ده راه‌ها مرسوم، مد روز} برای بهبود در عینک شنا

از اولین اقدامات بنجامین فرانکلین، تأسیس کلوب جنتو در سن بیست و یک سالگی بود. فرانکلین در دوران زندگی به فعال

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از اولین اقدامات بنجامین فرانکلین، تأسیس کلوب جنتو در سن بیست و یک سالگی بود. فرانکلین در دوران زندگی به فعالیتهای اجتماعی (مانند تأسیس باشگاه مخفی جنتو)و خدمات عمومی و امدادرسانی همت گماشت و به عضویت در این مؤسسات پذیرفته شد. این کتاب تا ۵۸ سالگی فرانکلین را در بر میگیرد، در صورتی که فرانکلین ۸۴ سال عمر کرده و سالهای پایانی زندگی او در این کتاب درج نشدهاست. فرانکلین در فیلادلفیا به صنعت چاپ روی آورد و کتابهای بیشماری را منتشر ساخت. در روزنامهٔ برادرش چهارده مقالهٔ طنزآمیز و کوتاه منتشر کرد. ساویر در داستان به کیت آستن علاقه دارد و در فصل سوم موفق میشود ساویر واقعی (پدر جان لاک) را با فشردن زنجیر به دور گردن او به قتل برساند. این گل فشان از معدود گلفشانهای دنیاست که دور از ساحل قرار دارد. سعی و کوشش: زمان را ازدست مده، هر لحظه به کاری سودمند بپرداز، کارهای باطل را از خود دور کن. صبح، ظهر، عصر و زمان شب. فرانکلین در آن زمان سفیر مستعمرات آمریکا در انگلستان بود و یک هفته فراغت کاری داشت، در ۶۷ یا ۶۸ سالگی شروع به نوشتن بخش اول آن کرد، بعد از مدتی آن را رها کرد و حدود ۱۳ سال با مسائلی همچون استقلال آمریکا، جنگهای داخلی و…

نهایتاً به توصیه دو نفر از دوستانش، بعد از ۱۳ سال، یعنی در دو سه سال آخر عمرش به نوشتن این کتاب ادامه داد و بخش دو، سه و چهار آن را نوشت. رنگ لنز عینک: با کمی گشت و گذار در فروشگاه های مختلف ورزشی می توانید با عینک های شنایی مواجه شوید که لنز عینک آنان دارای رنگ های مختلفی از قبیل: کهربایی، دودی، آبی، بنفش، آینه ای و همچنین شفاف هستند؛ هر یک از این رنگ ها برای استفاده در یک شرایط نوری طراحی شده اند که شما بایستی با توجه به نور محیطی که در آن شنا خواهید کرد، یک کدام از آنان را خریداری نمایید. او توجه خود را به خدمات شهری و رفاه عمومی، مانند نظافت خیابانها، روشنایی شهر، نظام تشکیلاتیِ مدارس، تأسیس آتشنشانی غیرانتفاعی، بیمارستان و اولین کتابخانهٔ امانتی که در دنیا بیهمتا بود، معطوف داشت. شخصیت او در فصلهای پایانی، طوری تغییر میکند که خود را به خاطر نجات دوستانش از هلیکوپتر فرانک لاپیدوس (که به دلیل کمبود سوخت باید از وزن هلیکوپتر کم میشد) در دریا پرت میکند و تا جزیره شنا میکند. او درمجموع پانزده سال بهعنوان نمایندهٔ پنسیلوانیا، جورجیا، نیوجرسی، و ماساچوست در انگلستان اقامت گزید. بنجامین، بهعنوان دهمین پسر و پانزدهمین فرزند فرانکلین، که تولیدکنندهٔ صابون و شمع بود، در شهربوستون ایالت ماساچوست زاده شد. Th is a rticle was ᠎done by GSA C on tent G᠎ener​ator D emoversion!

نظم و انضباط: هرچیز را در جای خود قرار ده و هر کاری را به وقت خود موقوف کن. به همین دلیل به بعد از گلتنی نباید به فکر شستوشوی خود باشید. در سال ۱۸۴۶ اولین مسابقهٔ شنا در مسافت ۴۴۰ یارد در استرالیا بر پا شد که بعد از آن هر ساله نیز به اجرا درآمد. به همین دلیل استفاده از آن در دریا و استخر بلامانع است. اگر دنبال صرفهجویی در هزینه هستید و معمولا مدتزمان شناکردنتان کوتاه است، این گزینه مناسب است. راحتی عینک اهمیت بالایی دارد، مخصوصا برای انتخاب عینک شنا بچه گانه واشرها و فریم سیلیکونی گزینه های بسیار مناسبتری نسبت به مدل های لاستیکی و لاتکس هستند، چون میزان انعطاف آنها بر روی صورت بیشتر است. معمولا شناگرها رنگ لنز کهربایی را انتخاب میکنند، چون با هر شرایط محیطی سازگار هستند. برخی از عینکهای حرفه ای بدون بند طراحی می شوند و دارای دو لنز و چسبهای پزشکی ویژه ای هستند که وظیفه برقراری اتصال میان لنزها به پوست اطراف چشم را برعهده دارند البته باید گفت گذاشتن و برداشتن چنین عینکهایی کمی سخت است اما به دلیل پوشش دهی عالی و عدم فشار که حذف کردن بندها به وجود آورده اند بیش از سایر مدلها در مسابقات رسمی مورد استفاده قرار می گیرند .

ضدبخار بودن عینک طبی شنا توسط یک لیه نازک به عینک اضافه می گردد که این لایه نازک از مواد نانو کربن بوده و از چسبیدن و تجمع قطرات آب بر روی لنز عینک جلوگیری می نماید. از بین عینکهای شنا، راحتترین عینک، ماسک شنا و عینک تمرین شنا هستند. بیش از 90 نفر از خریداران از این عینک مخصوص شنا بسیار راضی بودند به طوری که از جلوگیری از نفوذ آب و زیبایی تعریف کرده اند. برخی از این وظایف میتواند شامل نقش آفرینی در مبارزه مستقیم، نفوذ به پشت خطوط دشمن، قرار دادن مینهای دریائی یا استفاده از اژدرهای سرنشین دار برای پرتاب بمبهای زیر آبی یا انجام عملیات مهندسی گردد. عزم و اراده: آنچه را باید به انجام رسد، بدان همت گمار، و آنچه را بدان اراده نمودهای، بدون وقفه و خلل به انجام رسان. از طرفی بسیاری از افراد بدون باز نگه داشتن چشم ها نمی توانند تمرکز کافی در شنا داشته باشند. اگرچه ممکن است گاهی اوقات باعث زخم شدن اطراف چشم شوند، اما مزایای آن بهگونهای است که تنها میتوان گفت استفاده از آن ضروری است. باز نگه داشتن چشم ها هم باعث سوزش چشم بعد از استخر می شود و هم برای سلامت چشم نیز مضر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن