ایمیل 'اضطراب' پشت هفت در 10 furloughed کارکنان چک کردن صندوق پستی

شاتر ایمیل 'اضطراب' رانندگی تقریبا هفت در 10 furloughed کارکنان برای بررسی کار خود را در حالی که صندوق آنها گذ

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399

شاتر

ایمیل 'اضطراب' رانندگی تقریبا هفت در 10 furloughed کارکنان برای بررسی کار خود را در حالی که صندوق آنها گذاشته شده است با وجود این به طور بالقوه در نظر گرفته نقض قوانین است.

شصت درصد از furloughed کارکنان بستری احساس اضطراب همیشه اغلب یا گاهی اوقات زمانی که آنها فکر خود را به کار صندوق با توجه به Censuswide نظرسنجی از 1000 کارگران برای آموزش امنیت شرکت KnowBe4.

بزرگترین نگرانی آنها از دست رفته بود زمان حساس ارتباطات از همکاران و یا مشتریان (50%) و به دنبال آن نگرانی در مورد فیلترینگ از طریق ایمیل زمانی که آنها بازگشت به کار (49%) و سقوط در کار (37%).

اگر چه دولت هدایت شده است مبهم در ماده furloughed کارکنان باید به بررسی و پاسخ به ایمیل های خود را به عنوان آن می تواند در نظر گرفته شود ارائه خدمات به کارفرمای خود. اما چهار در 10 اعتراف کردند که در پاسخ به یک ایمیل در خود کردند دوره است.

متوسط furloughed کارکنان فکر آن را بیش از دو روز برای رفتن از طریق کار خود را به صندوق پستی که خود را کردند دوره به پایان می آید, به طور بالقوه افزایش سطح استرس خود را.

"Furloughed کارکنان نمی دانم آنچه اتفاق می افتد در محل کار نامشخص چه تاثیر از زمان همه گیر است که خود کارفرما نمی دانم زمانی که و یا اگر کارفرمای خود را باز و محوطه دوباره و در بسیاری از موارد نمی دانند که آیا آنها را برای بازگشت به گفت:" النور خیال بنیانگذار مشاوره face2faceHR.

"این سطح اضطراب را افزایش می دهد یک ولع مصرف برای اطلاعات است که باعث اجتناب از نگاه کردن به ایمیل ها بسیار دشوار است."

وقتی پرسید که چگونه این ایمیل باید به کار گرفته شود در حالی که آنها دور 52 درصد دوست نداشتند ایده داشتن تمام ایمیل های خود را حذف یا بایگانی در پایان کردند دوره; با 22 درصد این ادعا آنها را احساس بسیار بیشتر تاکید کرد و 30 درصد گفت: آنها احساس 'تا حدودی تاکید کرد'.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن