضافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

  1. کارخانه ها کارخانه و انبارها

کارفرمایان نیاز به اطمینان حاصل شود که سطوح به طور منظم به لمس غالبا تمیز و دست sanitiser در دسترس ساخته شده است. تغییرات باید مردم همان کار برای به حداقل رساندن تماس های اجتماعی.

تحویل باید بزرگتر و کمتر به حداقل رساندن تماس با بازدید کنندگان. دوباره دولت توصیه نمی شود اضافی PPE.

  1. آزمایشگاه و امکانات پژوهشی

و همچنین به عنوان دستورالعمل های مربوطه در بالا توصیه ها عبارتند از حرکت کنترل دسترسی در پایین دسته labs به طوری که مردم مجبور به استفاده از کارت های دسترسی و معرفی جریان یک طرفه از طریق ساختمان توجه خاص به راهروهای طولانی است که می تواند بیشتر رایج در آزمایشگاه ساختمان.

  1. رستوران ها ارائه غذای آماده و یا تحویل

راهنمایی شامل به حداقل رساندن تماس بین آشپزخانه کارگران جلو از خانه و کارگران و تحویل رانندگان به عنوان مثال با داشتن مناطق که از آن تحویل راننده می تواند جمع آوری و بسته بندی مواد غذایی. کارفرمایان باید نصب پرده بین جبهه از خانه کارگران و مشتریان که در آن ممکن است تشویق به پرداخت تماس و محدود کردن دسترسی به محل برای مشتریان جمع آوری takeaways. دو متر مرزبندى باید در دسترس ساخته شده برای مشتریان صف بندی و مردم باید به خواسته به صبر در اتومبیل های خود را. رستوران ها باید درخواست مشتریان برای سفارش آنلاین و یا تلفنی به منظور کاهش صف و تلو تلو خوردن وانت بار.

  1. دیگر خانه های مردم

این راهنمایی در مورد کسانی که مشغول به کار در دیدن و یا ارائه به محیط خانه به عنوان مثال مردم ارائه خدمات تعمیر, متر, خوانندگان, لوله کش, پاک کننده آشپز و نقشه برداران حتی رانندگان تحویل لحظه ای در درب.

ما یک راه طولانی پیش رو به بریتانیا بازگشت به کار, اما با در نظر گرفتن زمان به فکر می کنم از طریق محل کار حمایت و تعامل با کارکنان کسب و کار خواهد شد در موقعیت بسیار بهتری به مردم را در زمان مناسب و در راه حق" – پیتر پنیر CIPD

کارگران باید با بحث خانواده پیش از سفر به بپرسید که دو متر فاصله مشاهده شده برای درب های داخلی به سمت چپ باز به حداقل رساندن تماس با دستگیره. کارکنان باید شناسایی مناطق شلوغ برای مثال پله ها و راهروها و حداقل رساندن حرکات در این مناطق است. آنها باید خود را مواد غذایی و نوشیدنی و استراحت در خارج که در آن ممکن است.

دولت توصیه می کند با استفاده از یک ثابت جفت شدن سیستم اگر مردم مجبور به کار در نزدیکی – برای مثال در طول دو نفر مونتاژ و یا تعمیر و نگهداری و تخصیص همان کارگران به یک خانواده که در آن شغل هستند و تکراری.

  1. وسایل نقلیه

این شامل هر کسی که کار می کند یا از یک وسیله نقلیه از جمله "پیک همراه کارگران و رانندگان کامیون در سایت حمل و نقل کار وسایل نقلیه و نیروهای میدانی".

هدایت شامل تمیز کردن مکرر از تجهیزات و اشیاء و سطوح است که در حال لمس به طور منظم مانند درب دستگیره پمپ سوخت و خودرو و ساخت مطمئن شوید که وجود دارد کافی در اختیار ترتیبات; تشویق کارگران برای شستن دست قبل از سوار شدن وسایل نقلیه و حفظ مقدار کافی از دست sanitiser یا دستمال مرطوب داخل وسایل نقلیه برای فعال کردن کارگران برای تمیز کردن دست ها پس از هر تحویل و یا افت کردن.

  1. مغازه

راهنمایی برای مغازه ها و شاخه های امر به کسب و کار است که در حال حاضر باز مانند داروخانه ها و مغازه های مواد غذایی و همچنین دیگران خرده فروشی واحد در حال حاضر بسته است اما که ممکن است قادر به باز کردن در ماه آینده.

دولت می گوید این کسب و کار باید محاسبه تعداد مشتریان است که می تواند به دنبال دو متری اجتماعی فاصله در فروشگاه با در نظر گرفتن نه تنها کل فضای طبقه بلکه "خرج کردن امتیاز" مانند درگاه. محدود کردن تعدادی از مشتریان در فروشگاه در هر زمان.

تا آنجا که ممکن است که در آن کارگران به تیم تقسیم و یا تغییر گروه های رفع این طوری که که در آن تماس اجتناب ناپذیر است و این اتفاق می افتد در میان همان مردم است. شناسایی مناطق که در آن مردم به طور مستقیم عبور همه چیز را به یکدیگر و پیدا کردن راه هایی برای خلاص شدن از تماس مستقیم مانند با استفاده از رها کردن نقاط و یا انتقال مناطق.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن