پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر یکپارچه بافت آلبومها هم در "دلپذیری گلوله'

درجه: 4.5/5.0 معشوق استرالیا psychedelic rock band پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر کشیده اند یکی دیگر از ترفند

توسط AKHSHIJNEWS در 13 اردیبهشت 1399

درجه: 4.5/5.0

معشوق استرالیا psychedelic rock band پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر کشیده اند یکی دیگر از ترفند خود کلاه: یک زنده جدید, آلبوم , دلپذیری, گلوله, به طرفداران جزر و مد بر میان نشان می دهد لغو و تعویق. منتشر شده 24 آوریل, به همراه, گروه, زنده, مستند رکورد تشکیل شده است از ترکیبی از آهنگ های جدید و منتخب زنده نسخه از آهنگ ها از اروپا پا از گروه 2019 تور.

شناخته شده برای انتشار چند تمام طول سوابق در یک سال پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر منتشر شد 15 آلبوم استودیو از سال 2012 تا سال 2019 عظیم پنج از آن بیرون آمد در سال 2017. دلپذیری گلوله فوق العاده ادغام گروه آلبومها از جمله قوی زنده تولیدات psychedelic rock, progressive rock, جاز, راک و thrash metal.

ضبط آغاز می شود ominously با "بد ستاره" یک آهنگ جدید که growls به زندگی کافی با اعوجاج و دیگر مرموز برای تلفن های موبایل. با وجود این آهنگ عجیب و غریب instrumental ترکیب آن انتقال هموار به یک تفسیر از "رودخانه" از گروه, 2015 آلبوم چهارم!

پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر ساخته شده مطمئن شوید که شامل زنده کالاهای اساسی مانند "واه واه" و "قطار جاده" از سال 2017, آلبوم Nonagon بی نهایت. حتی پس از, اصلی, نسخه زنده "قطار جاده" گواهی سوسیس با رگبار گلوله سنگین طبل و باس است که نمی خواهد ترک. و در "واه واه," خواننده گروه همسرش مکنزی پرقدرت آوازی تحویل همه چیز را به سطح بعدی به خصوص زمانی که او فریاد می زند: "شما نمی توانید فرار من معاملات/ I will make you cry." Nonagon بی نهایت اجرا می شود به عنوان یک حلقه بی نهایت با "واه واه" ترکیب کاملا به "قطار جاده." این مهم است که جنبه دلپذیری گلوله تقلید با موفقیت هر چند دو آهنگ ثبت شد در حوزه های مختلف را نشان می دهد.

انتقال بین آهنگ ها به خوبی تشکیل شده است که با وجود اینکه به طور کامل از اجرای برنامه های مختلف کل رکورد برای تلفن های موبایل مانند یک منسجم نشان می دهد. دلپذیری گلوله یک نام خوب برای ضبط با هر یک از آهنگ افزایش و پرتاب مشتاقانه در انتظار شنوندگان.

دو آهنگ جدید بی سر و صدا در حال جمع بین خود و سنگین-ضربه زدن و با صدای بلند زنده شد. با عنوان "Anamnesis" و به جاست, "قرنطینه" آهنگ صرفا ابزاری و قوی progressive rock عناصر و فاصله خروجی synths.

"قرنطینه" تغییر چرخ دنده با یک تکان به "سیاره B" یک آهنگ از گروه 2019 thrash metal, آلبوم, هجوم موش ها لانه. "سیاره ب" به پایان می رسد با یک دو دقیقه تپش باس, ریف, یکی نیست که در اصل بخشی از این آهنگ است اما به طور طبیعی متناسب با. "Anamnesis" جریان را به یک بازی سه گانه از آهنگ ها از سال 2017 را Polygondwanalandسنگین پیشرو آلبوم. این زندگی سه نفر است روشن و برجسته در حال حاضر بسته بندی شده آزادی وی, باور نکردنی غنی از ملودی و لهجه با صدای آرامش بخش و در عین حال هنوز هم حمایت از شدت گروه نوازنده بیس و دو طبل.

ضبط آخرین آهنگ پخشنشده مسیر زندگی با عنوان "تاریخچه مختصری از سیاره زمین است." آن شروع می شود با "مار زنگی," از سال 2017 به پرواز Microtonal موز, اما spirals به 19 دقیقه کرگدن از یک آهنگ بدون کلام. این آهنگ نیز قرار داده شده در پایان اقدام به تمدید ارسال کردن برای شنونده.

از طولانی درام تکنوازی مانند کل دو دقیقه آهنگ "پارکینگ" به اضافه پدال اثرات این تغییرات کوچک در غیر این صورت شناخته شده و آهنگ آن را , دلپذیری, گلوله رفتن بالا و فراتر از اساسی آلبوم زنده. به جای داشتن live نسخه که صدای دردناکی شبیه به گروه استودیو همتایان دلپذیری گلوله ثابت می کند که آن می تواند ازدواج بسیاری از ژانرها و اجرای بدون تبدیل شدن به یک بی ربط ظروف سرباز یا مسافر.

رکورد اعدام نزدیک است-بی عیب و نقص, تعادل, طولانی, زیبا ترکیب با گیج کننده و پر انرژی اجرای برنامه. کیفیت زندگی آهنگ ایده آل تعادل خام و تصفیه شده به نحوی فراتر بار مجموعه ای فوق العاده بالا توسط گروه استودیو ضبط شده است.

هر پادشاه سنگدان و مارمولک جادوگر آلبوم ذاتا متفاوت, اما آنها متحد توسط متمایز ضربت زنی سبک آوازی تحویل و تکنیک گیتار که همه جریان با هم در دلپذیری گلوله. رکورد دقیقا استخوان طرفداران نیاز به پخش موسیقی خود را زندگی می کنند و همچنین قابلیت دادن دیرین طرفداران و جدید شنوندگان به طور یکسان چیزی برای نگاه به جلو به.

Pooja عدل موسیقی را پوشش می دهد. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب