سرمقاله: انتخاب heroics نه تحقیر

محتوای مقالهتن از این سرمقاله مهم است.لطفا آن را دانستن است که ما در حال صحبت کردن با احترام به خوانندگان ما و

توسط AKHSHIJNEWS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله

تن از این سرمقاله مهم است.

لطفا آن را دانستن است که ما در حال صحبت کردن با احترام به خوانندگان ما و اعتقاد به این که مردم استان عبارتند از: — در اکثر موارد — انجام بهترین خود را برای محافظت از خود و دیگران را از خطر COVID-19.

این زمان را به یک رویکرد که در آن آموزش به دیگران نیست که بشود آنها استاندارد است تن. حتی به عنوان ما تماس بگیرید برای یک اصلاح در اقدامات برخی از ما می خواهید برای تنظیم یک مثال خوب است.

گفتمان در اطراف این بحران گرفته است برخی از زشت تبدیل می شود. برای مثال ما فکر می کنم از یک Facebook پست که در آن یک زن به توصیف خودش را به عنوان یک جنگجو برای گفتن یک فروشگاه مواد غذایی محلی مدیر برای چه نویسنده را دیدم به عنوان ناکافی دست مطابق با اصول بهداشتی ، او با افتخار شرح داده شده مرحله نهایی مسابقات که در آن او رفت و برگشت بیش از یک بار به زور بگویید کارکنان چه اقداماتی باید انجام شود.

ما درک می کنیم شور و شوق برای ایمنی اما تن است.

این روزنامه ها شده اند در مصاحبه با قهرمانان برای چند دهه. هر چه خود را فداکارانه عمل — نجات غرق شدن فرد با کار کمتر خوش شانس و یا انجام CPR در یک غریبه — آنها تقریبا جهانی مشخصه: تواضع و فروتنی. "من چه هر کس دیگری انجام خواهد داد" است که به شدت رایج عبارت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب