فروش اقساطی پژو پارس LX (TU5)

زیرا نمیتوان به همه مراکز فروش پژو پارس اقساطی اعتماد کرد و برخی از آنان با عنوان طرح اقساطی، قیمتهایی غیر وا

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

زیرا نمیتوان به همه مراکز فروش پژو پارس اقساطی اعتماد کرد و برخی از آنان با عنوان طرح اقساطی، قیمتهایی غیر واقعی اعلام میکنند. سروصدای داخل کابین پژو پارس ۹۹ بهمراتب به بهتر از پارس ۸۹ است زیرا از در پارس قدیمی سروصدای ادوات کابین و صدای باد واقعاً آزاردهنده اینجا است. همون موتور TU5 گرچه مناسب اتاق و ادوات پارس نیست اما عملکردش هرچند به هماهنگی ۲۰۶ و رانا نمیرسه اما از XU7 خیلی بهتره برای پارس! پارس ال ایکس با موتور TU5 دارای سیستم اتولاک است که پس از حرکت درها را به صورت خودکار قفل میکند. سیستم تعلیق پارس قدیمی بسیار بهتر از پارس جدید است و در این موضوع شکی نیست. راحتی و دربرگیرندگی صندلیها نیز در پارس قدیمیتر بسیار بهتر است. خرید خودرو کارکرده هم معایب خاص خودش را دارد، از جمله اینکه بسیار زود مستهلک خواهد شد و ممکن است حسابی شما را به خرج بیاندازد. همان طور که در توضیحات قبل هم ذکر شد در ایران ، شرکت ایران خودرو در خودروهایی که تولید می کند از این سری موتور ها استفاده می نماید اما موتور تیو فایو (tu5) امروزه دچار یک سری از مشکلاتی می باشد که ممکن است انتقاد های زیادی از این موتور شود که ناشی از کیفیت پایین تر ساخت آن می باشد.

هر جا بحث به سمت و سوی خودروهای داخلی کشیده شود، پای فروش اقساطی ایران خودرو هم در میان است! یکی از اصلی ترین دلایل استقبال مردم از طرحهای فروش اقساطی پژو پارس تیو فایو، به کار گیری پیشرانه تیو فایو روی آن است. اگر بخواهیم معایب موتور ایکس یو سون را مشخص کنیم باید مصرف سوخت بالا و سوختن واشر سرسیلندر را ذکر کنیم؛ اما در موتور تی یو فایو، صدای نامعقول در دورهای بالای ۴۵۰۰، هماهنگ نبودن موتور و گیربکس و حساسیت بالا نسبت به روغن از معایب موتور TU5 است؛ اما انجام سادهتر تعمیرات موتور ایکس یو سون نسبت به موتور TU5 موجب شده تا نظر برخی از خریداران به سمت موتور ایکس یو سون بروند. اما موتور پژو پارس TU5 از لحاظ هماهنگی با گیربکس پنج سرعته و همچنین ارائه گشتاور مناسب اولیه، چندان دلچسب و مطلوب عمل نمیکند و شتاب اولیه آن پایینتر از مدل ۱۸۰۰ سی سی است. اما این موضوع باعث شده تا قیمت آن نیز افزایشی باشد و نسبت به دیگر مدل های پارس قیمت بالاتری را به خود اختصاص دهد. این محصول که پیشتر با نام پرشیا معرفی میشد و روزگاری نامش را سفیر گذاشته بودند، امروزه با همان اصالت ایرانی-فرانسویاش، پژو پارس شناخته میشود.

در توضیح عامل نخست باید گفت، اگرچه بشر ذاتا به دنبال پیشرفت است و تنوع را دوست دارد و مشتری ایرانی نیز خارج از این دایره تعریف نمیشود، اما حضور قریب به نیم قرنه محصولات پژو در ایران باعث شده است تا سلیقه مشتری، ویژگیهای محصول و قیمت آن، به تراز استانداردی برسند که کمتر خودرویی را بتوان با این شرایط پیدا کرد. موتور خو بی برای ایران بود اما تا ده سال پیش نه الان! استاندارد آلایندگی موتور تیوفایو (tu5) میتواند باکمی تغییرات به استاندارد یورو ۵ برسد که یکی از بزرگترین مزیتهای آن به حساب می آید. طی کردن ۴۰ هزار تا فروخت و گفت بزرگترین اشتباه هم تو خرید ماشین خرید XU7 بود. شما موتور TU5 رو ریمپ کن تو یه جای معتبر، بعد ببین چجوری برات راه میره آخ هم اینجا کلیک کنید نمیگه. ایران خودرو و ساپیا الان چند ساله برای قبولی تو تست آلایندگی یورو ۴ و ۵ میان قدرت ماشینو محدود میکنن به جای ارتقای قطعات. اگرچه امکان فروش اقساطی ایران خودرو پژو پارس tu5 از سوی کمپانی میسر نیست، اما سایاخودرو با بهترین شرایط خلا موجود را مرتفع کرده است و چنانچه شما قصد خرید اقساطی پژو پارس tu5 را داشته باشید، با کمترین سرمایه، تحویل فوری و اقساط بلند مدت میتوانید این هدف را از طریق سایا خودرو محقق کنید.

هم اکنون طرح فروش اقساطی پژو پارس اتومات با بهترین شرایط در دستور کار مجموعه ما قرار دارد و شما برای اطلاع از جزییات طرح، کافی است تماس بگیرید. درست مانند آنچه ما در سایا خودرو برای شما در طرح خرید اقساطی پژو پارس TU5 و دیگر محصولات ایران خودرو در نظر گرفتهایم. بنابراین اگر قصد خرید قسطی پژو پارس tu5 داشته باشید، ایران خودرو پاسخگوی شما نیست! وقتی شما قصد شرکت در طرح خرید اقساطی پژو پارس tu5 را دارید، خودرویی با مشخصات دلخواه پیدا میکنید، اما انتخاب و پیدا کردن یک وسیله نقلیه دست دوم با گزینه ها و ویژگی های دقیق مورد نظر شما گاها غیر ممکن است. اما اگر شما قصد خرید اقساطی پژو پارس TU5 را داشته باشید، آنچه در قیمت روز این خودرو تاثیر مستقیم دارد، میزان تقاضاست! دقیقا همه حرفات درست و دقیقه.xu7مفتش گرونه اصلا راه نمیره تمام مطلب نویسنده از خودش در آورده فکر کنم یکی از این لگن هاxu7 رو داره. سلام دوستان والا من یه ۲۰۶ اس دی موتور تی یو دارم مدل ۹۵ ازش راضیم ولی تنها چیزی که کفر آدمو در میاره جا انداختن دنده عقب هستش بعضی وقتا بازی در میاره جا نمیره که کفر آدمو در میاره.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این لینک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402