کارفرمایان با عجله به بنیادی Covid-19 شیوع بیماری در گیاهان گوشت

عکس: شاتر موضعی coronavirus شیوع بیماری در کشورهای مختلف منجر شده و به سوالات بیش از شرایط کار در گوشت فرآوری

توسط AKHSHIJNEWS در 2 تیر 1399

عکس: شاتر

موضعی coronavirus شیوع بیماری در کشورهای مختلف منجر شده و به سوالات بیش از شرایط کار در گوشت فرآوری گیاهان به عنوان تقریبا 160 نفر در Anglesey Wales تشخیص داده شده اند با Covid-19.

تولید در 2 خواهر مرغ کارخانه فرآوری در للنگفنی در جزیره متوقف شده است پس از شیوع است که دیده می شود 158 نفر بیمار شدن.

شیوع این بیماری ممکن است منجر به یک مستند در Anglesey.

گوشت تولید شده در 2 خواهر لوازم KFC و سوپر مارکت ها مانند Aldi, Asda, Co-op, Marks & Spencer, Morrisons, Sainsbury را تسکو و Waitrose

در ضمن در ورخهم, 38 کارکنان باید آزمایش مثبت در روآن مواد غذایی است که باعث می شود مواد غذایی برای سوپر مارکت ها در سراسر انگلستان و در هفته گذشته 150 نفر از کارکنان Kober گوشت پردازش گیاه در غرب یورکشایر آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

Kirklees شورای اسلامی گفت: از Kober مورد: "به عنوان به زودی به عنوان ما شد از این موضوع آگاه ما عمل کرده و به سرعت به کار با هیت انگلستان و همچنین به عنوان کسب و کار و کارکنان خود را به منظور محدود کردن هر بیشتر پتانسیل گسترش یافته است.

"ما در حال آزمایش کل نیروی کار و ردیابی و تماس با هر کسی که یک تماس از یک مورد مثبت."

با توجه به بهداشت عمومی ولز کارکنان و پیمانکاران شاغل در للنگفنی پردازش گیاه که دارای 560 کارگران خواسته شده است به خود منزوی برای 14 روز.

آن اضافه شده است که همه کارگران در حال تماس با 2 خواهر به ترتیب تست در سه سایت: Bangor للنگفنی و هلیهید.

ما در حال آزمایش کل نیروی کار و ردیابی و تماس با هر کسی که یک تماس از یک مورد مثبت" – Kirklees شورای

روآن مواد غذایی گفت: 38 از آن 1500 پرسنل وجود ندارد چرا که آنها تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 اما اضافه شده وجود دارد "هیچ شواهد روشنی نشان می دهد که وجود دارد گسترش ویروس در سایت".

روآن غذاهای متعلق به اسکار مایر کیفیت مواد غذایی باعث می شود وعده های غذایی آماده برای شرکت ها در سراسر انگلستان از جمله Aldi, Asda و Sainsbury. بیانیه ای از شرکت ها به دنبال فاصله وقوع از آن گیاه: "در حالی که ما در حال دیدن تعدادی از موارد در سایت بهداشت عمومی ولز پشتیبانی از دیدگاه ما این است که هیچ شواهد روشنی نشان می دهد که وجود دارد گسترش ویروس در سایت ما دیدن بازتاب در سایت را افزایش می دهد در موارد در محل."

ولز TUC گفت: آن را "احساس خطر به دیدن یک الگوی از محل شیوع بیماری در تولید مواد غذایی" اما این شرکت گفت: آنها قرار بود کارکنان ایمنی برای اولین بار در طول بیماری همه گیر.

دکتر کریستوفر جانسون مشاور در حفاظت از سلامت در بهداشت عمومی ولز گفت: "از آنجایی که ما شروع هدفمند تست پنجشنبه گذشته بیش از 400 نفر از کارکنان را ارائه نمونه تا کنون. تست از کارکنان همچنان ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که برخی از موارد اضافی مشخص خواهد شد در روزهای آینده.

"افزایش موارد است که ما پیش بینی شده که متمرکز پیگیری و ردیابی برنامه اجرا شده است و به این معنا نیست که گسترش عفونت در حال افزایش است."

افزایش 100 عفونت در 21 ژوئن در ولز بزرگترین پیاده روی در کشور روزانه آمار و ارقام پس از 26 ماه مه زمانی که وجود دارد 146 موارد است.

شیوع مطرح کرده اند این سوال که آیا محلی مستندات خواهد بود پاسخ مناسب. ویلز وزیر اقتصاد کن اسکیت گفت: ITV که محلی مستند در Anglesey شده بود رد کرد چرا که "این امر می تواند مطلوب تر از هل دادن کل کشور را به کامل مستند".

کشورهای دیگر نیز ثبت شیوع بیماری در گیاهان گوشت پردازش. غذا و محیط زیست گزارش شبکه (سرخس) است که ردیابی شیوع ادعا کرده است که حدود 30,000 گوشت گیاه کارگران در سراسر آمریکا و اروپا شده اند با این ویروس آلوده شده و بیش از 100 فوت کرده اند.

در آلمان 1,000 عفونت مرتبط شده اند به یک کشتارگاه در منطقه شمال غرب بیلفلد. یک قرنطینه دستور داده شده است برای همه 6,500 کارگران بسیاری از آنها از رومانی و بلغارستان و زندگی می کنند که در شرکت-ارائه مسکن که گفته می شود تنگ و غیر بهداشتی. بیش از 3000 کارگران تست شده اند تا کنون.

شرایط کار مرتبط شده اند به شیوع بیماری. پیتر اشمیت رئیس امور بین المللی در مواد غذایی آلمانی اتحادیه کارگران NGG گفت: نگهبان: "کل بخش است که در یک فاجعه مسابقه به پایین رانده شده توسط بازار و مصرف کننده تقاضا برای گوشت ارزان." او اضافه کرد که مدرن گیاهان در آلمان به ارمغان آورد در قرارداد کارگران از شرق اروپا که آماده شد به قرار دادن با دستمزد کم است.

شرایط ما در گیاهان نیز تصور می شود مسئول شیوع بیماری با مردم اغلب کارگران مهاجر و پایدار طولانی شیفت کار بسیار نزدیک به هم با سرعت بالا. بن Lilliston از موسسه کشاورزی و سیاست تجارت گفت: نگهبان: "ما هنوز کارگران در حال مرگ در اینجا. ذاتی مشکلات در راه است که بسته بندی گیاهان در حال راه اندازی هستند هنوز هم وجود دارد." تحت مغلوب ساختن پیشی جستن کار مقامات قطع شده است در خط سرعت افزایش یافته است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن